Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

yeah van per4m of ga je zeggen dat je een nog betere whey hebt?
Ligt eraan hoe je het wil gebruiken. Als shake met water? Als shake met melk? Door de ijsmachine? Door de havermout? Ik vindt persoonlijk dat er zeker betere smakende merken zijn dan per4m. Ik heb onlangs @wovano een soort zelfde advies gegeven. Je kan me een dm sturen om dit topic niet te vervuilen... ;)

mijn whey eiwit die klontert altijd in mijn havermout, heeft iemand tips? of moet ik het anders bereiden?

Ik doe nu:
havermout en whey door elkaar mengen, heet water er door (met melk klontert het ook)

Ik heb ook al andere soort whey geprobeerd
De whey er pas doorheen roeren als de havermout niet meer “kokend” heet is. Het gaat dan juist klonten namelijk

Ligt eraan hoe je het wil gebruiken. Als shake met water? Als shake met melk? Door de ijsmachine? Door de havermout? Ik vindt persoonlijk dat er zeker betere smakende merken zijn dan per4m. Ik heb onlangs @wovano een soort zelfde advies gegeven. Je kan me een dm sturen om dit topic niet te vervuilen... ;)
kan je toch prima hier posten, ik zie het niet als vervuiling ben ook benieuwd

Bijlagen

• Screenshot_20250416_215016_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20250416_215016_Samsung Internet.jpg
    147,8 KB · Weergaven: 37
Met nog een toevoeging:

Pesience cake pop
En
Pesience snickerdoodle
En
Ghost cinnanom cereal whey

Zijn top favoriet
Wat gebeurd er als je op dat pijltje rechtsonder klikt? Zou alleen zichtbaar moeten zijn op de home pagina 😂

Edit: op sommige pagina's met sidebar dus ook.

Laatst bewerkt:
Is die per4m echt zó lekker dan? Zal het eens proberen..
Maar €35,- voor 900 gram whey voelt toch wel een beetje koekoek.

KWahSIP.jpg

LW3xchm.jpg

SuXWAU5.jpg

Y68qmeh.jpg

m2MF9YX.jpg

Die korma curry (laatste) was trouwens met https://www.peasmaker.nl/
Paar zakkies van een collega gekregen, echt de meest overtuigende vleesvervanger die ik tot nu gehad heb.

KWahSIP.jpg

LW3xchm.jpg

SuXWAU5.jpg

Y68qmeh.jpg

m2MF9YX.jpg

Paar zakkies van een collega gekregen, echt de meest overtuigende vleesvervanger die ik tot nu gehad heb.
Mwa per4m is echt niet slecht hoor, sommige smaken zijn idd wel bovengemiddeld lekker. Maar komt voor mij niet in de buurt van ghost / pesience

KWahSIP.jpg

LW3xchm.jpg

SuXWAU5.jpg

Y68qmeh.jpg

m2MF9YX.jpg

Tip trouwens, bij alphasupps kan je per4m sampels kopen om smaken te testen

Mwa per4m is echt niet slecht hoor, sommige smaken zijn idd wel bovengemiddeld lekker. Maar komt voor mij niet in de buurt van ghost / pesience

Tip trouwens, bij alphasupps kan je per4m sampels kopen om smaken te testen
Hahaha ik stuur je toevallig echt nét een DM
*Edit* Zie net je post hierboven ook.
MyProtein vond ik altijd niet te doen, maar heb laatst een zak Mocha van ze besteld en dat is serieus een van de betere smaken die ik ooit gehad heb.

mijn whey eiwit die klontert altijd in mijn havermout, heeft iemand tips? of moet ik het anders bereiden?

Ik doe nu:
havermout en whey door elkaar mengen, heet water er door (met melk klontert het ook)

Ik heb ook al andere soort whey geprobeerd
Probeer eens zoals wesley vissers het altijd promoot met zijn victory meal. Whey dripp maken en dan er door heen roeren. Staat wel op youtubbus

Ik drink nog altijd whey concentraat van basic whey voor 68 per 4kg naturel & heb dan bak met verschillende smaak druppels🤣

Heb supplier gevonden waar ik food grade synthetische smaakstof poeders kan kopen enz dus ga binnenkort zelf beetje aan het mixen😁

Terug
Naar boven