- Waardering
- 15.402
Om die dikke klets mayonaise te compenseren
-rundertartaar
-tomaat
-uitje
-rookvlees
-2 eitjes
-bosuitje
-paprika
Ziet er heerlijk uit!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
-rundertartaar
-tomaat
-uitje
-rookvlees
-2 eitjes
-bosuitje
-paprika
Post workout neem ikZijn er hier mensen die met regelmaat shakes maken in een blender of (slow)juicer? Om wat makkelijker je vitamines en mineralen te krijgen en ook nog eens beetje fatsoenlijk smaakt aub.
Denk aan bevroren banaan, spinazie, almond milk, whey etc? Post jullie recepten etc eens.
Misschien @SP1988 of myman @DJR89

Zijn er hier mensen die met regelmaat shakes maken in een blender of (slow)juicer? Om wat makkelijker je vitamines en mineralen te krijgen en ook nog eens beetje fatsoenlijk smaakt aub.
Denk aan bevroren banaan, spinazie, almond milk, whey etc? Post jullie recepten etc eens.
Misschien @SP1988 of myman @DJR89
Thanks maar bedoel inderdaad meer het onderstaande berichtPost workout neem ik
-300 ml magere melk
-100 gr Weight gainer (sportfood)
-1 diepgevroren banaan (op voorhand in schijfjes gesneden en in diepvrieszakje)
Soort van milkshake door de bevroren banaan
Maak het klaar in deze blender http://eviewer.netmedia-europe.be/cache/server?type=image&origin=pb&source=/promobutler_be/articles/2014/03/26/20049/makro1766f0000067.jpg&storage=2014
Geen idee of dit juist is wat je zoekt!
Thanks, welke juicer/blender gebruik je?Ben een half jaar geleden aan het experimenteren geweest met Juices..
Is even wennen maar ter ondersteuning zeker aan te raden. Smaak went vanzelf..
Wat ik vaak maakte:
- Bladspinazie (halve zak)
- 1 komkommer
- stukje gember
- Citroen (met schil kan, maar wordt bitterder)
- Appel
- Bleekselderij
Inspiratie heb ik van Joe Cross (reboot with Joe)
Documentaire is trouwens een aanrader
Thanks maar bedoel inderdaad meer het onderstaande bericht
Thanks, welke juicer/blender gebruik je?
Gewoon shake voor je dagelijkse vitamine/mineralen neem ik aan? Gezien ik er geen whey oid bij zit.

Binnenkort maar keertje voor mij maken dan?Tegenwoordig niet zo vaak meer @The Novice
Wat ik eerder deed was combi van appel, bleekselderij en citroen (destijds een favoriet) en dan in de sapcentrifuge
Voor mn dochter maak ik nog wel is smoothies in de magic bullet. Vaak banaan als basis met wat diepvriesfruit (mango, ananas, framboos), water, kokosmelk en wat extra chiazaad en honing.
Van de zomer heb ik wel eens een speculaas blauwe bessen smoothie gemaakt. Super lekker!
250 ml melk
50 g blauwe bessen
1 scoop cookies n cream whey
1/2 tl koekkruiden
. Maar is goed te doen. @ThuggishRuggish
Ziet er heerlijk uit! Wat zijn die gele dingen naast de asperges?
En hoe heb je die goddelijk uitziende appelflappen gemaakt?
-rundertartaar
-tomaat
-uitje
-rookvlees
-2 eitjes
-bosuitje
-paprika
wauw dat ziet er wel goed uit man, hoe maak je dat precies dan?
Thanks man. Ik heb het als volgt gedaan:
Ingrediënten snijden: - Snij plakjes tomaat, reepjes paprika, uien in ringen en een bosuitje in kleine ringetjes.
- Ei loskloppen in een maatbeker
2) Tartaar goed kruiden en vervolgens heel even dichtschroeien in de pan. Niet te lang, want je eitjes garen ook in dezelfde pan waardoor je tartaar kan uitdrogen.. ik eet hem het liefst rood van binnen..
3) Leg je tartaar netjes in het midden van de pan en verdeel de plakken tomaat, reepjes paprika en uienringen rondom de tartaar in de pan..
4) Giet je eieren vervolgens netjes rondom je tartaar in de pan.
5) Plakjes rookvlees verdelen in het ei
6) Bosuitjes erover strooien
Ik denk dat augurk er ook nog lekker bij had gesmaakt..
snel en goedkoop proton meal!