Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lijken god***domme net mora hamburgers uit de frikandellen vijver als ze klaar zijn. Smaakt ook alleen naar vet.In deodorant van onze GKL (grote kale leider) gebakken.
![]()
Karma voor hamburgers bakken in olijfolieLijken god***domme net mora hamburgers uit de frikandellen vijver als ze klaar zijn. Smaakt ook alleen naar vet.
Cellectieve wanprestatie van die kut jappen.

Ik doe het de volgende keer weer hoor!!!! Daag me niet uit dikke!!
Ik rol zo over je heen jonguh!Ik doe het de volgende keer weer hoor!!!! Daag me niet uit dikke!!
Waarom niet? Ik vind biefstuk in de roomboter gebakken echt heerlijk

Nee dit vertrouw ik niet. Dat haal ik alleen van mijn oma.Ik rol zo over je heen jonguh!
Bakken in dierlijk vet (geen boter) is de bom.
Je kan dit ook zelf maken. Je kan bijvoorbeeld ook kippenvet hier prima voor gebruiken.HANOS
Horeca groothandel en totaalleverancier van de horeca en bedrijvenmarkt. Ontdek het unieke assortiment, scherpe aanbiedingen en culinaire inspiratie.www.hanos.nl
Roomboter verbrand. Roomboter pas toevoegen als het vlees klaar is. Ff laten schuimen en dan nog snel je vlees erdoor halen.Waarom niet? Ik vind biefstuk in de roomboter gebakken echt heerlijk![]()
Ja en ik heb nog een nadeel gevonden en dat is dat glas breekbaar is en plastic nietIkea, 2€ ps, kwaliteit oersterk en verschillende maten op voorraad. Enigste nadeel is dat je eettas stukje zwaarder word als je die glazenbakjes mee moet sjouwen.

Geklaarde boter?Roomboter verbrand. Roomboter pas toevoegen als het vlees klaar is. Ff laten schuimen en dan nog snel je vlees erdoor halen.
Ja dat kan.
Varkn zegt mien oma. Weg weezn mit die hekserij.Ja dat kan.
Maar runder of kipvet heeft meer smaak tbh.
En dan na het bakken een klein klontje boter in de pan ff bruinen, om nog ff de botersmaak te geven.
Discipline 💪🏻
Ik heb glazen bakjes van Pyrex, echt super fijn!Hier ook de kast vol met plastic. Waar heb jij ze van?
Hoe gaat het met je! Shape update!
Ja goed hoor, trainen weer opgepakt en ga als een train. Stats december 108,5kg schoon op een procentje of 10/11. Stats nu 103 en percentage ligt wel iets hoger maar is voornamelijk vocht. Verwacht zo weer op oud niveau te zitten en dan hard verder bouwen😉💪🏽. Jij bent ook mooi opgedroogd beessie.🤗
Goed dat je terugbent baasJa goed hoor, trainen weer opgepakt en ga als een train. Stats december 108,5kg schoon op een procentje of 10/11. Stats nu 103 en percentage ligt wel iets hoger maar is voornamelijk vocht. Verwacht zo weer op oud niveau te zitten en dan hard verder bouwen😉💪🏽. Jij bent ook mooi opgedroogd beessie.🤗
Goed om te lezen man. Tijdje gestopt met trainen of heb ik iets gemist?Ja goed hoor, trainen weer opgepakt en ga als een train. Stats december 108,5kg schoon op een procentje of 10/11. Stats nu 103 en percentage ligt wel iets hoger maar is voornamelijk vocht. Verwacht zo weer op oud niveau te zitten en dan hard verder bouwen😉💪🏽. Jij bent ook mooi opgedroogd beessie.🤗