AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Zijn er hier mensen die met regelmaat shakes maken in een blender of (slow)juicer? Om wat makkelijker je vitamines en mineralen te krijgen en ook nog eens beetje fatsoenlijk smaakt aub.
Denk aan bevroren banaan, spinazie, almond milk, whey etc? Post jullie recepten etc eens.

Misschien @SP1988 of myman @DJR89

Zijn er hier mensen die met regelmaat shakes maken in een blender of (slow)juicer? Om wat makkelijker je vitamines en mineralen te krijgen en ook nog eens beetje fatsoenlijk smaakt aub.
Denk aan bevroren banaan, spinazie, almond milk, whey etc? Post jullie recepten etc eens.

Post workout neem ik

-300 ml magere melk
-100 gr Weight gainer (sportfood)
-1 diepgevroren banaan (op voorhand in schijfjes gesneden en in diepvrieszakje)

Soort van milkshake door de bevroren banaan :meal:

Maak het klaar in deze blender http://eviewer.netmedia-europe.be/c...3/26/20049/makro1766f0000067.jpg&storage=2014

Geen idee of dit juist is wat je zoekt!

Ben een half jaar geleden aan het experimenteren geweest met Juices..
Is even wennen maar ter ondersteuning zeker aan te raden. Smaak went vanzelf..

Wat ik vaak maakte:

- Bladspinazie (halve zak)
- 1 komkommer
- stukje gember
- Citroen (met schil kan, maar wordt bitterder)
- Appel
- Bleekselderij

Inspiratie heb ik van Joe Cross (reboot with Joe)
Documentaire is trouwens een aanrader

Post workout neem ik

-300 ml magere melk
-100 gr Weight gainer (sportfood)
-1 diepgevroren banaan (op voorhand in schijfjes gesneden en in diepvrieszakje)

Soort van milkshake door de bevroren banaan :meal:

Maak het klaar in deze blender http://eviewer.netmedia-europe.be/cache/server?type=image&origin=pb&source=/promobutler_be/articles/2014/03/26/20049/makro1766f0000067.jpg&storage=2014

Geen idee of dit juist is wat je zoekt!
Thanks maar bedoel inderdaad meer het onderstaande bericht

Ben een half jaar geleden aan het experimenteren geweest met Juices..
Is even wennen maar ter ondersteuning zeker aan te raden. Smaak went vanzelf..

Wat ik vaak maakte:

- Bladspinazie (halve zak)
- 1 komkommer
- stukje gember
- Citroen (met schil kan, maar wordt bitterder)
- Appel
- Bleekselderij

Inspiratie heb ik van Joe Cross (reboot with Joe)
Documentaire is trouwens een aanrader
Thanks, welke juicer/blender gebruik je?
Gewoon shake voor je dagelijkse vitamine/mineralen neem ik aan? Gezien ik er geen whey oid bij zit.

Thanks maar bedoel inderdaad meer het onderstaande bericht

Thanks, welke juicer/blender gebruik je?
Gewoon shake voor je dagelijkse vitamine/mineralen neem ik aan? Gezien ik er geen whey oid bij zit.

Ik heb momenteel deze Juicer... kwam toen goed uit diverse tests.

Ik nam dit indd ter ondersteuning van me normale meals. Ook een aantal keer een detox-week gehouden. 1 week lang 3 sappies per dag. Prima te doen alleen moet zeggen dat dit niet echt bevorderlijk is voor je stoelgang...:rolleyes:
Merk wel dat sommige producten niet goed "juicen" doordat de textuur niet goed geperst kan worden.. Met name avocado's had ik problemen mee, alles slipte dicht door de vette textuur, zonder ook maar iets van sap te krijgen... Wellicht dat je dan een slowjuicer o.i.d. moet hebben hiervoor?

Verder prima ding met zat mogelijkheden. Misschien een optie om naderhand nog een scoop whey toe te voegen aan het sap? Wordt het een stuk zoeter van waardoor je het makkelijker weg drinkt?

Kleine tip: koop een glazen beker met een rietje.. drinkt een stuk prettiger weg dan dat je telkens met je neus boven die sap hangt.

images.jpg

Tegenwoordig niet zo vaak meer @The Novice

Wat ik eerder deed was combi van appel, bleekselderij en citroen (destijds een favoriet) en dan in de sapcentrifuge

Voor mn dochter maak ik nog wel is smoothies in de magic bullet. Vaak banaan als basis met wat diepvriesfruit (mango, ananas, framboos), water, kokosmelk en wat extra chiazaad en honing.

Van de zomer heb ik wel eens een speculaas blauwe bessen smoothie gemaakt. Super lekker!
250 ml melk
50 g blauwe bessen
1 scoop cookies n cream whey
1/2 tl koekkruiden

@SP1988 die laatste ga ik onthouden, klinkt té lekker!

Tegenwoordig niet zo vaak meer @The Novice

Wat ik eerder deed was combi van appel, bleekselderij en citroen (destijds een favoriet) en dan in de sapcentrifuge

Voor mn dochter maak ik nog wel is smoothies in de magic bullet. Vaak banaan als basis met wat diepvriesfruit (mango, ananas, framboos), water, kokosmelk en wat extra chiazaad en honing.

