MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik doe niet mee met die whey onzin. Om te beginnen slaap ik een gat in de dag, dan schenk ik wat in en ga een eitje bakken met ham, of ik eet een have liter speciale yoghurt, bv. van Almhof. Als ik vrij ben sla ik het ontbijt (maar niet het slokje) meestal over en eet gebakken aardappels met zelfgemaakte mayonaise als brunch, daar fiets ik goed op.
Maar ik vergat helemaal dat mijn heerlijke ontbijtjes op bed door mijn vriendin worden verzorgd. Ze is 2 weken alleen op vakantie en ik ben dat alweer vergeten.

Ik doe niet mee met die whey onzin. Om te beginnen slaap ik een gat in de dag, dan schenk ik wat in en ga een eitje bakken met ham, of ik eet een have liter speciale yoghurt, bv. van Almhof. Als ik vrij ben sla ik het ontbijt (maar niet het slokje) meestal over en eet gebakken aardappels met zelfgemaakte mayonaise als brunch, daar fiets ik goed op.
Ouwe bourgondiër.

Ik heb zou COR ook wel eens een kans willen geven. Op www.supspace.nl en www.alphasups.nl zie ik enorm veel merken. Heb jij aanraders qua smaak? / merken die het beste smaken? Ervan uit gaande dat ik er GEEN flavpowder / eiwitpowder aan toevoeg voor de smaak.
Ik vind zelf van TBJP, Custard Cream en Cookies & Cream erg lekker. Buiten TBJP vind ik de vanille van XXL Nutrition (wel met flav powder) en rijstmeel van denotenshop (kost geen klote ook) met flav powder het lekkerst. TBJP heeft ongetwijfeld meer smaken die lekker zijn, Cookies & Cream en Salted Caramel Cookie van XXL zijn op zichzelf ook erg lekker. Complete Strength heb ik ook geprobeerd maar heb beide zakken weggegooid omdat het echt niet te vreten was

image.jpg

Haha oké ben wat autistisch denk ik 😁 ga 18.45 naar boven. Make up eraf halen, cremepjes en olie smeren, tanden poetsen en dan 19.00 in bed. Dan leg ik tellie weg en ga ik tot 7.45 serie kijken en dan op slaapstand. Dan slaap ik of gelijk in of tussen 20 en 20.15 en gaat 4.15 de wekker en sta ik 4.30 op 😎. Vandaag wat minder moe ivm alleen hardlopen maandag ben ik om 7.30 al in slaap gevallen ivm zware benendag.

Snap de verwarring wel, ze heeft de looks alsof ze begin 20 is maar ze is toch al wat ouder en op die leeftijd heb je gewoon je rust nodig. Als je 10 jaar ouder bent snap je het wel 🫶
Ow ik snap het wel hoor! Het is haar ritme, haar ding toch. Zelf kan ik dit omdat ik heel onregelmatig werk, zou zelf ook niet zo vroeg willen slapen. Wil nog een beetje van mijn avond genieten.

Ow ik snap het wel hoor! Het is haar ritme, haar ding toch. Zelf kan ik dit omdat ik heel onregelmatig werk, zou zelf ook niet zo vroeg willen slapen. Wil nog een beetje van mijn avond genieten.
Mensen die vroeg slapen staan ook vroeg op. Ik ga zelf ook 21.00 soms 22.00 te bed, maar 05.00 er wel uit.

Snap de verwarring wel, ze heeft de looks alsof ze begin 20 is maar ze is toch al wat ouder en op die leeftijd heb je gewoon je rust nodig. Als je 10 jaar ouder bent snap je het wel 🫶

Hahahaha dat is idd ook mijn eigen verwarring 😁😘

Ja vind de avond niks aan. Beetje dom voor die tv verrotten terwijl er weinig boeiends op is en wachten tot ik naar bed kan. Heb ook niks met donker. Alsof het leven uit de dag is verdwenen. Ik hou van zonsopgang. De dag begint, vol energie en nieuwe kansen en ideeën 😊

Terug
Naar boven