TheButcher
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 105
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 7%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat zegt hij helemaal niet. Is misschien gewoon zijn voorkeur?
In een cut lower je wel vaak je carbs, dus logisch is het wel.Nee maar zoals die het zegt is het alsof het vanzelfsprekend is dat die geen carbs eet omdat die cut
Hoe verwerken jullie fine oats in jullie voedingsschema? Ik doe het nu bij een shake (ong. 50 gram) maar als ik er meer bij doe wordt het toch echt te dik.
Iemand nog ideeën of tips? (Graag zonder t gebruik van extra whey)
Maak er pannenkoeken van.Hoe verwerken jullie fine oats in jullie voedingsschema? Ik doe het nu bij een shake (ong. 50 gram) maar als ik er meer bij doe wordt het toch echt te dik.
Hoe verwerken jullie fine oats in jullie voedingsschema? Ik doe het nu bij een shake (ong. 50 gram) maar als ik er meer bij doe wordt het toch echt te dik.
Iemand nog ideeën of tips? (Graag zonder t gebruik van extra whey
Goede tip! ik vind het zelf nooit zo lekker smaken met water maar aangezien dat de enige optie is (last van acne met melk) zal ik het toch eens proberenOaks mengen met water/melk en dan een nachtje laten staan in de koelkast. Lekker onbijtje.
Edit: ik weet niet of dit ook met fine oaks goed te doen is. De vlokken wel..Misschien proberen in een huisgemaakt brood te verwerken?
- komkommer met kaneel en chilipoeder
- 4 eieren (2 zonder dooier) + 1 blik tonijn op water
- zalmmootje met bosuitjes
Nhomnhom