XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Top chef casper haha, ingesneden en met marinade/olien en chili/garlic/limoen (in vijzer eerst) erin laten laten en daarna mee ingesmeerd en gevult met lemkngrass

ImageUploadedByTapatalk1435455805.291310.jpg

Voedsel :D
1 zalmfilet, 1 koolvisfilet, 100 gram rijst, 100 gram zwarte bonen, 150 gram peultjes, 100 gram broccoli, 3 gekookte eieren.
[afbeelding niet meer beschikbaar]

mooie maaltijd qua voedzaamheid

Ideaal voor met dit warme weer! :D

Post workout shake:

-300 ml melk
-100 gr RAW IRON Weightgainer
-1 diepgevroren banaan

Alles de blender in en geniet van je milkshake :D

71i49e.jpg

Home made pizza (macro friendly ofc)

Kip
Spek
Tomatesaus met kruiden
Mozzarella kaas
Tomaat (beetje obvious niet)

dlqrlw.jpg

Wat is die bodem precies?

was die kip rauw op de pizza gegooid of eerst gebakken oid?
ik bak de blokjes meestal kort in de pan om dan verder te "garen/bakken" in de oven.

Als ik kip van muscle meat gebruik gewoon meteen op de pizza....

---------- Toegevoegd om 15:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:24 ----------

Voorverpakt pizzadeeg: https://www.collectandgo.be/cogo/nl/artikeldetail/34049/BONI-SELECTION-pizzadeeg-bak-gist-260-g

Maar gf had eerst haar pizza gemaakt, waardoor dat rooster warm was (+deze hitte) en daardoor m'n rand niet mooi kunnen omrollen :roflol:
Gebruik dezelfde, super makkelijk....

---------- Toegevoegd om 15:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:25 ----------

Ideaal voor met dit warme weer! :D

Post workout shake:

-300 ml melk
-100 gr RAW IRON Weightgainer
-1 diepgevroren banaan

Alles de blender in en geniet van je milkshake :D

71i49e.jpg

Home made pizza (macro friendly ofc)

Kip
Spek
Tomatesaus met kruiden
Mozzarella kaas
Tomaat (beetje obvious niet)

dlqrlw.jpg
Ben je content van je weight gainer? Voedingswaarden zien er niet zo goed uit... Zoveel suiker...

Ben content met serious mass, arnold mass gainer en mammoth 2500

die 3-4k kcal die je per dag maar mag eten nog opvullen met een product als weightgainer

is dit dan de leefen

was die kip rauw op de pizza gegooid of eerst gebakken oid?

Spek en kip was eerst wat gebakken in de pan :)

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Ben je content van je weight gainer? Voedingswaarden zien er niet zo goed uit... Zoveel suiker...

Ben content met serious mass, arnold mass gainer en mammoth 2500

Vind het aantal suikers nog meevallen. Wat me wel opvalt is dat in die jij opnoemt amper eiwit zit tegenover die ik gebruik?

En ja ben er zeker tevreden van :D

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

die 3-4k kcal die je per dag maar mag eten nog opvullen met een product als weightgainer

is dit dan de leefen

Valid point, maar zeker na (of voor) mijn shift drinkt dat wel snel weg. Is minder werk dan nog te staan koken of wat dan ook. Is vooral uit gemakzucht geef ik eerlijk toe

Spek en kip was eerst wat gebakken in de pan :)

---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------

Vind het aantal suikers nog meevallen. Wat me wel opvalt is dat in die jij opnoemt amper eiwit zit tegenover die ik gebruik?

En ja ben er zeker tevreden van :D

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------

Valid point, maar zeker na (of voor) mijn shift drinkt dat wel snel weg. Is minder werk dan nog te staan koken of wat dan ook. Is vooral uit gemakzucht geef ik eerlijk toe
Tis ook een weightgainer? Daar moeten der toch zoveel mogelijk koolhydraten inzitten? Voor me eiwitten pak ik nog gewone whey....

Tis ook een weightgainer? Daar moeten der toch zoveel mogelijk koolhydraten inzitten? Voor me eiwitten pak ik nog gewone whey....

Als je van die redenering uitgaat kan je het beter bij chocomel of iets dergelijk houden hoor... Ik neem het postworkout om een goed aantal eiwitten EN carbs binnen te krijgen...
zou niet weten waarom er zoveel mogelijk carbs moeten inzitten en eiwitten niet belangrijk zijn

Ananas met gebakken rijst rozijnen ananas garnalen en inktvis jammmm

ImageUploadedByTapatalk1435993513.039769.jpg

ImageUploadedByTapatalk1435993522.069149.jpg

uit gaan eten, dit was zo goed en amper 19.5 euro.

9uvzlu.jpg

Terug
Naar boven