MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
@Sayer

Heb ze inderdaad even afgespoeld onder koud water. Maar niet echt laten luchten..

Ik heb het nu met wat wokgroenten en een shitload aan kruiden bereid. Persoonlijk denk ik dat ze inderdaad beter smaken in een soort (pinda) sausje... ga ze zeker nog een aantal keer proberen!

20160216_192819.jpg

Chili con pollo!

20160216_192819.jpg

@Sayer

Heb ze inderdaad even afgespoeld onder koud water. Maar niet echt laten luchten..

Ik heb het nu met wat wokgroenten en een shitload aan kruiden bereid. Persoonlijk denk ik dat ze inderdaad beter smaken in een soort (pinda) sausje... ga ze zeker nog een aantal keer proberen!
Of tomatensaus of een curry saus met kokosmelk :D

Mag ik daar als belg aan meedoen? :D was ook zeer lekker, is ook enorm snel gemaakt dus zeker proberen (check ook de rest van die site maar, staat bomvol toffe recepten!)

Als je niet praat komen ze er waarschijnlijk nooit achter dat je een belg bent ;)

Zal morgen die site eens ff checken. Heb nog een berg afwas staan omdat me vaatwasser een foutcode aangeeft :mad: $*#

Bij deze mijn shirataki noodles!
Moet eerlijk gezegd @shark89 wel gelijk geven.. ze ruiken naar een muffe zolderkamer...Maaarr met wat kruiden krijg ik het wel weg.

Ga het nog een paar keer proberen maar ben er ook niet kapot van.

Gelukkig had ik nog een lekker biefstukje van 300 gram:)
Daarom als het niet te eten is gaag het tegen staan, er zijn genoeg andere opties.

@Sayer klinkt super lekker! :D

En inderdaad, goed afspoelen en even 5 minuutjes laten uitlekken in een vergiet/zeep helpt heel erg. Geen muffe zooi meer daarna

Brownies met maar 3 ingrediënten:

1/2 cup pindakaas
1/4 cup cacaopoeder
3 rijpe bananen

Pindakaas smelten in de microgolf, banaan fijnsnijden. Een ovenschaal invetten (met bv pem/pam spray). Banaan en het poeder bij de pindakaas en goed mengen/prakken met een vork. Hele beslag in de ovenschaal en 20 minuten in de oven.

Heb het dan laten afkoelen vooraleer in stukjes te snijden en op een bord de koelkast in. Na iets meer dan een uur zijn ze perfect :meal:

http://thebigmansworld.com/2015/10/05/healthy-3-ingredient-flourless-brownies/

12677178_122430414811755_1478362208_n.jpg?ig_cache_key=MTE4NjMzMzEyNTMwNDM3ODM2MQ%3D%3D.jpg
+1!!!!! Ga ik zeker maken dit!! thanks!!

DSC_0190.JPG

Burgertje lekkahh
E:58 g
K:61 g
V:32 g
Kcal: 788

Laatst bewerkt:
Zelfgemaakte pizza:

Pizzabodem
-zelfgemaakte tomatensaus
-salami
-afwerken met mozzarella snippers

Kcal 1309
E 61
V 49
C 144

10537274_747991408669144_200197015_n.jpg?ig_cache_key=MTE4NzA5NzY0MjU0NDEyODUxMw%3D%3D.jpg
[/spoiler

@shark89 @Sayer Ziet er weer lekker uit!

Valt me trouwens alles mee dat er hier een hoop mannen zijn die tijd nemen om iets lekkers te maken. Vele vrouwen in mijn omgeving staan me nog altijd verbaasd aan te kijken als ik vertel dat ik altijd kookte voor mijn (ex-)partner en mij.

Valt me trouwens alles mee dat er hier een hoop mannen zijn die tijd nemen om iets lekkers te maken. Vele vrouwen in mijn omgeving staan me nog altijd verbaasd aan te kijken als ik vertel dat ik altijd kookte voor mijn (ex-)partner en mij.
Tja, ben kok, keuken is van mij.
Niet dat ik altijd uitgebreid kook, burger was ook simpel maar kook wel altijd, denk veel die sporten ook zelf willen koken om controle te hebben.

Het zijn mijn eigen eisen die hiervoor zorgen hoor...ik weeg alles af en kook mijn portie in andere potten dan die van m'n vriendin...kan niet van m'n vriendin verwachten dat zij alles gaat afwegen dus doe ik het wel :D Daarbij kook ik echt wel graag en zelf het afwassen neem ik er ook bij, allemaal geen probleem :meal:

Maar ook collega's van mijn vriendin en haar vriendinnen zijn altijd verbaasd als ze dat horen, want een man die graag kookt? I don't care, ik wil lekker eten en wat je zelf doet doe je beter toch? :D

Vind dat zó achterhaald en k*tfeministisch of whatever dat een man niet zou kunnen koken of het op z'n minst leuk kan vinden. Ik geniet er ook van, elke keer nieuwe dingen proberen en ontdekken, wat met m'n macro's spelen, en vaak ook anderen laten proeven :meal:

Good evening members, Ik zou graag willen bijdragen aan dit forum door wat gezonde easy to make receptjes te plaatsen uit eigen keuken. Zie veel langskomen maar mis variatie ( op pakjes met verdikkingsmiddelen) en er is zoveel mogelijk :) Zal eens specifiek graaien in de box van recepten voor krachtpatsers en healthy peeps.. Mocht je variatie willen op iets wat je graag eet maar ben je out of ideas? stuur me dan een PM'tje en zal kijken wat ik kan verzinnen voor je.

Tot snel.

Laatst bewerkt:
Good evening members, Ik zou graag willen bijdragen aan dit forum door wat gezonde easy to make receptjes te plaatsen uit eigen keuken. Zie veel langskomen maar mis variatie (pakjes met verdikkingsmiddelen) en er is zoveel mogelijk :) Zal eens specifiek graaien in de box van recepten voor krachtpatsers en healthy peeps.. Mocht je variatie willen op iets wat je graag eet maar ben je out of ideas? stuur me dan een PM'tje en zal kijken wat ik kan verzinnen voor je.

Tot snel.
Je mist verdikkingsmiddelen?

las hem :) aangepast :laugh:

net gevonden idd. zal ook eens wat foto's plaatsen. still scouting.

Het zijn mijn eigen eisen die hiervoor zorgen hoor...ik weeg alles af en kook mijn portie in andere potten dan die van m'n vriendin...kan niet van m'n vriendin verwachten dat zij alles gaat afwegen dus doe ik het wel :D Daarbij kook ik echt wel graag en zelf het afwassen neem ik er ook bij, allemaal geen probleem :meal:

Maar ook collega's van mijn vriendin en haar vriendinnen zijn altijd verbaasd als ze dat horen, want een man die graag kookt? I don't care, ik wil lekker eten en wat je zelf doet doe je beter toch? :D

True.

Vindt het vooral lekker ontspannen om in de keuken te staan en bezig te zijn met mijn (cutting-)meals. Geeft een soort voldoening als je weer een clean meal op tafel heb gezet.

Morgen weer nieuwe pics!

True.

Vindt het vooral lekker ontspannen om in de keuken te staan en bezig te zijn met mijn (cutting-)meals. Geeft een soort voldoening als je weer een clean meal op tafel heb gezet.

Morgen weer nieuwe pics!
Of preppen voor het werk :D bakjes klaarzetten en de hele koelkast vol :D Kan ik ook van genieten :meal:

Terug
Naar boven