Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mocht je er vanaf moeten…😋👌🏻Donderdag komt 12.5 kilo oats binnen in chocolade smaak. Hopelijk is het niet goor anders is dat een taaie 12.5 kilo. Dan alleen nog s'ochtends rijstepap en de s'middags en s'avonds oats. Scheelt ook veel per kilo in prijs.![]()
Ik plaats em maar hier want hier lezen veel mensen.
kijk: https://youtu.be/TZPr3YhFV5A?si=8uFh8r4_52upXfx-
Ik plaats em maar hier want hier lezen veel mensen.
kijk: https://youtu.be/TZPr3YhFV5A?si=8uFh8r4_52upXfx-
Klopt. T ging mij meer om t parkinson gedeelte.Wel mooi dat ze beweren dat de sinaasappel onder de pesticiden zit omdat deze puntgaaf is. Ik weet niet hoor... Maar dat is bio spul ook. En bio paprika's en appels zijn evengoed roder dan uit een moestuin.
Ze hebben het over het seizoen, maar ik kan mij niet voorstellen dat er bij seizoensproducten minder bestrijdingsmiddelen worden gebruikt. Misschien hooguit dat de Nederlandse wetgeving wat strenger is? Die laatste zin ook. Stukje zit vol met tegenstrijdigheden
Ah! Dat geloof ik wel. Bij mijn weten komt het ook veel meer voor bij boeren.
En in de Bollenstreek, waar ik woon.Ah! Dat geloof ik wel. Bij mijn weten komt het ook veel meer voor bij boeren.
Biologisch betekent niet zonder bestrijdingsmiddelen, hoogstens geen chemische.Wel mooi dat ze beweren dat de sinaasappel onder de pesticiden zit omdat deze puntgaaf is. Ik weet niet hoor... Maar dat is bio spul ook. En bio paprika's en appels zijn evengoed roder dan uit een moestuin.
Ze hebben het over het seizoen, maar ik kan mij niet voorstellen dat er bij seizoensproducten minder bestrijdingsmiddelen worden gebruikt. Misschien hooguit dat de Nederlandse wetgeving wat strenger is? Die laatste zin ook. Stukje zit vol met tegenstrijdigheden
Nee, dat wordt daarin ook gezegd. Maar ik ben een beetje sceptisch dat biologisch echt verschil maakt. Het is allemaal te vaag en een te makkelijk verdienmodelBiologisch betekent niet zonder bestrijdingsmiddelen, hoogstens geen chemische.
Ja, maar gelukkig is er de afgelopen jaren veel veranderd. Mijn vaker heeft vroeger met verfsoorten gewerkt waardoor hij nu een vorm van kanker heeft die altijd binnen 10 jaar terug komt. Die stoffen zijn nu gelukkig verboden. In mijn beleving past dat in hetzelfde rijtjeMogelijk is er bij biologische teelt een groter deel dat het vak niet haalt.
Biologische teelt is echt niet zoveel beter of gezonder als de hippies ons willen doen geloven. Veel minder efficiënt bovendien.
Parkinson (round up, toch?) is wel een drama onder boeren.
De lobby is sterk in Europa, dus dat spul waar je van die gele velden van krijgt is iirc nog steeds niet verboden.Nee, dat wordt daarin ook gezegd. Maar ik ben een beetje sceptisch dat biologisch echt verschil maakt. Het is allemaal te vaag en een te makkelijk verdienmodel
Ja, maar gelukkig is er de afgelopen jaren veel veranderd. Mijn vaker heeft vroeger met verfsoorten gewerkt waardoor hij nu een vorm van kanker heeft die altijd binnen 10 jaar terug komt. Die stoffen zijn nu gelukkig verboden. In mijn beleving past dat in hetzelfde rijtje
Zie toevoeging. En roundup roundup is een merknaam, glyfosaat is niet zo makkelijk meer te verkrijgen.De lobby is sterk in Europa, dus dat spul waar je van die gele velden van krijgt is iirc nog steeds niet verboden.