apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Ondervinden die enzymen geen thermolyse door het pasteurisatieproces?Het zit ook in ananas in blik, alleen minder. Dus meer eten ervan.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondervinden die enzymen geen thermolyse door het pasteurisatieproces?Het zit ook in ananas in blik, alleen minder. Dus meer eten ervan.
Niet zulke vakjargon graag.Ondervinden die enzymen geen thermolyse door het pasteurisatieproces?

Minder als in 99.9% minder maar er zit nog wel 0.1% in dus dan zit het er idd wel in ja.Het zit ook in ananas in blik, alleen minder. Dus meer eten ervan.
Of de stof bromeline ontleedt/afbreekt door temperatuur (thermolyse) aangezien ananas in blik gepastauriseerd is (steriel gemaakt door verhitting).Niet zulke vakjargon graag.
Ik weet alleen dat je er een stuk meer van moet eten als je het uit blik neemt (voor de brome)![]()
Enig idee of het hart van een ananas ook nog extra bijzonder is? Er gaan verhalen de ronde dat het de weeën zou opwekken.... ik heb het overigens nooit geprobeerd.Minder als in 99.9% minder maar er zit nog wel 0.1% in dus dan zit het er idd wel in ja.
Het verhittingsproces vernietigd gewoon de meerderheid, dat er sporen achterblijven zou wel kunnen maar dit is zo weinig dat het effect “waarom” men het eet nvt meer is.
Ik heb me een ongeluk gegeten aan het hart van ananas omdat daar inderdaad het meest bromelaïne in zou zitten en dat zou volgens volksverhaaltjes weeën kunnen opwekken en helpen bij verweken baarmoedermond. Kind kwam alsnog pas na de 42 weken, kon ziekenhuis bijna niet meer uitstellenEnig idee of het hart van een ananas ook nog extra bijzonder is? Er gaan verhalen de ronde dat het de weeën zou opwekken.... ik heb het overigens nooit geprobeerd.
Dit zou ik niet weten, maar als je er maar hard genoeg in gelooft zou dit wel eens placebo werken 😜Enig idee of het hart van een ananas ook nog extra bijzonder is? Er gaan verhalen de ronde dat het de weeën zou opwekken.... ik heb het overigens nooit geprobeerd.
wat zit er doorheen?
Smaakpoeder
Xxl pudding cream flavour powder.
Aanrader?
Van XXL is Pudding Cream misschien wel de beste om door je kwark te doen.Nieuw speelgoed testen, moet nog wel aan m’n (deeg) skills werken
Aanrader?
Als je echt zoet lekker vindt. Ben er zelf niet zo van maar het moet op.
Hoe heb je het deeg gemaakt? Met tipo 00?Nieuw speelgoed testen, moet nog wel aan m’n (deeg) skills werken
Aanrader?