MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_0102.jpeg

Op de foto zie ik een maaltijd die waarschijnlijk afkomstig is van een shoarma- of grillroomrestaurant. Hier zijn de onderdelen:
  • Broodje op het zwarte bord, mogelijk een pita of Turks brood, deels gegeten.
  • Vleesschotel in een plastic bak: links shoarmavlees (waarschijnlijk lams- of kipshoarma), rechts gekruide kipblokjes met wat groente zoals paprika.
  • Friet of aardappelpartjes in een papieren zak linksboven.
  • Knoflooksaus in een plastic bakje links.
  • Kleine salade (onderin): met komkommer, tomaat en sla.
  • Parfumflesje en andere bijzetitems die waarschijnlijk niet bij de maaltijd horen.
Kortom, dit is een typische shoarmaschotel of mixed grill-maaltijd met brood, vlees, friet, saus en salade — waarschijnlijk besteld bij een afhaal-/bezorgrestaurant

Op de foto zie ik een maaltijd die waarschijnlijk afkomstig is van een shoarma- of grillroomrestaurant. Hier zijn de onderdelen:
  • Broodje op het zwarte bord, mogelijk een pita of Turks brood, deels gegeten.
  • Vleesschotel in een plastic bak: links shoarmavlees (waarschijnlijk lams- of kipshoarma), rechts gekruide kipblokjes met wat groente zoals paprika.
  • Friet of aardappelpartjes in een papieren zak linksboven.
  • Knoflooksaus in een plastic bakje links.
  • Kleine salade (onderin): met komkommer, tomaat en sla.
  • Parfumflesje en andere bijzetitems die waarschijnlijk niet bij de maaltijd horen.
Kortom, dit is een typische shoarmaschotel of mixed grill-maaltijd met brood, vlees, friet, saus en salade — waarschijnlijk besteld bij een afhaal-/bezorgrestaurant
Je bril doet nog redelijk zijn werk zo te zien 👌🏻

Gisteren nog eens chili con carne gegeten.

1000073105.jpg

Weet iemand nog waar de monster energy ultra white nog een beetje leuke aanbieding voor is?

cor wafels
80gr cor
1 ei
15gr cacao 85% vandaar de donkere kleur vd wafels

30gr whey voor de drip, cinnamon donut
Banaan
15gr pindakaas

image.jpg

Klinkt wel ideaal voor als je hoog in kcals zit en geen zin hebt om 150g+ cor weg te scheppen
Ook dit, maar ik ben ermee aan het experimenteren als ik ze prep of ze bv dag later ook nog lekker zijn. Zo kan ik deze meals ook mee onderweg nemen indien het gewoon eetbaar blijft.

Enigste nadeel van cor is dat je het ter plekke moet maken en de tijd/ materiaal die je nodig hebt. Eet bv nu mijn pwo meal bij thuiskomst van werk en ga daarna trainen, als ik die cor waffels al onderweg in de auto kan eten scheelt me dit ook 15min.

Ook dit, maar ik ben ermee aan het experimenteren als ik ze prep of ze bv dag later ook nog lekker zijn. Zo kan ik deze meals ook mee onderweg nemen indien het gewoon eetbaar blijft.

Enigste nadeel van cor is dat je het ter plekke moet maken en de tijd/ materiaal die je nodig hebt. Eet bv nu mijn pwo meal bij thuiskomst van werk en ga daarna trainen, als ik die cor waffels al onderweg in de auto kan eten scheelt me dit ook 15min.
Cor kan net als de oat cake overnight op dezelfde manier

Terug
Naar boven