Taaci
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Pasta is erg lekker met yoghurt en knoflook en kruiden als kerrie.Een van de zeldzamere maaltijdpics in deze topic, geen aparte eiwitbronziet er overigens best prima uit, al heb ik ook nog nooit gehoord van pasta in combinatie met yoghurt... smaakt het dan niet vrij zuur?
Gisteren ribbekes a volonte gegeten. Toch zo 4 stuks ter grootte van een voorarm opgegeten. Niet slecht gegeten voor 18 euro
![]()
Welke voedingswaarde rekent ge voor zo twee stuks zoals op de foto?
Volgens mij een kinderarmpje

Welke voedingswaarde rekent ge voor zo twee stuks zoals op de foto?
Nee, gewoon beetje ongelukkige hoek. Wel typisch dat jullie liever naar mannenarmen kijken, dan naar eten [emoji13]
Nee, gewoon beetje ongelukkige hoek. Wel typisch dat jullie liever naar mannenarmen kijken, dan naar eten [emoji13]
Moeilijk inschatten. Ik denk dat 't toch rond de 800-900 kcal draait. Van deze was al een stuk afgegeten als je rechts kijkt.
.
dacht dat t een vrouwenarm was
op de één of andere manier begin ik dit nog echt lekker te vinden ook ;\.
Is dat niet eerder de waarde voor zo een stuk zoals op foto? Dacht dat ribs +-250kcal per 100gr was