MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

En klein kwark yoghurt toetje.
20250304_173349.jpg

Nieuwe dag, nieuw rookworst, zelfde bloemkool en ovenfriet, wel beide anders bereid.
1000013404.jpg

Dit is de Veluwse Rookworst Fijn van 's lands grootste kruidenier. De bloemkool is gepimpd met de olie van een blikje ansjovis, ui, knoflook en de ansjovis (met rode peper kan ook nog), de friet hebben extra zonnebloemolie en het zout vooraf met wat knoflooktenen om uit te knijpen erbij.

Vanaf morgen, eigenlijk onvoorbereid, vasten alsof het 1962 is: ik ben benieuwd.

Nieuwe dag, nieuw rookworst, zelfde bloemkool en ovenfriet, wel beide anders bereid.
1000013404.jpg

Dit is de Veluwse Rookworst Fijn van 's lands grootste kruidenier. De bloemkool is gepimpd met de olie van een blikje ansjovis, ui, knoflook en de ansjovis (met rode peper kan ook nog), de friet hebben extra zonnebloemolie en het zout vooraf met wat knoflooktenen om uit te knijpen erbij.

Vanaf morgen, eigenlijk onvoorbereid, vasten alsof het 1962 is: ik ben benieuwd.
😱 Ga je ook het askruisje halen dan morgen?

20250305_133826.jpg

De ragout gaat nu 2 uurtjes de koelkast in. Ik heb er Surinaamse geroosterde kerrie masala doorheen gedaan samen met een theelepel Franse mosterd, msg, witte peper, kipfond en een snufje cayennepoeder.
20250305_132430.jpg

Plastic folie erover natuurlijk.

Vanavond eierballen maken

Terug
Naar boven