MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

IMG_3065_1.jpg
Verjaardags cheatmeal voor mn pa's verjaardag :D (Zelfgebakken uiteraard)

http://instagram.com/p/uivM7FBUhz/

Quinoa gekookt in groentenbouillon, rozemarijn en ajuin met garnaal en een eitje.

Saus was niet echt 100 gelukt, wilde met kokosmeel een soort bearnaisemix maxen. Maar was wat te dik. Volgende keer nog eens proberen :)

Ziet er erg lekker uit Casper. Ik ben ook wel benieuwd naar het recept :) En de voedingswaarden... Alhoewel, die wil ik mss liever niet kennen :)

Bedankt Casper voor info!

Spaghetti en karbo

uploadfromtaptalk1414244634736.jpg

LU-cracker + filet americain
(Geen bulkmaartijd maar heb er al 17 op en begon nu toch wel een beetje vol te raken)
20141027_031524.jpg

Ook niet gedaan voor de bulk, gewoon omdat het zo fucking lekker is.

Ik zoek een nieuwe pannenkoek recept, veel gezocht maar nog niet 1 naar me wensen gevonden en aangezien ik al wat pannenkoekjes verkloot heb vraag ik het maar hier.

Ik zoek een pannenkoek zonder fruit en zonder kwark, het moet een pannenkoek zijn die genoeg calorieën bevat en het liefst zoveel mogelijk carbs. Eiwitten maakt niet uit, het moet geen zachte bende zijn en gewoon een lekkere stevige pancake zijn die al smaakt zonder zoetstof of ander beleg. Het liefst het recept met gram/ml erbij vermelden zodat er geen onduidelijkheid over is

Ha dat is makkelijk :P

Koop een pak meergranen pannenkoeken van de Albert heijn.
Gebruik 80 gram daarvan, 2 eieren, 40 gram whey vanille, snuf kaneel en ongeveer 100 ml melk.

Bak 4 pannenkoeken, klaar! ;)

Of pak 100 gr havermout, 200 ml halfvolle melk en een ei (of het recept x 2 als je veel kcals binnen wil krijgen) doe alle ingredienten in een kom en mix het tot het lijkt op een pannenkoeken beslag, bak hiervan in een beetje olijfolie 2 lekker dikke pannenkoeken. Beslag wordt erg dik maar ik vind het precies goed zo, je kunt eventueel meer melk toevoegen natuurlijk

Rauw - Ei, 1 Stuk (60gr)
Ei - Eiwit, 1 Ei
Body & Fit - Pure Amandelmeel, 5 g
Body & Fitshop - Kokosmeel, 10 g
Body & Fit - Pure Gemalen Kokos, 5 g
Body En Fit - Ultra Fine Oats, 50 gram
Appel - *, 60 g

Dit is de laatste tijd mijn pannenkoeken inhoud. Echt delicious <3

Ik bak zelf pannenkoeken van volkoren meel, die meergranenmixen zijn vaak nep (zit veel witte meel/bloem in).
Dus gewoon volkoren bloem van de AH of Jumbo, wat ei en evt. eiwitpoeder erdoor, melk, beetje zout, en je hebt een lekkere pannenkoek.
Ook bak ik ze weleens van speltmeel.

Wat momenteel mijn favo pannenkoek is, is de bananenpannenkoek :p

Zo simpel: 1 geprakte banaan, 1 ei en 2 eetl. eiwitpoeder mengen. Na het bakken op halfhoog vuur wat kaneel erover. Superlekker! :)

bananensmul.jpg

• Like
Waarderingen: 515
Ik zoek een nieuwe pannenkoek recept, veel gezocht maar nog niet 1 naar me wensen gevonden en aangezien ik al wat pannenkoekjes verkloot heb vraag ik het maar hier.

Ik zoek een pannenkoek zonder fruit en zonder kwark, het moet een pannenkoek zijn die genoeg calorieën bevat en het liefst zoveel mogelijk carbs. Eiwitten maakt niet uit, het moet geen zachte bende zijn en gewoon een lekkere stevige pancake zijn die al smaakt zonder zoetstof of ander beleg. Het liefst het recept met gram/ml erbij vermelden zodat er geen onduidelijkheid over is

Mijn recept wat ik al jaren gebruik:
4 eieren
90-100 gram havermout
(kokos)melk hangt af van je hoeveelheid havermout
Banaan

In de blender, dan krijg je mooi beslag. In de pan kun je er nog rozijnen en appel inleggen bijvoorbeeld. Bij het serveren honing en kaneel er op. NJOMMIE. Je kan ook jam oid er op doen!

Ik doe elke morgen, en vind ze nog steeds ontzettend lekker

1 tas koffie
Daar 1 schep cookies and cream door mengen
Dan 50gr oats doormengen
1 volledig ei

Als het beslag iets te dik is wat water er bij en dit goed lang laten bakken.

Hij vraagt om genoeg calorieën.. Met 50 gram oats of 1 banaan kom je niet zo ver.

Dan maakt hij daar 100gr oats van :-)

Terug
Naar boven