rising.abel
Cool Novice
- Waardering
- 589
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je dat gewoon zo los eet, wil ik dat inderdaad niet weten

Schep kwark, wat ketchup en uitje erdoor.Als je dat gewoon zo los eet, wil ik dat inderdaad niet weten
En dan ook nog eens de water variant...
Snipper er op z'n minst een ui doorheen, iets van een sausje, etc. Liefst op een paar crackers oid ook nog.
een echte body builder eet alles droogAls je dat gewoon zo los eet, wil ik dat inderdaad niet weten
En dan ook nog eens de water variant...
Snipper er op z'n minst een ui doorheen, iets van een sausje, etc. Liefst op een paar crackers oid ook nog.
Een echte bodybuilder maakt maaltijden die hij over 10 jaar nog steeds interessant vindt. En een echte bodybuilder eet niet vaak maaltijden van 100 kcal.
was ook meer als grap bedoeld😂😂, ik eet nooit droog, alleen deze tonijn lag al heel lang op werk, dus moest een keer opEen echte bodybuilder maakt maaltijden die hij over 10 jaar nog steeds interessant vindt. En een echte bodybuilder eet niet vaak maaltijden van 100 kcal.
Maar prima hoor, jij hardcore, ik levensgenieter. Ondertussen allebei onze doelen bereiken.
was ook meer als grap bedoeld😂😂, ik eet nooit droog, alleen deze tonijn lag al heel lang op werk, dus moest een keer op