- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Mac & Cheese (wilde de american combi een x proberen, was wel aardig), mager gehakt + ui + champignon met kaas
http://i697.photobucket.com/albums/vv331/TTatsumaru/07-08-2014 food dumo/0708-13.jpg

Flexibel diëten is de bom!Waar haal jij die mac & cheese, is dat die van Kraft uit USA?
Zie aantal keer cheddar bij jou terug komen in de gerechten, gebruik je gewoon de normale of heb je ook ergens die fatfree vandaan getoverd, (ook van Kraft)?
Ze worden iig in pakjes van 10 stuks verkocht. Voorheen hadden ze een lowfat variant, die kan ik niet meer vinden. Alsnog zijn deze maar zo'n 50-60 kcal oid per plakje dus het valt reuze mee, en het smelt behoorlijk dus het is wel awesome bij warme gerechten!Blij om te horen dat m'n mealz gewaardeert wordenFlexibel diëten is de bom!
Even gegoogled, en ja idd, die van Kraft! Het stelt verder weinig voor, het is gewoon macaroni en er zit een kaas-poedertje apart bij haha. Ik zou het niet nog eens kopen. Zelf gewoon pasta opkoken, lowfat kaas en kruiden erdoorheen gooien en ik zal het prima vinden. Maar het was alsnog wel leuk om een typisch Amerikaans ding te proberen.
De Cheddar kaas die ik wel regelmatig gebruik haal ik bij de Lidl - ik geloof tenminste dat het Cheddar wasZe worden iig in pakjes van 10 stuks verkocht. Voorheen hadden ze een lowfat variant, die kan ik niet meer vinden. Alsnog zijn deze maar zo'n 50-60 kcal oid per plakje dus het valt reuze mee, en het smelt behoorlijk dus het is wel awesome bij warme gerechten!
Het ziet er ong zo uit:
http://www.opinie.senior.pl/zdjecia...ania/Tenery-Ser-topiony-Cheddar-44451-big.jpg
Ik kan ook een stuk gekookte broccoli verkopen als ik er een mars naast leg.

De Cheddar kaas die ik wel regelmatig gebruik haal ik bij de Lidl - ik geloof tenminste dat het Cheddar wasZe worden iig in pakjes van 10 stuks verkocht. Voorheen hadden ze een lowfat variant, die kan ik niet meer vinden. Alsnog zijn deze maar zo'n 50-60 kcal oid per plakje dus het valt reuze mee, en het smelt behoorlijk dus het is wel awesome bij warme gerechten!
Het ziet er ong zo uit:
http://www.opinie.senior.pl/zdjecia...ania/Tenery-Ser-topiony-Cheddar-44451-big.jpg
zijn de linkse. Bij ons verkopen ze ze nog wel.
ik eet het zelf uberhaupt niet... lactose.Ik wil niet onaardig doen, maar light cheddar is zoiets als sex zonder klaarkomen.
Hou daarmee op.
Het smaakt niet eens naar cheddar.
Koop een goede kaasrasp ( makro heeft geweldige ) en wat overjarige cheddar ( LIDL heeft goede in het versvak ) en rasp het met een goede rasp. Die doet dat zo flinterdun dat je per saldo minder cals hebt voor je gerecht, maar wel 100% smaak.
NEVER COMPROMISE
![]()
Ben zelf echt anti light producten. Was dat al voor ik ziek werd ook.Gekruide tilapiafilet met 0kcal bbqsaus en courgette. En een mix van zoete aardappel en pompoen met kaneel en 0kcal chocosaus on the side!
![]()
alle smaken zijn chemisch want het waarnemen van smaak is een deels chemisch proces