AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

3 maaltijden voor de nachtdienst
IMG_0766.jpeg

Is dat mango? Eet je dat met schil enal op? :roflol:
ja haha, barbaars he?
Ik zoek al dat snijden niet
maar in de schil zit veel vezels, vitamine A, C en E volgens mij en ontioxidanten, maar je moet de schil wel goed wassen als je het doet!
Verder is het een beetje hard, maar wel lekker, eet je wel kiwi met schil?

ja haha, barbaars he?
Ik zoek al dat snijden niet
maar in de schil zit veel vezels, vitamine A, C en E volgens mij en ontioxidanten, maar je moet de schil wel goed wassen als je het doet!
Verder is het een beetje hard, maar wel lekker, eet je wel kiwi met schil?
Ik vind de schil van de mango niet lekker. Een kiwi lepel ik uit dus ook zonder schil :p
Voordeel is dat als we mango in uis hebben mijn vriendin deze altijd schilt en in een bakje doet. Als ik de mango schil en snijdt, heb ik meerdere pleisters nodig ivm snijwonden. Ben nogal ongeduldig/onvoorzichtig en een rijpe mango zonder schil is noga glad :D

Ik vind de schil van de mango niet lekker. Een kiwi lepel ik uit dus ook zonder schil :p
Voordeel is dat als we mango in uis hebben mijn vriendin deze altijd schilt en in een bakje doet. Als ik de mango schil en snijdt, heb ik meerdere pleisters nodig ivm snijwonden. Ben nogal ongeduldig/onvoorzichtig en een rijpe mango zonder schil is noga glad :D

Je kan je mango ook eens proberen te schillen met een kaasschaaf of dunschiller. Werkt prima en scheelt weer snijwondjes. :D

Is er fat free cheese of fat free mozzarella te koop in Nederland? @Fact Check

Terug
Naar boven