Van de zomer heb ik wel eens een speculaas blauwe bessen smoothie gemaakt. Super lekker!
250 ml melk
50 g blauwe bessen
1 scoop cookies n cream whey
1/2 tl koekkruiden
Binnenkort maar keertje voor mij maken dan?

Snapchat-5047287545148808739.jpg

125gr rijst(ongekookt)
225 gr kip(ongekookt)
200gr pittige thaise wokgroente(ongekookt)
2 gebakken eieren
scheut chilisaus

Snapchat-5047287545148808739.jpg

Voor het eerst asperges gekocht heb ik de verkeerde kant eraf gesneden :). Maar is goed te doen.
2qvtgxt.jpg

XXL pannenkoeken.
28tcsqo.jpg

Zelfgemaakte appelflappen
118nn0g.jpg

Voor me verjaardag Magic Bullet gekregen gisteren en eergisteren eerste smoothies/shakes gemaakt.

Mange - Boerenkool - Banaan - water
rubajn.jpg

Banaan - Peer - Mango - water
23rweav.jpg

@ThuggishRuggish
Ziet er heerlijk uit! Wat zijn die gele dingen naast de asperges?

En hoe heb je die goddelijk uitziende appelflappen gemaakt?

wauw dat ziet er wel goed uit man, hoe maak je dat precies dan?

Thanks man. Ik heb het als volgt gedaan:

Ingrediënten snijden:
- Snij plakjes tomaat, reepjes paprika, uien in ringen en een bosuitje in kleine ringetjes.
- Ei loskloppen in een maatbeker

2) Tartaar goed kruiden en vervolgens heel even dichtschroeien in de pan. Niet te lang, want je eitjes garen ook in dezelfde pan waardoor je tartaar kan uitdrogen.. ik eet hem het liefst rood van binnen..
3) Leg je tartaar netjes in het midden van de pan en verdeel de plakken tomaat, reepjes paprika en uienringen rondom de tartaar in de pan..
4) Giet je eieren vervolgens netjes rondom je tartaar in de pan.
5) Plakjes rookvlees verdelen in het ei
6) Bosuitjes erover strooien

Ik denk dat augurk er ook nog lekker bij had gesmaakt..

snel en goedkoop proton meal!

Thanks man. Ik heb het als volgt gedaan:

Ingrediënten snijden:
- Snij plakjes tomaat, reepjes paprika, uien in ringen en een bosuitje in kleine ringetjes.
- Ei loskloppen in een maatbeker

2) Tartaar goed kruiden en vervolgens heel even dichtschroeien in de pan. Niet te lang, want je eitjes garen ook in dezelfde pan waardoor je tartaar kan uitdrogen.. ik eet hem het liefst rood van binnen..
3) Leg je tartaar netjes in het midden van de pan en verdeel de plakken tomaat, reepjes paprika en uienringen rondom de tartaar in de pan..
4) Giet je eieren vervolgens netjes rondom je tartaar in de pan.
5) Plakjes rookvlees verdelen in het ei
6) Bosuitjes erover strooien

Ik denk dat augurk er ook nog lekker bij had gesmaakt..

snel en goedkoop proton meal!

Helemaal top man! bedankt, ik ga het zeker proberen!

Nummer 1
Deze heb ik 2x op en paste perfect bij mijn cutmacro's voor avondeten, in totaal voor beide tortizza's:
- 2 soft tortilla
- ~70 gram zelfgemaakt bbq sausje (tomatenpurree, bbq marinade, gember, chilipoeder, beetje ketjap, knoflook in een pannetje op laag vuur mengen)
- 150 gram kipfiletjes gesneden en even onder het tosti-ijzer met bakpapier ertussen
- 1 rode peper
- 1 rode ui
- wat extra chilipoeder en peper eroverheen
- wat snoeptomaatjes erbij en een paar erop

Nummer 2
- 250 gr magere franse kwark
- 25 gr pinda's ongezouten
- 5 gr cacao poeder puur
- 6 drops natural flavouring cocos (body&fitshop)
- 1,5 eetlepel walden farms pancake syrup
Even mengen en dan half uurtje in de koelkast
= snicker / bounty kwark :D

En ja dat laatste kan ik iedere avond eten, puur genot.

2016-01-14 17.54.49.jpg

2016-01-14 19.52.04.jpg

Easy meal

- kipfilet
- chinese roerbakgroenten, sambal badjak, ketjap
- sla, komkommer, augurk

20160114_195759.jpg

god***domme wat ziet dit er allemaal lekker uit vergeleken met mijn maaltijden :roflol::roflol::roflol::roflol:

Vandaag was echt zo'n goede cheatdag. En alles binnen m'n macro's en 1850 kcals totaal.

Maaltijd 1: 1/3 bananenbrood met frosting gemaakt van cream cheese en vanille whey (foto)
Maaltijd 2: tortilla met een laag geprakte banaan, laag kwark met vanille whey, laag griekse yoghurt met choco whey en cacao (foto)
Maaltijd 3: sla met tomaat, rode peper, 2 plakjes kipfilet
Maaltijd 4: tortilla met 120 gr plakjes kipfilet, sla, tomaat, rode peper, 100 gr eru sambal 15+ & 100 gr zoete aardappel friet uit de oven
Kipwrap ga ik nog maken en eten...

En tussendoor bijna een hele reep milka choco swing :D

image.jpeg

Terug
Naar boven