Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nr 1;
En als je echt de smaak sensatie wilt doe je er wat koek&speculoos kruiden door de whey shake
![]()
tot op heden geen fatsoenlijk proevende reep gevonden
Welke is nog meer goed?Nr 1;
En als je echt de smaak sensatie wilt doe je er wat koek&speculoos kruiden door de whey shake
![]()
zal deze eens proberen. Deze white chocolate heeft dan een hoop goed te maken aangezien ik van die van myproteine vorige jaar na 3 shakes gewoon misselijk werd. Gore brol.Apple struder en alle chocolade, maar white chocolate is de lekkerste van de chocolade. Indien je ze niet lekker vind neem je ze mee naar de dinner date koop ik ze over voor de aanschafprijs.
Ik koop ze allemaal over als je ze niet lekker vind 😜zal deze eens proberen. Deze white chocolate heeft dan een hoop goed te maken aangezien ik van die van myproteine vorige jaar na 3 shakes gewoon misselijk werd. Gore brol.
![]()
White choc hazelnut (ruikt en smaakt echt naar kinder beuno) en cookie dough vind ik zelf heerlijk. Chocolade smaken van whey vind ik altijd zeer matig/kut, behalve brownie batter van per4m, die vind ik wel lekker nogWelke is nog meer goed?
Krijg deze week ook al nog 5 kilo whey binnen maar boeie.![]()
Moet hierdoor meteen aan die "giavarra fitness" kinder bueno whey reclame denken. Kreeg daar zo veel jeuk van. Niet van de whey maar die vent en zijn reclame.White choc hazelnut (ruikt en smaakt echt naar kinder beuno) en cookie dough vind ik zelf heerlijk. Chocolade smaken van whey vind ik altijd zeer matig/kut, behalve brownie batter van per4m, die vind ik wel lekker nog
Eerst de whey oplossen?mijn whey eiwit die klontert altijd in mijn havermout, heeft iemand tips? of moet ik het anders bereiden?
Ik doe nu:
havermout en whey door elkaar mengen, heet water er door (met melk klontert het ook)
Ik heb ook al andere soort whey geprobeerd
Kinky shit die borden van jou altijd. Mijn trog voeder is er niks bij.
van per4m?
Havermout + water 1.3 minuten in magnetron. Dan whey toevoegen, roeren = evt water en dan weer magnetron = beste. De whey van bulkpowder werkt het beste, per4m als 2naar best.mijn whey eiwit die klontert altijd in mijn havermout, heeft iemand tips? of moet ik het anders bereiden?
Ik doe nu:
havermout en whey door elkaar mengen, heet water er door (met melk klontert het ook)
Ik heb ook al andere soort whey geprobeerd