apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik kom ff langs als je 't nie erg vindt!![]()
![]()
![]()
![]()
Huisgemaakte varkens/lamsworst van de bbq, zeer zeer goed.![]()
Lamskoteletjes van de bbq.![]()
Dessert en flesje raki 200 a 250 ml, zoals vrijwel altijd, van t huis. En ze drinken met je mee.
Na een drukke avond moet de uitbater kruipend naar huis? Al is dat misschien alleen de trap op.Dessert en flesje raki 200 a 250 ml, zoals vrijwel altijd, van t huis. En ze drinken met je mee.
Die gaan gewoon rijden. Verklaart waarom je om de 100 a 200 meter zo'n huisje langs de weg ziet staan.Na een drukke avond moet de uitbater kruipend naar huis? Al is dat misschien alleen de trap op.
SlimHet ziet er niet uit maar wél lekker: restje gepureerde paprika-groente-soep met kokosmelk gebruikt als 'curry' door de rijst, kippendijtjes erop
![]()
Goeie keuze. Ghost protein. Ik merk alleen dat deze door de havermout niet goed werkt. De havermout wordt over het algemeen niet zo stevig. Jij geen last van? Qua smaken is Ghost Top tier.
Ja m’n eerste keer, maar zeker een dikke aanrader. Ik voegde eigenlijk ook psyllium husk toe, dus de consistentie was dik genoeg. Geen idee hoe dat zonder is! Maar ik vermoed dat het inderdaad een stuk minder stevig is dan bijv. bij Per4m.Goeie keuze. Ghost protein. Ik merk alleen dat deze door de havermout niet goed werkt. De havermout wordt over het algemeen niet zo stevig. Jij geen last van? Qua smaken is Ghost Top tier.
Andere merken waarbij de oats ook stevig worden? Heb dat tot nu toe voor mijn gevoel alleen nog maar bij Per4m zo gehad. Myprotein, ESN, XXL, TBJP niet goed genoeg vind ikGoeie keuze. Ghost protein. Ik merk alleen dat deze door de havermout niet goed werkt. De havermout wordt over het algemeen niet zo stevig. Jij geen last van? Qua smaken is Ghost Top tier.
Bulkpowders.nl werkt het beste naar mijn ervaring. Pesience ook. Door de havermout is bulkpowders nog best prima qua smaakAndere merken waarbij de oats ook stevig worden? Heb dat tot nu toe voor mijn gevoel alleen nog maar bij Per4m zo gehad. Myprotein, ESN, XXL, TBJP niet goed genoeg vind ik