- Waardering
- 10.369
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lkkr man ananas schil. Echt een aanrader.Jullie eten ananas wel met schil, toch? Het komt namelijk nog een tikkeltje nauwer, lees ik. Maar goed, misschien is vruchtvlees wel genoeg voor de eiwit-afbraak, hier gaat het natuurlijk over evt medicinale effecten.
![]()
Dit gaat niet alleen op voor ananas maar geldt voor het merendeel van de voeding, bij koken/verhitten gaan enorm veel voedingstoffen verloren.Ananas uit blik heeft geen bromelain doordat die stof door het verhit proces verloren gaat, dus is voor “bodybuilding” begrippen totaal zinloos.
Kzit bij een Grieks BBQ restaurant in de bergen waar Grieken graag eten. 800 gram varken van de BBQ, €14.
Liter wijn 8 eurie lol
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan te bedenken dat je voor covid ong de helft betaalde voor eten en drinken op Kreta.
Grieks! Goede keuze!

![]()
![]()
![]()
![]()
Huisgemaakte varkens/lamsworst van de bbq, zeer zeer goed.![]()
Lamskoteletjes van de bbq.![]()
Dessert en flesje raki 200 a 250 ml, zoals vrijwel altijd, van t huis. En ze drinken met je mee.
Ja dat dacht ik ook al. Weten we ie geval wie we moeten pb'en voor tips.
Je bent welkom maar dan moet je opschieten, zaterdag vliegen we terug

Ja dat dacht ik ook al. Weten we ie geval wie we moeten pb'en voor tips.
Je bent welkom maar dan moet je opschieten, zaterdag vliegen we terug![]()
Rhodos is ook heel moo zeggen zei, kun je in je lijstje meenemen.Ja precies
Ga ik niet meer redden kutzooi. Maar zaadje heeft weer water gekregen. Vorig jaar ging niet zo goed met mijn vakantie dus ga er eens goed over nadenken 😁
Jij ook!
Dit las ik 🥲