RODONDO
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 16%
Ziet er lekker uit, klinkt ook lekker met avocado en mango...
Spek met een jasje van witte chocolade is ook een tip !![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ziet er lekker uit, klinkt ook lekker met avocado en mango...
Spek met een jasje van witte chocolade is ook een tip !![]()
Wat leuk dat je m'n kwarktaart hebt gemaakt! Vond je de bodem wel lekker? Die vond ik nogal smaakloos eigenlijk.. volgende keer met een echte biscuit bodem maken. ^^
... ik bedoel ja zelf gevangen, gefileerd en gepaneerdProteinpow.com gebruikt het volgende recept vaak als bodem voor cheesecakes:
2 tablespoons nutbutter (almond, pinda, hazelnut, tahini, kan allemaal).
1/2e cup ground almonds
1 tablespoon agave syrup
Ik heb dit zelf een keer geprobeerd met hazelnootpasta van meridian, maple syrup en zelfgemalen blanke amandelen. Was erg lekker, wel een tikje zoet.
Bak je het ei ook mee in de pan? Ziet er echt wel lekker uit!

Vergeet niet dat zij zich in een markt begeeft waar mensen meer gefocussed zijn op macro's dan op smaak. Hetzelfde gaat op voor de vegan markt; ik heb er redelijk wat recepten van geprobeerd, maar het is gewoon allemaal muffe rommel met een ontzettend passieloze smaak.
Ik heb jaren als chef gewerkt en kan echt een heel goed potje koken, maar ik kan qua smaak gewoon niet om vet en suiker heen. Alle vervangers smaken gewoon als vervangers en niet de real deal.
Heel soms kun je met een beetje tweaken best iets smakelijks maken zonder beide componenten, maar het is altijd een concessie.
Ik ben denk ik teveel een purist om die concessie te willen doen. Ook met whey heb ik echt alles al gedaan maar ik vind het gewoon k*t. Chemische meuk met een ontzettende k*tsmaak die ik alleen gemaskeerd krijg met -jawel- vet of suiker.
Dat schiet zijn doel dus voorbij.
Ik laat het 'gezonde' koken dan ook maar over aan mensen die er wel wat mee kunnen. Dat ze een boek heeft bewijst maar weer eens hoeveel vraag er is naar dit soort recepten.

Mooi ben dus niet de enige die daar zo over denkt. Ze heeft zelfs een boek, zou dat wel wat wezen dan?
Iemand die hier post heeft die ook btw.. wie was het ookalweer?
Mooi ben dus niet de enige die daar zo over denkt. Ze heeft zelfs een boek, zou dat wel wat wezen dan?
Iemand die hier post heeft die ook btw.. wie was het ookalweer?