MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Ja want in de cut mag je geen carbs eten

Nee maar zoals die het zegt is het alsof het vanzelfsprekend is dat die geen carbs eet omdat die cut

Had het misschien anders kunnen formuleren.

Ik schrap mijn carbs uit mijn avond meals omdat dit voor mij goed werkt en ik het niet mis. Over de gehele dag eet ik wel carbs, maar ook dan minimale hoeveelheid om goed te kunnen functioneren.

Hoe verwerken jullie fine oats in jullie voedingsschema? Ik doe het nu bij een shake (ong. 50 gram) maar als ik er meer bij doe wordt het toch echt te dik.

Iemand nog ideeën of tips? (Graag zonder t gebruik van extra whey)

Hoe verwerken jullie fine oats in jullie voedingsschema? Ik doe het nu bij een shake (ong. 50 gram) maar als ik er meer bij doe wordt het toch echt te dik.

extra water?

- komkommer met kaneel en chilipoeder
- 4 eieren (2 zonder dooier) + 1 blik tonijn op water
- zalmmootje met bosuitjes

Nhomnhom

20160106_175555.jpg

Maak er pannenkoeken van.

Iemand nog ideeën of tips? (Graag zonder t gebruik van extra whey

Oaks mengen met water/melk en dan een nachtje laten staan in de koelkast. Lekker onbijtje.

Edit: ik weet niet of dit ook met fine oaks goed te doen is. De vlokken wel..Misschien proberen in een huisgemaakt brood te verwerken?

Laatst bewerkt:
Cutting meals, groente met een triest beetje zilvervlies rijst:o.

IMG_20160106_203513.jpg

Oaks mengen met water/melk en dan een nachtje laten staan in de koelkast. Lekker onbijtje.

Edit: ik weet niet of dit ook met fine oaks goed te doen is. De vlokken wel..Misschien proberen in een huisgemaakt brood te verwerken?
Goede tip! ik vind het zelf nooit zo lekker smaken met water maar aangezien dat de enige optie is (last van acne met melk) zal ik het toch eens proberen:thumbup:

Simpel éénpans veggie meal

- thaise wokgroenten
- broccoli en bloemkool roosjes
- 2 kruimeleieren bakken en bij de wokgroenten gooien
- bosuitje
- sambal badjak, kerrie, zout, peper

20160108_175150.jpg

Ziet er goed uit man!

uploadfromtaptalk1452275427177.jpg

1500kcal [emoji7]

Oats met ei / ei-wit mengen en bakken!
Als die beiden kanten gebakken is, dan kaneel erover

En nog een dikke klets mayonaise

image.jpeg

Om die dikke klets mayonaise te compenseren;)

-rundertartaar
-tomaat
-uitje
-rookvlees
-2 eitjes
-bosuitje
-paprika

20160111_193310.jpg

Terug
Naar boven