Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Nummer 1
Deze heb ik 2x op en paste perfect bij mijn cutmacro's voor avondeten, in totaal voor beide tortizza's:
- 2 soft tortilla
- ~70 gram zelfgemaakt bbq sausje (tomatenpurree, bbq marinade, gember, chilipoeder, beetje ketjap, knoflook in een pannetje op laag vuur mengen)
- 150 gram kipfiletjes gesneden en even onder het tosti-ijzer met bakpapier ertussen
- 1 rode peper
- 1 rode ui
- wat extra chilipoeder en peper eroverheen
- wat snoeptomaatjes erbij en een paar erop

Nummer 2
- 250 gr magere franse kwark
- 25 gr pinda's ongezouten
- 5 gr cacao poeder puur
- 6 drops natural flavouring cocos (body&fitshop)
- 1,5 eetlepel walden farms pancake syrup
Even mengen en dan half uurtje in de koelkast
= snicker / bounty kwark :D

En ja dat laatste kan ik iedere avond eten, puur genot.

Nummer 2 klinkt erg goed :D

Delicious Pancakes + Speculoos Whey.

rmk4t2.jpg

Vandaag was echt zo'n goede cheatdag. En alles binnen m'n macro's en 1850 kcals totaal.

Maaltijd 1: 1/3 bananenbrood met frosting gemaakt van cream cheese en vanille whey (foto)
Maaltijd 2: tortilla met een laag geprakte banaan, laag kwark met vanille whey, laag griekse yoghurt met choco whey en cacao (foto)
Maaltijd 3: sla met tomaat, rode peper, 2 plakjes kipfilet
Maaltijd 4: tortilla met 120 gr plakjes kipfilet, sla, tomaat, rode peper, 100 gr eru sambal 15+ & 100 gr zoete aardappel friet uit de oven
Kipwrap ga ik nog maken en eten...

En tussendoor bijna een hele reep milka choco swing :D

Ziet er weer lekker uit! Dat bananenbrood moet ik ook maar eens gaan proberen:brew:

Ik had tijdje geleden lekkere protein pizza gemaakt met tonijn/ei als bodem was heerlijk.

Benodigdheden:
-Oven
-Bakpapier

Ingredienten:
- Tonijn in blik (Met water)
- 2-3 eieren
- Gele, Groene, Rode paprika
- Gegrilde Kip
- Tomatenpuree (Of verse tomatensaus gemaakt van verse tomaten)
- Oregano
- Jonge kaas

Bereidingswijze:
1) Lek de tonijn uit en men deze in een kom met de 2-3 eieren tot een papje
2) Doe het bakpapier in een bakplaat en schenk het zojuist gemaakte papje op het bakpapier en bak deze krokant in de oven.
3) Snijd ondertussen de andere ingredienten als je dit nog niet gedaan hebt
4) Haal de bodem uit de oven en beleg hem met de ingredienten die jij wil dat er op zitten
5) doe de ingredienten er begin met de tomatensaus wat kaas dan de rest van de ingredienten en sluit af met nog beetje kaas er over heen.
6) Doe het geheel nogmaals in de over en bak alles goed gaar

Ga niet met rauwe kip knoeien gril het voor je het op de pizza doet. En als je het niet kan grillen bak het even met beetje kokos olie

Fototje:
GtObiNJ.jpg

ik zou zeggen maak het een keertje zelf het is erg lekker ;)

@username447 klinkt erg goed en meteen alle macro's goed in orde! Hoelang en op welke temperatuur heb je de bodem in de oven gehad bij stap 2?

@username447 klinkt erg goed en meteen alle macro's goed in orde! Hoelang en op welke temperatuur heb je de bodem in de oven gehad bij stap 2?
@TaraSmit Dit hangt van de oven af wij hadden een over die heel sne ging dus moest hij iets lager maar 180 graden zou goed moeten zijn hangt beetje af van je oven haha

Was er al aan begonnen mrja!
Wrap met 100 gr zalm en 1 eitje + rode uitje!

image.jpg

Musclemeat ahhh lekkere kip hoor :D
2qt91ue.jpg

Gisteren
9liyon.jpg

Choco/Cheesecake
Met deze foto denk je nou dat ziet er niet verkeerd uit.
984yu0.jpg

Dan zie je deze, hij is totaal niet omhoog gekomen en een stukje gehad smerig bah.
2ahw6r7.jpg

