XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
uploadfromtaptalk1432061882031.jpg

Arnodsi, ziet er heerlijk uit!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Broodjes frikandel met 2 gebakken eitjes, gebakken uitjes, gebakken spekjes en een flinke dot curry.

This totally fits my macro's :rolleyes:

30tqnx2.jpg

Typisch ontbijtje. Super makkelijk.
Havervlokken overnacht laten weken. S morgens wat extra melk bij, een ei erover en in de microgolfoven voor 3 min. Ook nog eens goedkoop, betaal 3 euro ofzo per kilo havervlokken.
Koffie erbij en de dag start goed :)

Is er een manier om instagram fotos te embedden hier?

ImageUploadedByTapatalk1432101391.541907.jpg

keigeil, je kan nog goedkoper kopen door basic te pakken bij AH, volgens mij 50 cent voor 500g

keigeil, je kan nog goedkoper kopen door basic te pakken bij AH, volgens mij 50 cent voor 500g

Jep, bij de jumbo heb je ook 500 gram voor 39 cent van het merk Brüggen. Simpele verpakking, geen fancy verpakking.

Cheap as f**k vergeleken met die van Quaker of andere merknamen.

Ik gebruik deze goedkope havermout om zelf Havermoutmeel te maken zoals je doe bij xxl en body en fit kunt bestellen. Gewoon per 100 gram in een blender gooien en ff laten draaien. Daarna in een pot gieten. Dit zo herhalen tot je 500-1000 gram hebt. Het is iets grover dan de "Perfect oats" maar dat vind ik zelf wel prettig.

Deze gemalen oats gooi ik smorgens 70-90 gram door mijn ontbijt shake en drink het zo weg

Laatst bewerkt:
Hoe maakt je havermout dan lekker?

Altijd voor de ah basic of bruggen van de jumbo gaan. 40 cent voor 500 g! :D

Hoe maakt je havermout dan lekker?

Je kunt ook een zak muesli halen. Dit komt vrijwel overeen met havermout. Er zitten ook havervlokken in namelijk.

Dit in een bakje doen met beetje melk, wat rozijnen of superfoods besjes en smullen maar!

Ik eet muesli met rozijnen zelfs zonder melk zo uit de zak met een lepel soms haha.

---------- Toegevoegd om 08:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:42 ----------

Ik gebruik geen whey meer, alle eiwitten komen uit vaste voeding.

Uhm ja. Dan drink je de gemalen havermoutvlokken met melk of water. Maar
Met water zakken ze wat naar de bodem volgens mij en dan heb je drap onderin.

Kalkoenballetjes met ui en kruiden in tomatensaus met courgette, tomaat en rijst.

20150519_200045.jpg

Krijg instant honger altijd als ik in dit topic kijk :D

Terug
Naar boven