AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Nee maar als ik Mac Donalds eet krijg ik zieke verteringen problemen
Zelf hamburgertje bouwen.
Vers broodje, quarter pounder zelf maken/kopen en bakken, tomaat, ui, augurk, yammiesaus (of mayo/ketchup), evt plakkie kaas/bacon en hmmm.... home made cheatmeal drool:
Maar ja.... das niet FAST food :o

Waar koopt iedereen zijn ananas eigenlijk ?

Of zijn er ananas boeren onder ons ?

20250603_091735.jpg

Misschien eet je de ananas omdat je het lekker vind, maar mijn bodybuilding brein ziet ananas en legt meteen de link met bromelain. Veel bodybuilders eten daardoor ananas en vooral post workout, dan wel max 100gr. Die stof bromelain zit echter alleen in verse ananas, dus als je hem zelf snijd of die plastic bakjes vd appie. Koop je echter ananas in blik dan sla je de plank mis, daar zit namelijk die stof niet in en eet je juist doordat je die extras wilt van bromelain dan schiet het dus niet op en kan je post net zo goed rijstwafels of choco pops eten dan wel gewoon COR,
Jullie eten ananas wel met schil, toch? Het komt namelijk nog een tikkeltje nauwer, lees ik. Maar goed, misschien is vruchtvlees wel genoeg voor de eiwit-afbraak, hier gaat het natuurlijk over evt medicinale effecten.

1748943906550.png

Jullie eten ananas wel met schil, toch? Het komt namelijk nog een tikkeltje nauwer, lees ik. Maar goed, misschien is vruchtvlees wel genoeg voor de eiwit-afbraak, hier gaat het natuurlijk over evt medicinale effecten.

1748943906550.png
Bullshark lijkt opeens wat minder gek met z’n vitamins+ en kiwi’s met haar en huid eten.

1748943906550.png
dan maar aan de schil en de kern afkluiven

Terug
Naar boven