- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
http://s30.postimg.org/cwsdj7j41/IMG_3065_1.jpgVerjaardags cheatmeal voor mn pa's verjaardag :D (Zelfgebakken uiteraard)[/QUOTE]
je weet natuurlijk wat ik nu ga vragen hé, wat is het recept???:D

Verjaardags cheatmeal voor mn pa's verjaardag![]()
(Zelfgebakken uiteraard)

je weet natuurlijk wat ik nu ga vragen hé, wat is het recept![]()

Ik zoek een nieuwe pannenkoek recept, veel gezocht maar nog niet 1 naar me wensen gevonden en aangezien ik al wat pannenkoekjes verkloot heb vraag ik het maar hier.
Ik zoek een pannenkoek zonder fruit en zonder kwark, het moet een pannenkoek zijn die genoeg calorieën bevat en het liefst zoveel mogelijk carbs. Eiwitten maakt niet uit, het moet geen zachte bende zijn en gewoon een lekkere stevige pancake zijn die al smaakt zonder zoetstof of ander beleg. Het liefst het recept met gram/ml erbij vermelden zodat er geen onduidelijkheid over is
Ik zoek een nieuwe pannenkoek recept, veel gezocht maar nog niet 1 naar me wensen gevonden en aangezien ik al wat pannenkoekjes verkloot heb vraag ik het maar hier.
Ik zoek een pannenkoek zonder fruit en zonder kwark, het moet een pannenkoek zijn die genoeg calorieën bevat en het liefst zoveel mogelijk carbs. Eiwitten maakt niet uit, het moet geen zachte bende zijn en gewoon een lekkere stevige pancake zijn die al smaakt zonder zoetstof of ander beleg. Het liefst het recept met gram/ml erbij vermelden zodat er geen onduidelijkheid over is