MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169

uploadfromtaptalk1432391460784.png

Gisteren ribbekes a volonte gegeten. Toch zo 4 stuks ter grootte van een voorarm opgegeten. Niet slecht gegeten voor 18 euro
2ur2zr6.jpg

rwlzsy.jpg

150 gr pasta
200 ml yoghurt
Beetje mais, komkommer, knoflook

Smaakt beter dan het eruit ziet

Een van de zeldzamere maaltijdpics in deze topic, geen aparte eiwitbron :p ziet er overigens best prima uit, al heb ik ook nog nooit gehoord van pasta in combinatie met yoghurt... smaakt het dan niet vrij zuur?

Een van de zeldzamere maaltijdpics in deze topic, geen aparte eiwitbron :p ziet er overigens best prima uit, al heb ik ook nog nooit gehoord van pasta in combinatie met yoghurt... smaakt het dan niet vrij zuur?
Pasta is erg lekker met yoghurt en knoflook en kruiden als kerrie.
In veel pasta salades wordt ook sour cream en/of yoghurt gebruikt. Dus waarom niet.
Het zure is er overigens snel af als je het verwerkt is mijn ervaring.

Dit is ook erg lekker en smaakt totaal niet zuur.
http://www.snelklaar.nl/bekijkrecept.php?ID=4609

Eindelijk BBQ-weer!
Zilvervliesrijst, courgette en lamskotelet

uploadfromtaptalk1432494850420.jpg

Dun armpje

Laatst bewerkt:
Nee, gewoon beetje ongelukkige hoek. Wel typisch dat jullie liever naar mannenarmen kijken, dan naar eten [emoji13]

Ze hebben het geloof ik niet over jouw foto haha, maar over de ribs van kaygell ('ter grootte van een voorarm')

haha lol abfab :p

Hele 40 cm pepperoni, 1 slice four cheese en een literpak bosbessensap.
Kcal: 4100

BKmxYG.jpg

Hahaha, ik lees nu pas terug

Nee, gewoon beetje ongelukkige hoek. Wel typisch dat jullie liever naar mannenarmen kijken, dan naar eten [emoji13]

dacht dat t een vrouwenarm was

fkrvbn.jpg

op de één of andere manier begin ik dit nog echt lekker te vinden ook ;\.

Laatst bewerkt:
dacht dat t een vrouwenarm was

op de één of andere manier begin ik dit nog echt lekker te vinden ook ;\.

Welke saus is dat?

Is dat niet eerder de waarde voor zo een stuk zoals op foto? Dacht dat ribs +-250kcal per 100gr was

Ja, dat bedoelde ik. Denk dat het zoiets van 800 -1000 kcals is voor zo een heel stuk. Moeilijk inschatten natuurlijk zo een dingen op zicht.

Laatst bewerkt:
PreWo ontbijt
Kcal: 375
E: 30
K: 52
V: 6
IMG_20150523_221028.jpg

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven