XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Overnight oats.
2s0fext.png

5 eieren
50 gram ham
20 gram parmezaanse kaas

lekkah

wie eet er nu ook maar 5 eieren

of ben je aan het cutten

dit was zon awkward tussendoor maaltijd net iets te dicht op de volgende meal om veel te eten

Ik vraag me altijd af hoelang whey goed blijft zodra je het ergens in oplost? Iemand hier iets zinnigs over (wel/niet in de koelkast/vriezer etc). Als ik zo de kleur van resten uit m'n shake beker soms zie als ik hem vergeten ben in alle haast schoon te maken ofzo ben ik echt als de schijt dat ik dalijk voedselvergiftiging oploop door over-de-datum-whey of hoe je 't wil noemen..

Green curry met kip

Wrapvulling

Pasta met kip en gegrilde groente

uploadfromtaptalk1432712605394.jpg

uploadfromtaptalk1432712691093.jpg

uploadfromtaptalk1432712713794.jpg

een aantal avondmaaltijden de afgelopen week.
ze zijn niet heel erg kleurrijk, maar ow zo lekker!!

tartaartjes met zoete aardappel uit de oven met salade.

gehaktballetjes in gevulde tomatensaus

spicy kip met zoete aardappel en broccoli on the side ( was al op)

IMG_2316.jpg

IMG_2333.jpg

IMG_2339.jpg

Ik vraag me altijd af hoelang whey goed blijft zodra je het ergens in oplost? Iemand hier iets zinnigs over (wel/niet in de koelkast/vriezer etc). Als ik zo de kleur van resten uit m'n shake beker soms zie als ik hem vergeten ben in alle haast schoon te maken ofzo ben ik echt als de schijt dat ik dalijk voedselvergiftiging oploop door over-de-datum-whey of hoe je 't wil noemen..
In de koelkast gwn net zoals een open pak zuivel lijkt mij, maar lijkt me niet dat je een shake maakt en die pas een week later opdrinkt
Heb 1 x een smoothie gemaakt van yoghurt, ananas en whey en dat pakte niet zo goed uit. Was ene paar uur later bedorven, maar dat komt vokgens mij omdat ananas en zuivel niet vers samen kunnen ofzo.

In de koelkast gwn net zoals een open pak zuivel lijkt mij, maar lijkt me niet dat je een shake maakt en die pas een week later opdrinkt
Heb 1 x een smoothie gemaakt van yoghurt, ananas en whey en dat pakte niet zo goed uit. Was ene paar uur later bedorven, maar dat komt vokgens mij omdat ananas en zuivel niet vers samen kunnen ofzo.

ananas bevat inderdaad bromeline, een enzym dat eiwitten afbreekt en dus een sterk effect heeft op zuivel.
ik dacht dat kiwi en papaya hetzelfde effecten hadden, hoewel deze niet tot de bromeliceae behoren

Terug
Naar boven