MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ik krijg van roggebrood altijd darm problemen, vind het wel lekker! Misschien gluten intolerant? Ben ook al lactose intolerant...

Nou ja, vrij eenvoudig achter te komen. Heb je er ook last van als je 'gewoon' brood of andere glutenbevattende voedingsmiddelen eet?
Wellicht komt het door de hoeveelheid vezels die erin zitten of de tar­we­ze­me­len (laatste zou naar gluten neigen).

Nee bij brood o.i.d. geen last van. Meestal bij Roggebrood, kwark, caseinshake het meest last.

Romeinse slaharten, gegrilde kogelbiefstuk in olijfolie (Muscle Meat), gegrilde tomaat en vleesjus.

maaltijd_vrij.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze gaat zo naar binnen! 650 gr :D

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ben ik nu ook echte bodybuilder? :o

211l6dw.jpg

Toen ik dat recept voor het eerst las dacht ik ook dat dat nooit veel kon zijn, je moet ze zelf maar is maken, nog redelijk wat beslag voor zo weinig ingrediënten. Als het te weinig is kan je natuurlijk ook alles x2 doen hé :)

Ik heb ze net ook gemaakt! Gemakkelijk te maken en de smaak is best ok. Het kan natuurlijk niet op tegen echte pannenkoeken, maar deze zijn een stuk gezonder.

Uit jouw recept heb ik 6 pannenkoeken kunnen halen (kleine diameter can circa 15 cm denk ik) door de bakpoeder worden ze erg dik natuurlijk. Ik hen er zelf 3,5 gegeten en 2,5 aan mijn vrouw gegeven. 3,5 is wel te weinig voor mij dus volgende keer niet meer delen met mijn vrouw :meal:

Ik heb er verder geen topping opgedaan behalve wat aardbeien.

2m4bmo5.jpg

Kangoeroe filet gemaakt met gegrilde en gepekelde groenten en zoete aardappel.
Zoete aardappel eerst wat koken en dan in de pan grillen met wat paprikapoeder is toch zowat de lekkerste manier om ze te eten :)

Ziet er goed uit, maar is dat een hele maaltijd???

Ziet er lekker uit inderdaad! Zoiets is een lekkerder tussendoortje dan sushi of iets dergelijks imo! :)

Trots op jou kay! er ligt welgeteld 1 boon en 10 gram zoete aardappel op je bord :p:D

Hij post tenminste wat en draagt bij aan het topic.

Omnom

uploadfromtaptalk1431972922035.jpg

uploadfromtaptalk1431972951831.jpg

uploadfromtaptalk1431972970805.jpg

Wat is dat linkse op je 3e bord?

Terug
Naar boven