Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Een deel van mijn maaltijden van komende week.

282jb75.jpg

Een deel? Haha t*ring, hoeveel meals eet jij per dag?

300 gr Black angus hnnggh

Groente, zoete aardappel en zalm

:o

Pasta met kip, ui en courgette

Omelet van 2 eieren, 4 eiwit, champignons en kruiden. Lijkt meer op een mislukte pannenkoek :o

meal1.jpg

meal2.jpg

meal3.jpg

meal4.jpg

meal5.jpg

Jup :D Zijn er in totaal 28, gedeeld door 7 zijn er 4 per dag. Ontbijt maak ik voor elke dag en avondeten om de 3 dagen met wat meer groenten. Jouw eten ziet er overigens weer overheerlijk uit :lick: dat van mij is meer functionele massaproductie :o

Wat heb je er in zitten? Gewoon rijst met potje chicken tonight o.i.d?

Wat heb je er in zitten? Gewoon rijst met potje chicken tonight o.i.d?

De 2 linker rijen bakjes zijn alleen maar rijst met kerriekruiden, peper en een beetje zout (100 gr ongekookt gewogen, 300 gram gekookt). Daar komt elke dag verdeeld een pakje gekookte kipfiletblokjes van musclemeat bij.
De rij daarnaast is 100 gram rijst, 50 gram avocado en ~130 gram tonijn. Koop die tonijn in pakken van 1 kg die ik dan verdeel over de 7 bakjes.
De rechter rij is 100 gram rijst, 250 gram sperziebonen en 100 gram koolvis met een boemboe sajoer boontjes mix van de lidl.

De 2 linker rijen bakjes zijn alleen maar rijst met kerriekruiden, peper en een beetje zout (100 gr ongekookt gewogen, 300 gram gekookt). Daar komt elke dag verdeeld een pakje gekookte kipfiletblokjes van musclemeat bij. De rij daarnaast is 100 gram rijst, 50 gram avocado en ~130 gram tonijn. Koop die tonijn in pakken van 1 kg die ik dan verdeel over de 7 bakjes. De rechter rij is 100 gram rijst, 250 gram sperziebonen en 100 gram koolvis met een boemboe sajoer boontjes mix van de lidl.

Wat vindt je werkgever van al dat gevreet? ;)

Ik eet ook om 10.00 uur, 12.30 uur, 14.30 uur en 16.30 warm op mijn werk een dikke bak rijst/pasta. In het begin krijg je wel commentaar erop. Maar alles went voor je collega's en baas ;)

Wat vindt je werkgever van al dat gevreet? ;)

Werk als bijbaan in een supermarkt en daar zijn ze er wel aan gewend. Iedereen pakt bij de betaalde eetpauze pizza en ik mijn eigen bakjes rijst.
Verder studeer ik en op mijn stage en op school keken ze me in het begin ook wel raar aan maar iedereen is er nu wel aan gewend.
Het interesseert me ook eigenlijk niets wat anderen ervan vinden ;)

Post-workout..(half op)

2ef2f7k.jpg

middag snack

rifzw6.jpg

hate me..i dont fear fat i let fat fear me (lolWUT)

Weer 2 maaltijdjes voor bereid. Fenne pasta salade met appel sla tonijn paperika en cashew noten.

Per bak:
450kcal
30gr eiwit
55gr carbs
15gr vet

Iets misgegaan met vorige post. Hier de foto

uploadfromtaptalk1415026337216.jpg

Werk als bijbaan in een supermarkt en daar zijn ze er wel aan gewend. Iedereen pakt bij de betaalde eetpauze pizza en ik mijn eigen bakjes rijst.
Verder studeer ik en op mijn stage en op school keken ze me in het begin ook wel raar aan maar iedereen is er nu wel aan gewend.
Het interesseert me ook eigenlijk niets wat anderen ervan vinden ;)

Waar heb je die bakjes gehaald=

Curver Fresh&Go! Goed merk, als je deksel kapot gaat sturen ze gewoon een heel nieuw bakje + deksel! :D

Curver Fresh&Go! Goed merk, als je deksel kapot gaat sturen ze gewoon een heel nieuw bakje + deksel! :D

Even gegoogled en dat zijn ze inderdaad, erg degelijk materiaal en kunnen prima in de diepvries en magnetron voor 5 min op 750W indien nodig. Langer zou ook geen probleem zijn.

€2 per stuk, prijzige dingen...

11t625h.jpg

gewoon aardappel groente en vlees. Vind het wel de fijnste maaltijd :o

Terug
Naar boven