Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

1000024544.jpg

Ik vond grote zakken diepvries spruiten dus voor de verandering ook maar meegenomen.
I bakje heeft 75g paprika halve rode peper 25g ui,125g rijst gekookt 100g broccoli of 100g spruitjes.

550g kip vooraf gemarineerd met 10 gram eigengemaakte kruidenmix zonder zout, 30g ketjap, 10g Surinaamse sambal en 6g knoflook. Word gebakken in 10g wokolie.
1000009802.jpg

IMG_0671.jpeg

Je wilt niet weten hoe erg ik hier van geniet
Als je dat gewoon zo los eet, wil ik dat inderdaad niet weten :p
En dan ook nog eens de water variant...
Snipper er op z'n minst een ui doorheen, iets van een sausje, etc. Liefst op een paar crackers oid ook nog.

Snipper er op z'n minst een ui doorheen, iets van een sausje, etc. Liefst op een paar crackers oid ook nog.
Schep kwark, wat ketchup en uitje erdoor.
Dan in witlofblaadjes scheppen. Lekker snackje 😊
Evt. Wat kappertjes erop.

een echte body builder eet alles droog

een echte body builder eet alles droog
Een echte bodybuilder maakt maaltijden die hij over 10 jaar nog steeds interessant vindt. En een echte bodybuilder eet niet vaak maaltijden van 100 kcal.
Maar prima hoor, jij hardcore, ik levensgenieter. Ondertussen allebei onze doelen bereiken.

Een echte bodybuilder maakt maaltijden die hij over 10 jaar nog steeds interessant vindt. En een echte bodybuilder eet niet vaak maaltijden van 100 kcal.
Maar prima hoor, jij hardcore, ik levensgenieter. Ondertussen allebei onze doelen bereiken.
was ook meer als grap bedoeld😂😂, ik eet nooit droog, alleen deze tonijn lag al heel lang op werk, dus moest een keer op

Terug
Naar boven