- Waardering
- 89
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Voorverpakt pizzadeeg: http://www.collectandgo.be/cogo/nl/artikeldetail/34049/BONI-SELECTION-pizzadeeg-bak-gist-260-g
Maar gf had eerst haar pizza gemaakt, waardoor dat rooster warm was (+deze hitte) en daardoor m'n rand niet mooi kunnen omrollen![]()
ik bak de blokjes meestal kort in de pan om dan verder te "garen/bakken" in de oven.was die kip rauw op de pizza gegooid of eerst gebakken oid?
Gebruik dezelfde, super makkelijk....Voorverpakt pizzadeeg: https://www.collectandgo.be/cogo/nl/artikeldetail/34049/BONI-SELECTION-pizzadeeg-bak-gist-260-g
Maar gf had eerst haar pizza gemaakt, waardoor dat rooster warm was (+deze hitte) en daardoor m'n rand niet mooi kunnen omrollen![]()
Ben je content van je weight gainer? Voedingswaarden zien er niet zo goed uit... Zoveel suiker...Ideaal voor met dit warme weer!
Post workout shake:
-300 ml melk
-100 gr RAW IRON Weightgainer
-1 diepgevroren banaan
Alles de blender in en geniet van je milkshake
![]()
Home made pizza (macro friendly ofc)
Kip
Spek
Tomatesaus met kruiden
Mozzarella kaas
Tomaat (beetje obvious niet)
![]()
was die kip rauw op de pizza gegooid of eerst gebakken oid?

Ben je content van je weight gainer? Voedingswaarden zien er niet zo goed uit... Zoveel suiker...
Ben content met serious mass, arnold mass gainer en mammoth 2500

die 3-4k kcal die je per dag maar mag eten nog opvullen met een product als weightgainer
is dit dan de leefen
Tis ook een weightgainer? Daar moeten der toch zoveel mogelijk koolhydraten inzitten? Voor me eiwitten pak ik nog gewone whey....Spek en kip was eerst wat gebakken in de pan
---------- Toegevoegd om 19:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------
Vind het aantal suikers nog meevallen. Wat me wel opvalt is dat in die jij opnoemt amper eiwit zit tegenover die ik gebruik?
En ja ben er zeker tevreden van
---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:34 ----------
Valid point, maar zeker na (of voor) mijn shift drinkt dat wel snel weg. Is minder werk dan nog te staan koken of wat dan ook. Is vooral uit gemakzucht geef ik eerlijk toe
Tis ook een weightgainer? Daar moeten der toch zoveel mogelijk koolhydraten inzitten? Voor me eiwitten pak ik nog gewone whey....

Als je op vakantie bent en alles wordt voor je gemaakt is dat zeker leuk.Je houdt wel van vis he!?
Leuke recepten altijd haha!![]()
en vaak smaakt het dan net even lekkerder ook. 
Je houdt wel van vis he!?
Leuke recepten altijd haha!![]()
waar?