XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Lijkt op hagelslag gemix met pindakaas en rijstwafels...jummie kan ik niet zeggen

Geen uitleg nodig.. Hier nog rijst met quinoa. De laatste weken heb ik rijst vervangen voor Quinoa met vers geperste citroensap.

qqvn2o.jpg

Ziet er goed uit. Handige bakjes ook met die 2 vakjes, waar heb je die vandaan?

Ik heb er verschillende merken van gevonden maar wil nou niet bepaald 6 a 7 euro per bakje betalen.. Dus besloot om eens de good old action te bezoeken. 3 bakjes voor 3 euro o.i.d. De bakjes zijn idd handig met deze verschillende vakken.

Let op: de kwaliteit is uiteraard wel minder.. Het is geen hard plastic! Ik heb er overigens geen last van en kan er al weken mee vooruit. Was ongeveer 10/15 euro kwijt voor meerdere maaltijden x 6 dagen.

Ik heb er verschillende merken van gevonden maar wil nou niet bepaald 6 a 7 euro per bakje betalen.. Dus besloot om eens de good old action te bezoeken. 3 bakjes voor 3 euro o.i.d. De bakjes zijn idd handig met deze verschillende vakken.

Let op: de kwaliteit is uiteraard wel minder.. Het is geen hard plastic! Ik heb er overigens geen last van en kan er al weken mee vooruit. Was ongeveer 10/15 euro kwijt voor meerdere maaltijden x 6 dagen.

Oh daar hadden ze die in elk geval een half jaar geleden nog niet, in de action hier tenminste. Heb momenteel dik 30 bakjes van de ah (die wat bij jou in het midden staan) en die doen het ook prima, goede kwaliteit in elk geval. Mocht ik een nodig hebben met meerdere compartimenten weet ik waar ik moet zoeken, thanks :D

Daar ga ik ook even voor kijken. Mijn 2 vaks bakken gaan kapot...
Ik had die op deze foto.. maar waren van die gratis promotie dingen..

IMG_3690.jpg

nee nooit.. vind de smaak prima. flavorgod kan wel eventueel ivm lage zout waardes

ik gebruik het niet omdat ik het niet nodig vind maar gaf het aan als tip voor anderen ;)

Ja met een pizza zit je er al bijna overheen.
Las dat men gemiddeld 8-9 gram zout per dag at (80% van de bevolking eet teveel zout).

en dan? ga je dan 10 jaar eerder dood?

Sanne/Abfab of andere, iemand idee waar je 'ground turkey' (kalkoen) kan halen in de winkels? Lijkt me wel lekker voor de afwisseling

Terug
Naar boven