Gast 174776
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 7.692
Beetje ghb.Ah jij gaat zorgen dat @Seth_fit goed kan slapen vannacht.... Ik snap het wink wink, nudge nudge
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje ghb.Ah jij gaat zorgen dat @Seth_fit goed kan slapen vannacht.... Ik snap het wink wink, nudge nudge
Misschien eet je de ananas omdat je het lekker vind, maar mijn bodybuilding brein ziet ananas en legt meteen de link met bromelain. Veel bodybuilders eten daardoor ananas en vooral post workout, dan wel max 100gr. Die stof bromelain zit echter alleen in verse ananas, dus als je hem zelf snijd of die plastic bakjes vd appie. Koop je echter ananas in blik dan sla je de plank mis, daar zit namelijk die stof niet in en eet je juist doordat je die extras wilt van bromelain dan schiet het dus niet op en kan je post net zo goed rijstwafels of choco pops eten dan wel gewoon COR,
Oohw wacht even dus ik kan het beste verse ananas eten! Dat wist ik echt niet man. Eet nu 340 uitlekgewicht op sap na de trainint met een isolaat shakieMisschien eet je de ananas omdat je het lekker vind, maar mijn bodybuilding brein ziet ananas en legt meteen de link met bromelain. Veel bodybuilders eten daardoor ananas en vooral post workout, dan wel max 100gr. Die stof bromelain zit echter alleen in verse ananas, dus als je hem zelf snijd of die plastic bakjes vd appie. Koop je echter ananas in blik dan sla je de plank mis, daar zit namelijk die stof niet in en eet je juist doordat je die extras wilt van bromelain dan schiet het dus niet op en kan je post net zo goed rijstwafels of choco pops eten dan wel gewoon COR,
Wist ik ook niet, misschien is diepvries ananas zelfs beterOohw wacht even dus ik kan het beste verse ananas eten! Dat wist ik echt niet man. Eet nu 340 uitlekgewicht op sap na de trainint met een isolaat shakie
Groente/fruit uit diepvries zijn identiek hetzelfde ook qua vitamines. Bevroren is echter stukken goedkoper dus als gierige Nederlander is dit vaak de beste optie. Verse groente elke 2/3 dagen halen heeft ook niemand de tijd voor, tenzij je werkloos bent.Wist ik ook niet, misschien is diepvries ananas zelfs beter
Ik zou dan de ananas spreiden over 2/3 meals als je echt veel eet. 100gr per maaltijd is al zat, echter let er wel op als je het dus met je rijst/pasta eet je de ananas apart moet eten en niet in de magnetron doet, anders komt het op hetzelfde neer als uit blik eten.Vind dit wel belangrijk, ik eet nu echt veel ananas omdat ik niet beter weet!!!!
Carbs gespot!
Ananas op pizza werkt sowieso niet.Ananas op je pizza polo werkt dus ook niet als extra toevoeging op de discussie, dat men het maar weet.
Ananas op de spareribs dan ?Ananas op je pizza polo werkt dus ook niet als extra toevoeging op de discussie, dat men het maar weet.
GvdAnanas op je pizza polo werkt dus ook niet als extra toevoeging op de discussie, dat men het maar weet.
Ketterij. Wel eens met gebakken ei met zacht ei geel. Dat is wel lekker.Hebben jullie ooit een hamburger met ananas gehad, ook lekker.
Omdat je van een cheatmeal direct dik word?1 cheat meal in de 3 maanden is prima maar meer dan dat zit er niet voor mij in de komende tijd.
Nee van khoolydraten dat weet je toch.
Vooral na 20:00
Vooral die ja. Zit je binnen een jaar met je biggen bek op tv bij my 600lbs life.