Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

In deodorant van onze GKL (grote kale leider) gebakken.
20250410_114935.jpg

Laatst bewerkt:
Ik doe het de volgende keer weer hoor!!!! Daag me niet uit dikke!!
Ik rol zo over je heen jonguh!

Bakken in dierlijk vet (geen boter) is de bom.
Je kan dit ook zelf maken. Je kan bijvoorbeeld ook kippenvet hier prima voor gebruiken.

Ik rol zo over je heen jonguh!

Bakken in dierlijk vet (geen boter) is de bom.
Je kan dit ook zelf maken. Je kan bijvoorbeeld ook kippenvet hier prima voor gebruiken.
Nee dit vertrouw ik niet. Dat haal ik alleen van mijn oma.

Hoe gaat het met je! Shape update!
Ja goed hoor, trainen weer opgepakt en ga als een train. Stats december 108,5kg schoon op een procentje of 10/11. Stats nu 103 en percentage ligt wel iets hoger maar is voornamelijk vocht. Verwacht zo weer op oud niveau te zitten en dan hard verder bouwen😉💪🏽. Jij bent ook mooi opgedroogd beessie.🤗

Ja goed hoor, trainen weer opgepakt en ga als een train. Stats december 108,5kg schoon op een procentje of 10/11. Stats nu 103 en percentage ligt wel iets hoger maar is voornamelijk vocht. Verwacht zo weer op oud niveau te zitten en dan hard verder bouwen😉💪🏽. Jij bent ook mooi opgedroogd beessie.🤗
Goed dat je terugbent baas

Goed om te lezen man. Tijdje gestopt met trainen of heb ik iets gemist?

Terug
Naar boven