XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

alles kan kapot! je bent nog jong, maar combinatie van fysieke stress, aas en een hoop vitamines gaan je op de lange duur geen goed doen.
Ik heb gewoon anderen doelen, ik drink niet ik rook niet. Ik hou gewoon van de sport en ik controleer men gezondheid.

Sowieso ben ik ook voorzichtig met doseringen en wat ik gebruik ect. In de verre toekomst lekker TRT.

Je lever en nieren denken daar echt anders over.
Maar soit, een klein jaar terug dacht ik ook nog zoals jou maar nu kijk ik er helemaal anders naar.
Ja klopt van te veel pillz kun je vreemde klachten krijgen dus ik slik de helft van de hoeveelheid wat op de potjes staan. Rest komt wel uit voeding en scheelt €€

Ik heb gewoon anderen doelen, ik drink niet ik rook niet. Ik hou gewoon van de sport en ik controleer men gezondheid.

Sowieso ben ik ook voorzichtig met doseringen en wat ik gebruik ect. In de verre toekomst lekker TRT.
mwah, das allemaal leuk, maar je je controleert je gezondheid binnen de kaders van een ongezonde samenleving, dat weet je zelf ook. al die waarden waar je je op laat testen zijn gebaseerd op de gemiddelden van de lui die elk weekend 7 frikandelletjes chapt, en 8 liters bier wegtankt bij de voetbal.

Je kan alles uit je voeding halen,al de pillen mogen ze van mij wel uit de winkels halen, het is bedoeld als aanvulling bij tekorten, maar je loopt wel degelijk gevaar als je zomaar alles voor zoete koek slikt, op doktersrecept bij ernstige tekorten ben ik wel voor.

Je kan alles uit je voeding halen,al de pillen mogen ze van mij wel uit de winkels halen, het is bedoeld als aanvulling bij tekorten, maar je loopt wel degelijk gevaar als je zomaar alles voor zoete koek slikt, op doktersrecept bij ernstige tekorten ben ik wel voor.
Zwaar oneens, je haalt heel weinig uit voeding en genoeg supplementen zijn wetenschappelijk bewezen een hele goeie aanvulling kunnen zijn op je gezondheid.

20250822_121029.jpg

Terug
Naar boven