AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
heb spontaan honger gekregen !!! :d:d

Een tijdgebrek creatie; tortilla met zoete aardappel. Debiel kan het maken en is snel klaar:

1 grote zoete aardappel ( raspen )
1 ui
3 lente-uitjes
spekreepjes ( in cut vervangen door turkeybacon of kip )
oregano
zout/peper
feta ( in cut vervangen door cottage cheese )
5 eieren

Ook lekker met spinazie erin, maar dat had ik niet in huis.

Ui fruiten, bacon erbij, aardappelrasp meefruiten. Ei kloppen, overige ingredienten erin en mengen met de ui/bacon/zoete aardappel.
In een een quichevorm gieten, of anders een springvorm. Wel even insprayen of invetten.
In oven op 175 graden, 20 minuutjes.

2qtzths.jpg

Mijn versie van de quiche, ziet er een stuk minder lekker uit, maar dat was hij zeker niet.
Deze is met kipfilet/0% fat cottage cheese, heel veel ui en spinazie! Heb trouwens geen rasp, dus mijn zoete aardappels zijn schaafsels met dunschillertje

a3050i.jpg

Waarom heeft de jouwe een totaal ander kleur? En wat zijn de voedingswaarden ongeveer?

Waarom heeft de jouwe een totaal ander kleur? En wat zijn de voedingswaarden ongeveer?

Geen idee, mijn hoeveelheden en ingrediënten zijn net wat anders...
Heb even geen tijd om de macro's te berekenen maar kan wel zo snel aantal kcal zien, voor die hele schaal is dat maar in totaal: 1171kcal, dus echt vet weinig voor zoveel eten echt relaxt!

- 500gr zoete aardappel
- 100gr ui
- 175gr spinazie
- 150gr kipfilet beleg
- 6 hele eieren
- 200gr huttencase 0%
- Oregano/Peper

Ik eet em nu als ontbijt :D heerlyk

thnx bro :D

Die tortilla ziet er absurd lekker uit, ga ik zeker ook eens maken !!!

Post workout
150 Gr mager gehakt
45 Gr rijst ongekookt
2 ei
Ijsbergsla
10ml olijfolie

image.jpg

Geen idee, mijn hoeveelheden en ingrediënten zijn net wat anders...
Heb even geen tijd om de macro's te berekenen maar kan wel zo snel aantal kcal zien, voor die hele schaal is dat maar in totaal: 1171kcal, dus echt vet weinig voor zoveel eten echt relaxt!

- 500gr zoete aardappel
- 100gr ui
- 175gr spinazie
- 150gr kipfilet beleg
- 6 hele eieren
- 200gr huttencase 0%
- Oregano/Peper

Ik eet em nu als ontbijt :D heerlyk

Da's een mooie voor in de cut! Goed bezig ^_^

Werd de jouwe niet mooi oranje van de zoete aardappel? Of heb je de witte aardappel gebruikt?

Deze moet je dus NIET gebruiken voor je cheesecake. Het spul heeft een weeige kaassmaak die echt typisch voor een spread is.

Beter gebruik je de light versie van Monchou, zacht en luchtig heet het geloof ik.
Al ben ik principieel tegen light versies van wat dan ook, maar als je toch cals wil besparen door vet te elimineren, doe dan dit. Die roomkaas spread van lidl is echt alleen geschikt voor op brood.
( en is dan ook goor )

Oprecht een van de lekkerste en meest vullende dingen die ik ooit gegeten heb.
1 paprika, 1 komkommer, 1 grote appel, 1 blik kidneybonen (250gr), 1 zakje eikenbladsla (geloof 100gr ofzo), low kcal dressing.

bij elkaar pleuren, roeren en eten, oprecht heerlijk.

2014-06-28 13.09.55.jpg

2qtwy1u.jpg

snacktime

2rxz341.jpg

Post workout: 4 volkoren wraps, tartaar, roerbakgroenten, schouderham, tomatensaus en low fat cheese

EDIT: zie dat mn foto's pittig oversized zijn. Sorry:p

:)

---------- Toegevoegd om 16:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:38 ----------

lekker!

Terug
Naar boven