Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. 
330 gr kip in één maaltijd?127gram rijst
[ ongekookte gewogen ]
330gram kip
1tomaat komkommer , paprika en sla
![]()

Iemand die zijn school niet in de weg laat staan... meeste jongeren vinden dat dan wrs raar dat jij je potje opeet. Of is men ondertussen beter aangepast op die scholen. xDNee dit is voor 3 dagen, in 1 bak zit ong 80 gram rijst en ong 400 gr kipfilet (het was 1.4 kg maarja... -vocht) en dan neem ik los nog een flinke hand boontjes mee.
Eén bak is dan 2 maaltijden voor op school, dit zijn 2 mooie maaltijden en daarnaast neem ik er nog 1 a 2 mee.
Lekker veel sambal erbij, vinden de mensen om me heen altijd zo fijn
330 gr kip in één maaltijd?
Ziet er best wel lekker uit verder.
eeuhm overdosis proteinWat is er mis met 300+ gr kip/vlees in een maaltijd?
Ok maat. Mij eender. Ik zou gewoon niet meer als 35 gr eiwit eten in een gewone maaltijd. Tenzij je bv. 8 uur niks kan eten of dergelijk.
Ok maat. Mij eender. Ik zou gewoon niet meer als 35 gr eiwit eten in een gewone maaltijd. Tenzij je bv. 8 uur niks kan eten of dergelijk.

Iemand die zijn school niet in de weg laat staan... meeste jongeren vinden dat dan wrs raar dat jij je potje opeet. Of is men ondertussen beter aangepast op die scholen. xD
. Ik zit nu op de uni en dan heb je van die grote collegezalen en daar eet ik geen rijst/ tonijn tijdens de les maar op werkplekken/ mediatheken enzo schaam ik me nergens voor
. 
toch maak ik zo me gainsGeef jij mij eens een bron waar meer eten nodig is.Dus 1 bak ali kwark is al teveel...
Mag ik graag een bron:
"dat meer als 35 gram proteine onnodig is"
... ja dan moet je daar zelf maar aan wennen zeker.Op mijn vorige opleiding pakte ik tijdens de les gerust een bakje met tonijn + brood + wat ketchup en rook de halve klas dat ik weer ging eten. Ik zit nu op de uni en dan heb je van die grote collegezalen en daar eet ik geen rijst/ tonijn tijdens de les maar op werkplekken/ mediatheken enzo schaam ik me nergens voor
.
Owja en ze vinden me zeker raar, zelfs de gasten die me dit nu al 2.5 jaar zien doen blijven zich telkens weer verbazen, en ik verbaas me telkens weer dat hun het ondertussen niet gewend zijn![]()
dan gaan waarschijnlijk raar vinden dat jij ze niet meer raar vind. 
Hier ligt de nuance op soms. Neem die uitspraak ook niet overdreven. Zoals bij wetteksten zijn er altijd uitzonderingen bij machte.Als dat zo zou zijn hoe moet jay cutler het gaan doen elke uur 38 gram eiwitten?
Dat is trouwens een myth je lichaam doet er gwn langer over om het te verwerken ik eet in 1 maaltijd soms 140 gram eiwittentoch maak ik zo me gains
Nee maar je staat te springen om het in twijfel te trekken. xD Sorry dat viel me op, neem me niet kwalijk dat ik dat even zeg.Waarom.zou.ik.een.bron moeten .geven ik verkondig hier niks
Ja... je kan dat doen. Heb niks gezegd dat jij dat niet mag. Ik post het niet om jouw te zeggen dat het niet mag.tuurlijk trek ik het in twijfel ik post gewoon foto jij zegt dat overdosis proteine is zet dan gelijk bij waarom,

Ja... je kan dat doen. Heb niks gezegd dat jij dat niet mag. Ik post het niet om jouw te zeggen dat het niet mag.
Ik post het idee gewoon om groentjes niet het gevoel te laten hebben dat dit een normale portie is. Als zei deze topic enkel lezen en dat zien als normaal dan vind ik dat moet voorkomen. Probeer gewoon iets goeds te doen maat, het gaat niet over jouw dus.![]()