Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
@Sayer Klopt, die prijzen kwam ik inderdaad ook al tegen. Vind het alleen zonde om het via internet te bestellen vanwege de verzendkosten.
Las in een ander topic dat @TaraSmit ook zero noodles tegen kwam bij de Action? Weet je toevallig nog voor welke prijs?

@Sayer Klopt, die prijzen kwam ik inderdaad ook al tegen. Vind het alleen zonde om het via internet te bestellen vanwege de verzendkosten.
Las in een ander topic dat @TaraSmit ook zero noodles tegen kwam bij de Action? Weet je toevallig nog voor welke prijs?
Zijn niet te vreten. Had aantal zakken en weg geflikkerd. Wat een bende.

@perkepower als ik me niet vergis is zo'n pakje van 200 gram €0,99. Je hebt rijst, pasta en noodles. Heb zelf alleen nog de noodles gegeten, eet ze zometeen weer een keer

Bij deze: 100 gr zero noodles, 50 gr spinazie, 25 gr pinda's, 1 eetlepel sambal badjak, 1 teen knoflook en 1 eetlepel ketjap.
Macro's: 9/5/14 (ekv). Vezels 9 gr! ketjap en sambal niet meegerekend, doe ik nooit
http://imgur.com/XT8iEwH

En het is nog lekkerder dan dat het er uit ziet :)

Bij deze: 100 gr zero noodles, 50 gr spinazie, 25 gr pinda's, 1 eetlepel sambal badjak, 1 teen knoflook en 1 eetlepel ketjap.
Macro's: 9/5/14 (ekv). Vezels 9 gr! ketjap en sambal niet meegerekend, doe ik nooit
http://imgur.com/XT8iEwH

En het is nog lekkerder dan dat het er uit ziet :)

Moet zeggen dat het er niet eens verkeerd uit ziet ;) Maar bedankt voor je reactie. Tegen het advies van @shark89 in ga ik ze toch proberen.
Je moet het tenslotte zelf lekker maken.. een bord met droge macaroni is naar mijn idee ook niet te eten

Weer eens wat anders dan rijst..

950 kcal
26 gr vet
116 carbs
:cool:

20160215_174952.jpg

20160215_154849.jpg

Moet zeggen dat het er niet eens verkeerd uit ziet ;) Maar bedankt voor je reactie. Tegen het advies van @shark89 in ga ik ze toch proberen.
Je moet het tenslotte zelf lekker maken.. een bord met droge macaroni is naar mijn idee ook niet te eten
Kruiden kruiden kruiden! En goed lang het geheel laten doorkoken als je het direct gaat eten. (ik nam het mee naar het werk dus werd 1-2 dagen op voorhand gemaakt, bleef dan in bakje en het geheel werd in de microgolf opgewarmd...alle smaken zaten goed door die noedels :D :meal:)

Kruiden kruiden kruiden! En goed lang het geheel laten doorkoken als je het direct gaat eten. (ik nam het mee naar het werk dus werd 1-2 dagen op voorhand gemaakt, bleef dan in bakje en het geheel werd in de microgolf opgewarmd...alle smaken zaten goed door die noedels :D :meal:)

Couldn't agree more!

Voor de lunch voor morgen heb ik hetzelfde gemaakt als vandaag maar dan ipv van de pinda's nu tonijn, rook al heerlijk :D

Collega van me heeft ze bij de Action meegenomen. Morgenavond maar eens proberen!

EDIT: ik heb wel gehoord dat de noodles erg stinken als ze uit de verpakking komen. Hoe ervaren jullie dit??

IMG-20160215-WA0001.jpg

Laatst bewerkt:
Brownies met maar 3 ingrediënten:

1/2 cup pindakaas
1/4 cup cacaopoeder
3 rijpe bananen

Pindakaas smelten in de microgolf, banaan fijnsnijden. Een ovenschaal invetten (met bv pem/pam spray). Banaan en het poeder bij de pindakaas en goed mengen/prakken met een vork. Hele beslag in de ovenschaal en 20 minuten in de oven.

Heb het dan laten afkoelen vooraleer in stukjes te snijden en op een bord de koelkast in. Na iets meer dan een uur zijn ze perfect :meal:

http://thebigmansworld.com/2015/10/05/healthy-3-ingredient-flourless-brownies/

12677178_122430414811755_1478362208_n.jpg?ig_cache_key=MTE4NjMzMzEyNTMwNDM3ODM2MQ%3D%3D.jpg

@Sayer ziet er lekker uit gozer! Volgend jaar maar eens een poging wagen bij "heel holland bakt"? :p

Looks good @Sayer ingredienten in grammen toevallig?

Bij deze mijn shirataki noodles!
Moet eerlijk gezegd @shark89 wel gelijk geven.. ze ruiken naar een muffe zolderkamer...Maaarr met wat kruiden krijg ik het wel weg.

Ga het nog een paar keer proberen maar ben er ook niet kapot van.

Gelukkig had ik nog een lekker biefstukje van 300 gram:)

20160216_191456.jpg

Bij deze mijn shirataki noodles!
Moet eerlijk gezegd @shark89 wel gelijk geven.. ze ruiken naar een muffe zolderkamer...Maaarr met wat kruiden krijg ik het wel weg.

Ga het nog een paar keer proberen maar ben er ook niet kapot van.

Gelukkig had ik nog een lekker biefstukje van 300 gram:)
Heb je het onder wat water afgespoeld en even laten luchten? Vond dat dat bij mij veel deed want het ruikt inderdaad naar rotte vis of iets dergelijk :D

Het is inderdaad wat spelen met kruiden en saus en eenmaal dat op punt staat vond ik het wel super voor low carb :meal:

Terug
Naar boven