AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Heb er geen foto van gemaakt maar kan het wel aanraden:

Rich Piana z'n whey ijs:

-350 ml amandelmelk
-3 scoops whey (ik heb vanille genomen)
-schep kaneel

-1 banaan

Alles de blender in, tupperware potje en dan de vriezer in!

Na 1 nacht in de vriezer was het wel steenhard, dus ik zou aanraden om het 3-4 uur voor je het gaat eten te maken OF je verdeelt het al onder in kleinere porties, kan je gewoon potje uithalen en even laten ontdooien.

Ziet er allemaal lekker uit man!

Wat is het recept van die zelf gemaakte eiwitreep?

Ingrediënten (voor 2 repen, schaalbaar ofcourse):
20g Pindakaas (zelf: MyProtein Crunchy gebruikt)
30g Whey (zelf: 15g Choc. Peanut Butter en 15g Unflavored gebruikt)
40g Oats (zelf: AH-Basic)
Beetje water. Niet teveel ineens toevoegen!

Bereiding:
Pindakaas in de magnetron zacht maken, vervolgens alles bij elkaar gooien en mengen maar.
Zorg dat je een dikke consistentie krijgt!
Dit mengsel in een bakje doen en die gaat vervolgens de koelkast in.
Een paar uur later is het hard en klaar (that's what she said).

Voedingswaarden:
jpg978.png

Bonus:
Het bakje dat ik hiervoor gebruikt heb komt van de Action. Deze was perfect qua grootte voor bovenstaande hoeveelheden.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
http://www.action.nl/diepvries-koelkastdozen-4st-kunststof-0-4l-div-varianten

Post workout:
PS: Koolhydraten na 20:00... Morgen zal ik dus zo'n kilo vet hebben aangezet :D
IMG_20150310_214634.jpg

Troll mag ik hopen? Kilo vet :o

Nee, geen troll. Iedereen weet toch dat als je koolhydraten eet na 20:00, dit direct wordt opgeslagen als vet omdat je na 20:00 niet meer actief bent en het niet meer verbrand!
Oké, eerlijk is eerlijk, was inderdaad troll:trollface:

Heb er trouwens ook nog maar even zo eentje bij gegooid met wat pindakaas:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zijn er hier mensen die een foodprocessor hebben? Wil eigenlijk een (goedkope) aanschaffen want wil al tijden onder andere cauliflower rice proberen

hahaha. is idd gewoon kant en klaar.

Whey ijs:

2nqusyr.jpg

hmmmlekker

---------- Toegevoegd om 17:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

goed bezig allemaal

Is ook makkelijk en snel te maken!

Dit was gedaan met:

-636 ml amandelmelk
-110 gr delicious whey forest fruit
-188 gr diepgevroren bosvruchten

Alles de blender in en dan onderverdelen in kleine bakjes zodat je direct porties hebt.

Had het ook in 1 grote kom gedaan maar dit is na een tijdje zo hard dat je het amper kan scoopen. Vandaar de keuze om de porties onder te verdelen, haal ik 1 potje uit, laat het even staan en kan er dan aan beginnen :meal:

Protein "dough"
scoop-chocolate-whey-protein-20903228.jpg
doh.jpg

IMG_20150312_063018_1.jpg

Wow lkkr hoe gemaakt

---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ----------

Nee, geen troll. Iedereen weet toch dat als je koolhydraten eet na 20:00, dit direct wordt opgeslagen als vet omdat je na 20:00 niet meer actief bent en het niet meer verbrand!
Oké, eerlijk is eerlijk, was inderdaad troll:trollface:

Heb er trouwens ook nog maar even zo eentje bij gegooid met wat pindakaas:
http://kisscocoa.cn/1/images/5/moser4.jpg

Volgens mij os dat na 20.00 kh pure onzin?

Zo:

Is ook makkelijk en snel te maken!

Dit was gedaan met:

-636 ml amandelmelk
-110 gr delicious whey forest fruit
-188 gr diepgevroren bosvruchten

Alles de blender in en dan onderverdelen in kleine bakjes zodat je direct porties hebt.

Had het ook in 1 grote kom gedaan maar dit is na een tijdje zo hard dat je het amper kan scoopen. Vandaar de keuze om de porties onder te verdelen, haal ik 1 potje uit, laat het even staan en kan er dan aan beginnen :meal:

Wow lkkr hoe gemaakt ---------- Toegevoegd om 14:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:39 ---------- Volgens mij os dat na 20.00 kh pure onzin?

Dat was noujuist z'n hele punt. Er zijn nog steeds mensen die geloven dat je na 20.00 geen koolhydraten meer moet eten, daarom schreef ie zo'n troll-post, en je trapt er ook nog in, lol :p

Terug
Naar boven