kaygell
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 34
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 65kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup dit dus en wat sla
High volume salade
Goed voor drie volle borden
Makro's 528 kcal 55E 22(5)K 24V

alhoewel het voor zich spreek ff snel vraagje
Die burger zelf gemaakt van rundergehakt of een kant en klare uit een doos 

Zal het je nog makkelijker maken en linken. Zijn in de aanbieding nu:alhoewel het voor zich spreek ff snel vraagjeDie burger zelf gemaakt van rundergehakt of een kant en klare uit een doos
![]()
Kom straks toevallig langs een albert heijn..Zal het je nog makkelijker maken en linken. Zijn in de aanbieding nu:
http://www.ah.nl/producten/product/wi103377/ah-hamburgers
In vijf minuten een maaltijd, vijf minuutjes onder de gril en broodje vijf minuutjes in de oven

Dat klinkt dus geweldig@Sayer haha onder andere. Had kipfiletblokjes in walden farms bbq saus laten koken voor ~40 minuutjes, uit elkaar getrokken daarna, soort van pulled chicken. Pannenkoekjes van oa havermout gemaakt. Daarna beetje mozzerella op pannekoek en kip met saus ertussen en paar minuutjes tussen tostiijzer. Daarna op eentje nog wat pancake syrup van WF en op de ander Sriracha erbij![]()
Heb ook al van die schotels gehad dat mijn vriendin zei: 'gadver dat ziet er niet uit' en dat het zo lekker was. Wou dan foto nemen om te posten maar dan dacht ik telkens...god het ziet er echt niet uit 
Dat klinkt dus geweldigHeb ook al van die schotels gehad dat mijn vriendin zei: 'gadver dat ziet er niet uit' en dat het zo lekker was. Wou dan foto nemen om te posten maar dan dacht ik telkens...god het ziet er echt niet uit
![]()

Die AH burgers zijn niet te eten imo.Zal het je nog makkelijker maken en linken. Zijn in de aanbieding nu:
http://www.ah.nl/producten/product/wi103377/ah-hamburgers
In vijf minuten een maaltijd, vijf minuutjes onder de gril en broodje vijf minuutjes in de oven
Ben er ooit eens mee begonnen en het is zo lekker dat ik het echt vaak maak (ook lekker met scampi's...ofja welke andere vulling ook@Sayer klinkt erg lekker! Doe je die loempia's in de oven? Of hoe maak je het?
)
) dichtgevouwen.
)