XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Wat Thais, zelfgemaakte pasta met vis, garnalen,...
en wat Mexicaans. :)

2ljp4c6.jpg

30j5qok.jpg

1073s6r.jpg

High volume salade
Goed voor drie volle borden
Makro's 528 kcal 55E 22(5)K 24V

image.jpeg

Spreekt voor zich
Makro's 35/36/40

image.jpeg

@The Novice mooie toren :meal:

@TaraSmit zit kaas tussen? Ziet er wat speciaal uit maar kan niet slecht zijn :D

@Sayer haha onder andere. Had kipfiletblokjes in walden farms bbq saus laten koken voor ~40 minuutjes, uit elkaar getrokken daarna, soort van pulled chicken. Pannenkoekjes van oa havermout gemaakt. Daarna beetje mozzerella op pannekoek en kip met saus ertussen en paar minuutjes tussen tostiijzer. Daarna op eentje nog wat pancake syrup van WF en op de ander Sriracha erbij :rolleyes:

@Sayer haha onder andere. Had kipfiletblokjes in walden farms bbq saus laten koken voor ~40 minuutjes, uit elkaar getrokken daarna, soort van pulled chicken. Pannenkoekjes van oa havermout gemaakt. Daarna beetje mozzerella op pannekoek en kip met saus ertussen en paar minuutjes tussen tostiijzer. Daarna op eentje nog wat pancake syrup van WF en op de ander Sriracha erbij :rolleyes:
Dat klinkt dus geweldig :D Heb ook al van die schotels gehad dat mijn vriendin zei: 'gadver dat ziet er niet uit' en dat het zo lekker was. Wou dan foto nemen om te posten maar dan dacht ik telkens...god het ziet er echt niet uit :roflol:

Dat klinkt dus geweldig :D Heb ook al van die schotels gehad dat mijn vriendin zei: 'gadver dat ziet er niet uit' en dat het zo lekker was. Wou dan foto nemen om te posten maar dan dacht ik telkens...god het ziet er echt niet uit :roflol:

Het was echt alsof er een engeltje over m'n tong gepiest had zo heerlijk! Haha heel herkenbaar... Soms kunnen foto's niet omschrijven hoe lekker iets wel niet is :D

DSC_0214.JPG

Lasagne spinazie en paddenstoelen.
Kippenpoot. Lekkaahh

Vegetarisch kruimgehakt met pasta en groentjes

image.jpeg

@Sayer klinkt erg lekker! Doe je die loempia's in de oven? Of hoe maak je het?

@Sayer klinkt erg lekker! Doe je die loempia's in de oven? Of hoe maak je het?
Ben er ooit eens mee begonnen en het is zo lekker dat ik het echt vaak maak (ook lekker met scampi's...ofja welke andere vulling ook :D)

Heb het gehakt eerst in de pan gebakken samen met de wokgroenten.

Bak met lauw water, handdoek in lauw water (moet wat vochtig zijn). Rijstpapier even onder zodat het zacht kan worden, op de handdoek gelegd, de currypasta erop en dan wat gehakt met groenten.
Zo er 6 (das veel, weet ik :D) dichtgevouwen.

Pan op het vuur en even langs beide kanten gebakken, wel voorzichtig want als het terug droogt dan is het nogal plakkerig dat rijstpapier. Als je er dus in de pan 1 wil omdraaien, zie dan dat je dit traag/voorzichtig doet of je scheurt ze open (ook dit is te zien op mijn foto :D)

Terug
Naar boven