Strongwoman
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 308
- Lengte
- 1m64
- Massa
- 80kg
Bananen-kersen-perzik-ananas ijs.
Recept:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze week ook een recept voor wraps / tortilla
Morgen een recept voor muffins zonder eiwit poeder
---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------
Haha vegan tja..
Wist niet dat je chef was, daarom kun je dus zo goed koken. Ik ben nog een groentje wat dat betreft.
Mwoa veel dingen zijn echt wel lekker hoor, ligt er echt aan wat voor whey je hebt en wat je er mee wilt maken. En banaan er in doen scheelt ook al een berg, dat maakt het al zoet.
Maar 75% van de recepten die voorbij komen op internet zijn vaak niet te eten, of niet na te maken.
Haha sorry.. klopt hoor, ik ben er wel benieuwd naar maar tot nu toe vind ik het allemaal erg tegenvallen. Ze heeft ook al een 2e boek? Dan zijn er toch mensen die het wel lekker vinden.
Ik snap dat je het makkelijk vind om alles bij elkaar te hebben.. misschien een mooi doel voor mij, ooit.
Recept:
100 gram bevroren banaan
50 gram bevroren kersen
50 gram bevroren perzik
30 gram eiwit poeder, ananas
50 ml water, dat is met mijn foodprocessor wel nodig. Verschild denk ik. Als ik ooit een Vitamix krijg(!!!) heb ik geen water nodig. =P Stop eerst het fruit en water in je foodprocessor of blender en zet hem aan. Je moet waarschijnlijk tussendoor het fruit naar beneden duwen met een lepel of vork en het fruit wat roeren zodat het niet constant aan elkaar plakt. Ik moest dit een stuk of 10 keer doen.
Als laatst de eiwit poeder erbij, nog even aanzetten en klaar!
Je kunt het meteen opeten of eerst wat harder laten worden in de vriezer (1 a 2 uur)
Eet smakelijk!
Oh.. de chocolade sticks zijn van de Albert Heijn. Ze heten munt groene thee pure chocolade sticks. Zeker een aanrader. ♡
Voedingwaarde zonder de sticks:
250kcal
26 gram eiwit
35 gram koolhydraten, dit komt alleen uit het fruit
2,5 gram vet
22 gram suiker waarvan 12 uit de banaan
4,2 gram vezels
50 gram bevroren kersen
50 gram bevroren perzik
30 gram eiwit poeder, ananas
50 ml water, dat is met mijn foodprocessor wel nodig. Verschild denk ik. Als ik ooit een Vitamix krijg(!!!) heb ik geen water nodig. =P Stop eerst het fruit en water in je foodprocessor of blender en zet hem aan. Je moet waarschijnlijk tussendoor het fruit naar beneden duwen met een lepel of vork en het fruit wat roeren zodat het niet constant aan elkaar plakt. Ik moest dit een stuk of 10 keer doen.
Als laatst de eiwit poeder erbij, nog even aanzetten en klaar!
Je kunt het meteen opeten of eerst wat harder laten worden in de vriezer (1 a 2 uur)
Eet smakelijk!
Oh.. de chocolade sticks zijn van de Albert Heijn. Ze heten munt groene thee pure chocolade sticks. Zeker een aanrader. ♡
Voedingwaarde zonder de sticks:
250kcal
26 gram eiwit
35 gram koolhydraten, dit komt alleen uit het fruit
2,5 gram vet
22 gram suiker waarvan 12 uit de banaan
4,2 gram vezels
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze week ook een recept voor wraps / tortilla
Morgen een recept voor muffins zonder eiwit poeder
---------- Toegevoegd om 20:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:12 ----------
Vergeet niet dat zij zich in een markt begeeft waar mensen meer gefocussed zijn op macro's dan op smaak. Hetzelfde gaat op voor de vegan markt; ik heb er redelijk wat recepten van geprobeerd, maar het is gewoon allemaal muffe rommel met een ontzettend passieloze smaak.
Ik heb jaren als chef gewerkt en kan echt een heel goed potje koken, maar ik kan qua smaak gewoon niet om vet en suiker heen. Alle vervangers smaken gewoon als vervangers en niet de real deal.
Heel soms kun je met een beetje tweaken best iets smakelijks maken zonder beide componenten, maar het is altijd een concessie.
Ik ben denk ik teveel een purist om die concessie te willen doen. Ook met whey heb ik echt alles al gedaan maar ik vind het gewoon k*t. Chemische meuk met een ontzettende k*tsmaak die ik alleen gemaskeerd krijg met -jawel- vet of suiker.
Dat schiet zijn doel dus voorbij.
Ik laat het 'gezonde' koken dan ook maar over aan mensen die er wel wat mee kunnen. Dat ze een boek heeft bewijst maar weer eens hoeveel vraag er is naar dit soort recepten.
Haha vegan tja..
Wist niet dat je chef was, daarom kun je dus zo goed koken. Ik ben nog een groentje wat dat betreft.
Mwoa veel dingen zijn echt wel lekker hoor, ligt er echt aan wat voor whey je hebt en wat je er mee wilt maken. En banaan er in doen scheelt ook al een berg, dat maakt het al zoet.
Maar 75% van de recepten die voorbij komen op internet zijn vaak niet te eten, of niet na te maken.
Je hebt me zelf een PM gestuurd over dat boek
Heb nu ook juist het 2de boek, vind het een handige leidraad
Je site juist hetzelfde hoor, is ook handig. Maar wil erop wedden dat mijn versie niet zoals de jouwe smaakt (ik ben echt lui in de keuken...)
Haha sorry.. klopt hoor, ik ben er wel benieuwd naar maar tot nu toe vind ik het allemaal erg tegenvallen. Ze heeft ook al een 2e boek? Dan zijn er toch mensen die het wel lekker vinden.

Ik snap dat je het makkelijk vind om alles bij elkaar te hebben.. misschien een mooi doel voor mij, ooit.

Net zoals fat free cheddar. Je kan via amazon kopen of via een connectie bij de wall mart.