XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Weinig kleur je pannenkoeken, how come?

Water toevoegen doe ik op gevoel.
Ik laat het beslag ook vaker 15 tot 30 minuten staan (havermout neemt vocht op en het wordt wat dikker).
"En is t zo lekker als t lijkt?", probeer het uit. Zoveel calorieën of moeite is het niet ;)

M'n complimenten man.

Heb je cake gemaakt (chocolade whey) en als extra banaan en pindakaas bij op m'n bord.

2 scoops water was mss wat veel maar het gaf een mooie stevige cake!

10 min laten rusten na het mengen, 2:30 de micro in en kon m'n bakje zo omdraaien, alles kwam mooi los :thumbs:

En ja, het was super lekker. Geen reden om dit niet zelf te maken, het duurt nog geen 5 minuten (buiten het rusten om dan :p )

haha ok lijkt net het laatste beslag waar je net geen pannekoek meer van kon maken :p

haha ok lijkt net het laatste beslag waar je net geen pannekoek meer van kon maken :p

Iets minder water toevoegen en je kan er ook pannenkoeken van maken ;)

Het recept is trouwens niet helemaal van mezelf.
'T is afgeleid van TrickyTatsu's:
[Link niet meer beschikbaar]

Protein/Carb cake..

- 3 x ei (incl. ei-geel)
- 40 gram Whey
- Brinta
- Magere melk
- schijfjes banaan

293dm3p.jpg

zl6xk9.jpg

//Edit.
Nog een gemaakt met iets andere verhoudingen.

kcal/e/k/v/
- 4 eieren. 320/28/0/24
- 250 gr magere melk. 105/9/12/0/
- 50 gram whey vanille. 160/30/9/2
- 100 gr brinta. 347/11/65/2
- 120 gr banaan. 103/1/22/0

Totaal: 1035/79/105/28.

Heb helaas niet gewogen wat het totale (bereide) gewicht is na het bakken.

Laatst bewerkt:
Gebakken rijst met peultjes, garnalen, ei en sambal

uploadfromtaptalk1424902274399.jpg

Kun je die cake beslag/mix ook een hele nacht in de koelkast laten staan? ik heb het recept een aantal keer geprobeerd met 2 eieren, havermout, melk, en eventueel whey erbij, het beviel me erg goed. In de juiste verhoudingen zou het ook een goed ontbijt voor mij kunnen zijn, maar 's ochtends is het redelijk veel tijd om te maken als ik snel weg moet. Vandaar de vraag of dat beslag goed zou blijven een nacht in de koelkast? Heb namelijk geen idee of het havermout dan niet te veel van het vocht opneemt of dat een open ei lang goed kan blijven in de koelkast. Iemand tips?

Kun je die cake beslag/mix ook een hele nacht in de koelkast laten staan? ik heb het recept een aantal keer geprobeerd met 2 eieren, havermout, melk, en eventueel whey erbij, het beviel me erg goed. In de juiste verhoudingen zou het ook een goed ontbijt voor mij kunnen zijn, maar 's ochtends is het redelijk veel tijd om te maken als ik snel weg moet. Vandaar de vraag of dat beslag goed zou blijven een nacht in de koelkast? Heb namelijk geen idee of het havermout dan niet te veel van het vocht opneemt of dat een open ei lang goed kan blijven in de koelkast. Iemand tips?

Of je maakt hem klaar en laat de 'bereidde cake' afgedekt (eventueel in koelkast) staan en zelfs invriezen gaat nog prima

Ik ben niet Rob Geus dus ik durf het niet te zeggen. Ik maak het en zet het daarna gelijk in de oven. Heb er gister nog een gemaakt waarbij ik wel de macro's heb berekend.

kcal/e/k/v/
- 4 eieren. 320/28/0/24
- 250 gr magere melk. 105/9/12/0/
- 50 gram whey vanille. 160/30/9/2
- 100 gr brinta. 347/11/65/2
- 120 gr banaan. 103/1/22/0

Totaal: 1035/79/105/28.

Heb helaas niet gewogen wat het totale (bereide) gewicht is na het bakken.

Een ei open blijft makkelijk 2 dagen goed in de koelkast.
Maar vaak moeten eieren op kamertemperatuur zijn voor een cake beslag, hetzelfde met de rest van de ingrediënten.

Toast met gemarineerde ansjovis

uploadfromtaptalk1425214663759.jpg

die eigenaardige meals van jou ook

hnggg alles met vis

Bij deze mijn eerste post in deze topic :)

Middagmaal: quinoa, halve avocado, 2 eieren, rucola, enkele bladeren van rode bieten + geraspte rode biet en wortelen, gebakken tofu

IMG_20150301_153100.jpg

Protein Waffles van Raw Iron Pancake Mix

Laatst bewerkt:
25z5c36.jpg

40 gr whey
beetje kaneel
35 gr oats
2 eieren
1.5 maatschep water

(Recept van Prestigio)

Terug
Naar boven