AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Vind dat zó achterhaald en k*tfeministisch of whatever dat een man niet zou kunnen koken of het op z'n minst leuk kan vinden. Ik geniet er ook van, elke keer nieuwe dingen proberen en ontdekken, wat met m'n macro's spelen, en vaak ook anderen laten proeven :meal:

Kunnen we niet een afhaal-topic openen zodat wij ook eens kunnen proeven?:rolleyes:

Of preppen voor het werk :D bakjes klaarzetten en de hele koelkast vol :D Kan ik ook van genieten :meal:

Haha, de prepmeals gaan nog komen! Ga ik binnenkort mee beginnen als ik weer tijdelijk bij mijn ouders intrek.

Mama's meals zijn lekker, maar dat eet ik liever als ik wat meer ga bulken;)

Ontbijt waren heerlijke pancakes met ham en geraspte jonge 30+ kaas:
- 60 gr oats gemalen
- 100 gr magere kwark (worden ze fluffier van)
- 2 ei-eiwitten
- snuf baking soda
Per 3 heb ik ze in de pan gebakken, totaal zijn het er 6. Bij het omdraaien op de warme kant wat kaas doen en daarnaast in de pan de ham bakken. Stapelen maar :D
Kcal: 441, ekv: 40/41/21 (als je geen olie gebruikt om in te bakken zoals ik)

Avondeten waren 2 mini naanbroodjes van 60 gr p/stk (Pataks original van de AH) gemaakt als Flammkuchen
- 35 gr creme fraiche light, 40 gr sour cream mengen met peper en zout mengen totdat het glad is
- rode uitjes snijden
- 65 gr gerookte kipfilet reepjes (bacon was de vet voor m'n macro's)
Broodje insmeren met het mengsel en de rest erop doen, 6-7 min in de oven. Voor herhaling vatbaar dit. drool:
Kcal: 508, ekv: 23/64/17

image.jpeg

image.jpeg

- 60 gr oats gemalen
- 2 ei-eiwitten
- snuf baking soda
Per 3 heb ik ze in de pan gebakken, totaal zijn het er 6. Bij het omdraaien op de warme kant wat kaas doen en daarnaast in de pan de ham bakken. Stapelen maar :D

Avondeten waren 2 mini naanbroodjes van 60 gr p/stk (Pataks original van de AH) gemaakt als Flammkuchen
- 35 gr creme fraiche light, 40 gr sour cream mengen met peper en zout mengen totdat het glad is
- rode uitjes snijden
Broodje insmeren met het mengsel en de rest erop doen, 6-7 min in de oven. Voor herhaling vatbaar dit. drool:
Godver dat ziet er kleurrijk uit met dat roos :meal: en die pancakes...man man :D

- 60 gr oats gemalen
- 2 ei-eiwitten
- snuf baking soda

- rode uitjes snijden
Goed bezig!

- 60 gr oats gemalen
- 2 ei-eiwitten
- snuf baking soda

- rode uitjes snijden

Geen idee of dat je ding is, maar voor dat beslag van je pancakes is een banaan erbij mixen ook wel lekker (maakt ze lekker vol en dik) :meal:

Geen idee of dat je ding is, maar voor dat beslag van je pancakes is een banaan erbij mixen ook wel lekker (maakt ze lekker vol en dik) :meal:

Vind ze dan net té zoet worden. Los bakken vind ik geen probleem, maar zo erdoorheen gemaald is me net té. Wel een goeie tip :thumb:

Vind ze dan net té zoet worden. Los bakken vind ik geen probleem, maar zo erdoorheen gemaald is me net té. Wel een goeie tip :thumb:
Smaken verschillen maar wou het toch delen :D fruit + pancakes is altijd een goede combo (of het er nu bij ingebakken is zoals appeltjes of in schijfjes bij op het bord of gewoon verse aardbeien als topping...)

Godver nu zit ik hongerig op het werk

Smaken verschillen maar wou het toch delen :D fruit + pancakes is altijd een goede combo (of het er nu bij ingebakken is zoals appeltjes of in schijfjes bij op het bord of gewoon verse aardbeien als topping...)

Godver nu zit ik hongerig op het werk

Dat sowieso :) blauwe bessen zijn er ook vet lekker bij vind ik!

Niks te kanen daar?

Dat sowieso :) blauwe bessen zijn er ook vet lekker bij vind ik!

Niks te kanen daar?
Ooh die blauwe bessen (eet ze standaard elke avond maar wel diepvries).

In de zomer gaan mijn vriendin en ik ze gaan plukken (moet je enkel de geplukte bessen per kg betalen, veel goedkoper dan in de winkel en nog tof om te doen).

Jawel heb nog een goede rijstmaaltijd met broccoli en vlees klaarstaan voor straks :D

@Sayer dat klinkt erg goed! Waar zou je dat kunnen doen van de zomer? Ergens in midden NL? Geniet ervan :)

150 graden +-30min (kan verschillen per oven natuurlijk)
250 gr oats
200 ml melk
40 gr dutch apple pie
30 gr kokos
30 gr rozijntjes
1 banaan
Eigeel erover geen gesmeerd.

32zq3xw.jpg

2v2zcq8.jpg

DSC_0199.JPG

Niet haten..

Eten van vrijdag:

-rijst
-quinoa
-sojascheuten
-lente ui (of pijpajuin in het vlaamsch)
-gemarineerde kalkoen (in ketjap, sambal en wat kruiden)

1169955_1736285796601859_682425553_n.jpg?ig_cache_key=MTE4OTM1Njg1MDg2NjAyMTAwNw%3D%3D.jpg

Maaltijd van zondag:

-Couscous
-Verse vis (roodbaarsfilet
-Verse munt
-Lente ui
-Rozijnen

Zeer lekkere combinatie! :meal:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven