MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

2iglxrd.jpg

RAW Iron pancakes van sportfood afgewerkt met fruit :D

Eet je de takjes van de bessen ook op?:p

Mac & Cheese (wilde de american combi een x proberen, was wel aardig), mager gehakt + ui + champignon met kaas
http://i697.photobucket.com/albums/vv331/TTatsumaru/07-08-2014 food dumo/0708-13.jpg

Waar haal jij die mac & cheese, is dat die van Kraft uit USA?
Zie aantal keer cheddar bij jou terug komen in de gerechten, gebruik je gewoon de normale of heb je ook ergens die fatfree vandaan getoverd, (ook van Kraft)?

Die brood/pudding mafkees cake verdient wel een dikke respect, ziet er heerlijk uit!

---------- Toegevoegd om 16:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:22 ----------

Hahaha gelukkig :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #7.886
Blij om te horen dat m'n mealz gewaardeert worden :p Flexibel diëten is de bom!

Waar haal jij die mac & cheese, is dat die van Kraft uit USA?
Zie aantal keer cheddar bij jou terug komen in de gerechten, gebruik je gewoon de normale of heb je ook ergens die fatfree vandaan getoverd, (ook van Kraft)?

Even gegoogled, en ja idd, die van Kraft! Het stelt verder weinig voor, het is gewoon macaroni en er zit een kaas-poedertje apart bij haha. Ik zou het niet nog eens kopen. Zelf gewoon pasta opkoken, lowfat kaas en kruiden erdoorheen gooien en ik zal het prima vinden. Maar het was alsnog wel leuk om een typisch Amerikaans ding te proberen.

De Cheddar kaas die ik wel regelmatig gebruik haal ik bij de Lidl - ik geloof tenminste dat het Cheddar was :D Ze worden iig in pakjes van 10 stuks verkocht. Voorheen hadden ze een lowfat variant, die kan ik niet meer vinden. Alsnog zijn deze maar zo'n 50-60 kcal oid per plakje dus het valt reuze mee, en het smelt behoorlijk dus het is wel awesome bij warme gerechten!

Het ziet er ong zo uit:
Tenery-Ser-topiony-Cheddar-44451-big.jpg

Blij om te horen dat m'n mealz gewaardeert worden :p Flexibel diëten is de bom!

Even gegoogled, en ja idd, die van Kraft! Het stelt verder weinig voor, het is gewoon macaroni en er zit een kaas-poedertje apart bij haha. Ik zou het niet nog eens kopen. Zelf gewoon pasta opkoken, lowfat kaas en kruiden erdoorheen gooien en ik zal het prima vinden. Maar het was alsnog wel leuk om een typisch Amerikaans ding te proberen.

De Cheddar kaas die ik wel regelmatig gebruik haal ik bij de Lidl - ik geloof tenminste dat het Cheddar was :D Ze worden iig in pakjes van 10 stuks verkocht. Voorheen hadden ze een lowfat variant, die kan ik niet meer vinden. Alsnog zijn deze maar zo'n 50-60 kcal oid per plakje dus het valt reuze mee, en het smelt behoorlijk dus het is wel awesome bij warme gerechten!

Het ziet er ong zo uit:
http://www.opinie.senior.pl/zdjecia...ania/Tenery-Ser-topiony-Cheddar-44451-big.jpg

Ok thanks, ga ik eens proberen!

IMG_2969_1.jpg

echt n aanrader, zet n pot kwark een uurtje in de vriezer.. scoop chocolade micellar erdoor...
en je hebt net ijssss jammm

Gekruide tilapiafilet met 0kcal bbqsaus en courgette. En een mix van zoete aardappel en pompoen met kaneel en 0kcal chocosaus on the side!
4loks0.jpg

Lowcarb Bloemkool Pizza die ik heb gemaakt, hij viel best wel tegen eigenlijk. Maar was zeker niet vies, maar voor het werk wat je er aan hebt zou ik het niet nog eens maken!

Ingrediënten die ik heb gebruikt:

Voor de bodem:
- 700gr bloemkool
- 2 eieren
- Oregano/Zout/Peper/Knoflook

Voor de topping:
- 70gr tomatenpuree
- 300gr gegrilde kipfilet
- 60gr lowfat cheese
- 25gr bladspinazie
- 80gr rode ui
- 20gr groene/rode pepers

De bereiding kun je hier zien:
http://www.youtube.com/watch?v=x_FrVY4UGVw

x2m3yv.jpg

En de macro's

30kc87p.jpg

Luxe meals allemaal hier, veel lekkere dingen voorbij zien komen.
Ik houd het lekker simpel:
- 200 gram volkoren macaroni (ongekookt gewogen)
- 400 gram mager rundergehakt
- 300 gram pastasaus

Geschat op: ~1300 kcal
95p
120c
50f

2014-08-12 20.49.50.jpg

Het ziet er ong zo uit:
http://www.opinie.senior.pl/zdjecia...ania/Tenery-Ser-topiony-Cheddar-44451-big.jpg

Ok thanks, ga ik eens proberen!
zijn de linkse. Bij ons verkopen ze ze nog wel.
300zlh2.jpg

Ik wil niet onaardig doen, maar light cheddar is zoiets als sex zonder klaarkomen.

Hou daarmee op.
Het smaakt niet eens naar cheddar.
Koop een goede kaasrasp ( makro heeft geweldige ) en wat overjarige cheddar ( LIDL heeft goede in het versvak ) en rasp het met een goede rasp. Die doet dat zo flinterdun dat je per saldo minder cals hebt voor je gerecht, maar wel 100% smaak.

NEVER COMPROMISE

viva_la_revolucion.jpg

Ik wil niet onaardig doen, maar light cheddar is zoiets als sex zonder klaarkomen.

Hou daarmee op.
Het smaakt niet eens naar cheddar.
Koop een goede kaasrasp ( makro heeft geweldige ) en wat overjarige cheddar ( LIDL heeft goede in het versvak ) en rasp het met een goede rasp. Die doet dat zo flinterdun dat je per saldo minder cals hebt voor je gerecht, maar wel 100% smaak.

NEVER COMPROMISE

viva_la_revolucion.jpg
ik eet het zelf uberhaupt niet... lactose. :rolleyes:
Maar ik herkende het plaatje.. vandaar. :o Ben zelf echt anti light producten. Was dat al voor ik ziek werd ook.

alle smaken zijn chemisch want het waarnemen van smaak is een deels chemisch proces

alle smaken zijn chemisch want het waarnemen van smaak is een deels chemisch proces

Heb zelf caramel en choco. Wat ik merk is als ik zo een vingertopje pak het niet is maar zodra ik het ergens op doe het wel chemisch word.. Vooral met kwark. Morgen is op me wraps proberen

Die choco is idd wel beetje chemisch. Pancake, Strawberry & Caramel zijn lekker!

Terug
Naar boven