Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe maken jullie die aardappels uit de oven? En dan niet doe zoete maar de gewone.. Welke soort gebruiken jullie en koken jullie ze nog voor of hoe dorn jullie het
Pim, kippen gewoon gemarineerd en op een dichte/open bbq gelegd?
Hoe maken jullie die aardappels uit de oven? En dan niet doe zoete maar de gewone.. Welke soort gebruiken jullie en koken jullie ze nog voor of hoe dorn jullie het

Dit is voor 3 flinke dikke pannekoeken:
- 500gr zoete aardappels
- 50gr ultra fine oats
- 28gr whey (apple pie had ik ik)
- 6 eiwitten (kan ook wat geel erbij, maar ik had refeedday dus laag vet)
- Kaneel/Stevia voor smaak
Aardappels koken tot ze zacht zijn, dan alles blenderen.
Dan bakken in de pan en klaar
Ik heb ze getopt met WF pancake syrup en klein beetje poedersuiker

Aardappels doe je gewoon in stukjes een ovenschaal, die je met een kwast heel licht invet met (zonnebloem)olie
Kruiden of zout erop en op 200gr in de oven, 40 minuutjes. Lekkerste is met schil wat mij betreft.
Als je toch vooraf gekookte aardappeltjes wil gebruiken:
Zet een ovenschaal met een laagje vet ( zonnebloemolie, of ganzenvet ) op 200gr
Licht kruimige aardappels schillen en in niet te grote gelijke stukken snijden. Water opzetten en goed hard laten koken. Aardappels erin en 2 minuten meekoken.
Eruit halen en in een vergiet flink heen en weer schudden. Dan bloem erover bestuiven en zout.
Dan de hete ovenschaal eruit en de aardappels erin doen en even goed omroeren zodat alles bedekt is met hete olie.
Paar takjes rozemarijn tussen frotten, wat tenen knoflook en 15 min laten garen, dan omdraaien en onderkant ook 15 min.
Heb je prachtige, krokante en superlekkere aardappeltjes.
Verder zie ik geen enkele reden aardappels vooraf te koken. Dat doet meer kwaad dan goed.
klinkt llekkerrrok thanks!! dat voorkoken doe ik dus niet!!
en wat voor aardappels gebruik je ervoor dan?
dus gewoon in stukken, beetje olie invette... en dan 40 min op 200klinkt llekkerrr
Oeh jaloers op jou wafelijzer, die is zeker van tefal?
Ik moet echt zo'n wafelijzer hebben, maar geen kastruimte meer voor. M'n vriendin vond het al niet leuk dat ik met een grillijzer aan kwam![]()

Ik moet echt zo'n wafelijzer hebben, maar geen kastruimte meer voor. M'n vriendin vond het al niet leuk dat ik met een grillijzer aan kwam![]()
Nu weten wij wie bij jullie de broek aan heeft.