Wil eigenlijk een blender aanschaffen die echt krachtig is en zeer goed kan snijden, als ik bijv een smoothie drink met boerenkool dat hij volledig is opgelost. Soort Ninja bijv.
Maar ook krachtig genoeg om ijsklontjes en bevroren fruit makkelijk te pureren en bijvoorbeeld bloemkool om er cauliflower rijst van te maken, dat lukt allemaal niet in mijn huidige Princess, omdat die messen wat omhoog staan en onderin in een V zitten dus veel onder blijft liggen.. Beter naar een blender kijken of foodprocessor? BIjv:

Wil eigenlijk een blender aanschaffen die echt krachtig is en zeer goed kan snijden, als ik bijv een smoothie drink met boerenkool dat hij volledig is opgelost. Soort Ninja bijv.
Maar ook krachtig genoeg om ijsklontjes en bevroren fruit makkelijk te pureren en bijvoorbeeld bloemkool om er cauliflower rijst van te maken, dat lukt allemaal niet in mijn huidige Princess, omdat die messen wat omhoog staan en onderin in een V zitten dus veel onder blijft liggen.. Beter naar een blender kijken of foodprocessor? BIjv:

Magic bullet is niet heel groot je hebt ook grotere varianten met meer watt, maar die maakt bij mij alles kapot, je kan niet de snelheid instellen het is of uit of roidrage

Vandaag maar eens een rondje in de zaak gelopen ter inspiratie..
Kwam nog een fles tegen met 100% eiwit. Ben benieuwd hoe dit zal smaken..

20160202_150545.jpg

Zalm, groentenmix met sambal, komkommer met augurk.

On the side een bak kwark

20160202_183421.jpg

Maaltijd 1:

-shiritaki (kcal loze noedels, ook te vinden onder konjac noedels)
-gevogelte pitta
-diepvries spinazie
-afgewerkt met citroensap voor smaak
12523792_1546654622329745_1482864271_n.jpg

Maaltijd 2:

-shiritaki noedels
-gekruid gehakt
-broccoli met kipkruiden
12599252_472554476284799_636642393_n.jpg

Maaltijd 3:

Toen ik de eerste maal caseine had gedronken was ik er echt geen fan van, het was te dik en dronk niet lekker... dus heb er pudding van gemaakt! Makkelijk (en lekkerder imo):

Per scoop caseine neem je 1.5-2 scoops water (of melk)

Goed mengen met een vork en dan zeker 2 uur in de koelkast laten staan (maakt het luchtiger).

Afwerken met topping naar keuze (zoals te zien is op foto 2.

11372313_1561019677557018_1726234289_n.jpg

12547153_1663136917287125_672071978_n.jpg

2 runderburgers
Bende met gestoomde mexicaanse groentenmix
Extra ui en sambal badjak
2 eitjes
Bak kwark

20160203_190045.jpg

Ik had tijdje geleden lekkere protein pizza gemaakt met tonijn/ei als bodem was heerlijk.

Benodigdheden:
-Oven
-Bakpapier

Ingredienten:
- Tonijn in blik (Met water)
- 2-3 eieren
- Gele, Groene, Rode paprika
- Gegrilde Kip
- Tomatenpuree (Of verse tomatensaus gemaakt van verse tomaten)
- Oregano
- Jonge kaas

Bereidingswijze:
1) Lek de tonijn uit en men deze in een kom met de 2-3 eieren tot een papje
2) Doe het bakpapier in een bakplaat en schenk het zojuist gemaakte papje op het bakpapier en bak deze krokant in de oven.
3) Snijd ondertussen de andere ingredienten als je dit nog niet gedaan hebt
4) Haal de bodem uit de oven en beleg hem met de ingredienten die jij wil dat er op zitten
5) doe de ingredienten er begin met de tomatensaus wat kaas dan de rest van de ingredienten en sluit af met nog beetje kaas er over heen.
6) Doe het geheel nogmaals in de over en bak alles goed gaar

Ga niet met rauwe kip knoeien gril het voor je het op de pizza doet. En als je het niet kan grillen bak het even met beetje kokos olie

Fototje:
GtObiNJ.jpg

ik zou zeggen maak het een keertje zelf het is erg lekker ;)
Ziet er lekker uit man, keertje proberen volgende week

Ik weet zo niet van welke website me moeder dit gehaald heeft maar dit had ze op een briefje geschreven.
Allebei goed gelukt :D.

Havermout koekjes
2 bananen | 40g kokos | 100g havermout | 50g rozijnen | 20g kokosvet |
180 graden 15 min
24par6w.jpg

Bananenbrood
3 bananen | 3 eieren | 100g bloem | 75g havermout | handje walnoten |
200graden 45min
afftax.jpg

b5qjvb.jpg

4d49a35f744950d791d3efc2aa739051.jpg

Kippendijenshoarma + 3 gebakken eieren