Henk123456
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.283
- Massa
- 148kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat voor werk doe je? Geen carbs?
Hele buffe chinaman in de keuken. De armen die @Schwarzeneggertje beweert te hebben plus een beetje.
Carbs alleen pre en post.
dedication![]()
Highlights zetten duurt lang dus mealprep maar weer mee naar de kapper👌🏼
Is dat mango? Eet je dat met schil enal op?

ja haha, barbaars he?
Ik vind de schil van de mango niet lekker. Een kiwi lepel ik uit dus ook zonder schilja haha, barbaars he?
Ik zoek al dat snijden niet
maar in de schil zit veel vezels, vitamine A, C en E volgens mij en ontioxidanten, maar je moet de schil wel goed wassen als je het doet!
Verder is het een beetje hard, maar wel lekker, eet je wel kiwi met schil?

Ik vind de schil van de mango niet lekker. Een kiwi lepel ik uit dus ook zonder schil
Voordeel is dat als we mango in uis hebben mijn vriendin deze altijd schilt en in een bakje doet. Als ik de mango schil en snijdt, heb ik meerdere pleisters nodig ivm snijwonden. Ben nogal ongeduldig/onvoorzichtig en een rijpe mango zonder schil is noga glad![]()

Helaas niet bij AH gevonden.
Ook wel eens naar gekeken. Je hebt wel magere kaas met iets minder kcals maar die fatfree zoals in amerika nog nooit tegengekomen in NL of duitsland.Helaas niet bij AH gevonden.
Andere vraag: weet fat free cheese/mozerella te koop is? Zie je veel in de YT van mensen uit Amerika
Is er fat free cheese of fat free mozzarella te koop in Nederland? @Fact Check