Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Als in, bepaalde gewassen zijn gevoeliger voor pesticiden?
Het gebruik van pesticiden, herbiciden en fungiciden verschilt (natuurlijk) per gewas.

Dus bij het ene (biologische) gewas kan je meer verschil verwachten dan bij het andere (biologische) gewas.

Laatst bewerkt:
20250416_095503.jpg

De woorden biologisch en ecologisch betekenden ooit iets heel anders.

Ondertussen ik die om de zoveel tijd een doos van iemand krijg die ik nooit opeet 🤷‍♂️

image.jpg

Vind ze zelf altijd taai, maar dagje weg ipv of icm een shake en je eten om toch je eiwitten binnen te krijgen.
Alhoewel een degelijke whey shake met de juiste smaak altijd mijn voorkeur heeft.

Ondertussen ik die om de zoveel tijd een doos van iemand krijg die ik nooit opeet 🤷‍♂️

image.jpg

Vind ze zelf altijd taai, maar dagje weg ipv of icm een shake en je eten om toch je eiwitten binnen te krijgen.
Alhoewel een degelijke whey shake met de juiste smaak altijd mijn voorkeur heeft.
Een vieze shake giet je overigens ook zo achterover, een vieze eiwitrepen kan je beter wegmikken

Een vieze shake giet je overigens ook zo achterover, een vieze eiwitrepen kan je beter wegmikken
Tegenwoordig heb je echt onwijs lekkere whey smaken, myprotein etc moet je echt vermijden.

Per3M als iemand daar geen lekkere smaak kan vinden ziet het eruit, dat merk heeft ver weg de lekkerste smaken die nergens mee te vergelijken zijn.

Tegenwoordig heb je echt onwijs lekkere whey smaken, myprotein etc moet je echt vermijden.

Per3M als iemand daar geen lekkere smaak kan vinden ziet het eruit, dat merk heeft ver weg de lekkerste smaken die nergens mee te vergelijken zijn.
Zelf gebruik ik nauwelijks shakes omdat ik standaard 180-220gr eiwitten haal uit mijn eten, heb ook nog een hoop staan.

Net ff op hun website gekeken krijg spontaan honger van die smaken

Terug
Naar boven