Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ben ik de enigste hier die geen Cor eet volgens mij brownie ook niet

Als kcal maar hoog genoeg zijn gaat men vaak vanzelf cor eten. Niks verteerd zo goed als rijst en naast dat is het goedkoop en compleet op eigen smaak/voorkeur/macros te maken.

Sligro tips
Kant en klare balletjes smaken ook echt heel goed en kunnen per maaltijd invriezen.
Stuk goedkoper dan Muscle Meat.

Bijlagen

• IMG_4270.jpeg
    IMG_4270.jpeg
    434 KB · Weergaven: 37
  • IMG_4272.jpeg
    IMG_4272.jpeg
    348,7 KB · Weergaven: 39
Lidl heeft ook de zalm goedkoop geprijsd en stukken van 150gr, meen dat kg prijs 11/12€ was.

Zou wel altijd wilde zalm pakken, aangezien kweekzalm een slechte naam heeft doordat er schijnbaar van alles word gebruikt om die kweekzalm maar snel te laten groeien voor de verkoop. Beetje idem dito met kippen, maar schijnbaar bij zalm gaat dit nog wat heftiger wat je gezondheid niet goed doet als je regelmatig zalm eet.

Lidl heeft ook de zalm goedkoop geprijsd en stukken van 150gr, meen dat kg prijs 11/12€ was.

Zou wel altijd wilde zalm pakken, aangezien kweekzalm een slechte naam heeft doordat er schijnbaar van alles word gebruikt om die kweekzalm maar snel te laten groeien voor de verkoop. Beetje idem dito met kippen, maar schijnbaar bij zalm gaat dit nog wat heftiger wat je gezondheid niet goed doet als je regelmatig zalm eet.
De gerookte zalm van de aldi is ook fijn. Lidl nooit gehaald die zit hier helaas niet om de hoek. Heb moeders al op pad gestuurd voor de monster die daar in de reclame is😁.

Proef je ook verschil met de wilde zalm trouwens? Ik zal gauw weer eens inkopen doen bij de Hanos, die heeft ook fijn vlees

Ben ik de enigste hier die geen Cor eet volgens mij brownie ook niet
Ik pak liever oats met whey. Vind cor altijd zo sompig

De gerookte zalm van de aldi is ook fijn. Lidl nooit gehaald die zit hier helaas niet om de hoek. Heb moeders al op pad gestuurd voor de monster die daar in de reclame is😁.

Proef je ook verschil met de wilde zalm trouwens? Ik zal gauw weer eens inkopen doen bij de Hanos, die heeft ook fijn vlees

Cor is licht verteerbaar en bevat geen of weinig vezels.

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de zalm van exclusieve merken net wat lekkerder, maar dat is gewoon niet te betalen met prijzen richting 40€/kg.

Zelfde als hamburgers, je proeft verschil in mora diepvries burgers a 1€ ps of exclusieve hamburgers van een dier uit zuid amerika die alleen gras eet en spa blauw als water krijgt. Maar dan betaal je ook 4/5€ de burger.

COR in poedervorm is vaak zand, maar COR meer meer structuur en dus een lagere dichtheid gr/L eet vaak fijner. TBJP = poeder, maar je hebt ook merken die grover zijn. Poeder cor is ook vaak het “afval” van een productie en kost stuk minder dan grovere structuur qua productie kosten, helaas zie je in de realiteit dat het overal 10€/kg kost.

Als ik heel eerlijk moet zijn vind ik de zalm van exclusieve merken net wat lekkerder, maar dat is gewoon niet te betalen met prijzen richting 40€/kg.

Zelfde als hamburgers, je proeft verschil in mora diepvries burgers a 1€ ps of exclusieve hamburgers van een dier uit zuid amerika die alleen gras eet en spa blauw als water krijgt. Maar dan betaal je ook 4/5€ de burger.
Ja die zalm wat @The Novice net post lijkt me ook wel lekker. De groothandel heeft ook wel fijn spul en precies in de hoeveelheden wat wij wegwerken(groot🤭).

Burgers ook eens, met een bbq haal ik ook vaak van die mora dingen, die zijn opzich wel lekker maar een echt goede dikke burger is natuurlijk veel lekkerder. Vorige week de black angus van de AH geprobeerd maar deze vond ik niet veel smaak aan zitten. Zelf maken misschien toch het beste?

Ja die zalm wat @The Novice net post lijkt me ook wel lekker. De groothandel heeft ook wel fijn spul en precies in de hoeveelheden wat wij wegwerken(groot🤭).

Burgers ook eens, met een bbq haal ik ook vaak van die mora dingen, die zijn opzich wel lekker maar een echt goede dikke burger is natuurlijk veel lekkerder. Vorige week de black angus van de AH geprobeerd maar deze vond ik niet veel smaak aan zitten. Zelf maken misschien toch het beste?
In die Mora burgers zit ook geen rundvlees. Alleen kippenseparatorvlees en varkensspek, net zoals in een (Mora) frikandel.

Ik vind het vaak zelf juist fijn als portie grote aanpast aan wat nodig is. Lidl had stukken van 125gr en 2 daarvan was altijd perfect voor een portie. Vond ze van de lidl oprecht niet slecht en prijs was erg scherp, smaak goed en verpakking was ideaal. Meen dat ze bij muscle meat nog zelfs duurder waren.

Ik vind het vaak zelf juist fijn als portie grote aanpast aan wat nodig is. Lidl had stukken van 125gr en 2 daarvan was altijd perfect voor een portie. Vond ze van de lidl oprecht niet slecht en prijs was erg scherp, smaak goed en verpakking was ideaal. Meen dat ze bij muscle meat nog zelfs duurder waren.
Ook nog een tip; de tournados uit de vriezer bij de aldi. Weet niet hoe ze het doen maar smaken zeer mals😃

Ja geportioneerd verpakt is ook wel handig maar vaak is dan de prijs per kilo ook een stuk hoger😤

Diepvries zeker? Lijkt me alsnog vrij cheap voor diepvries.

Zelf niet zo’n goede ervaring met wilde zalm

Vandaag toegegeven aan het vrouwtje en mee Pizza hut geweest, voor een keertje af en toe kan het wel dacht ik. Ik had een hot honey peperoni besteld en een hot and spicy gekregen, ik had het niet meteen door en na 2 slices daagde het me en gaf ik het aan aan de bediening, ze hebben toen alsnog de hot honey peperoni gebakken om mee naar huis te nemen, nu zit ik hier verdomme nog met een pizza 😄

Terug
Naar boven