AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

2.jpg

@sweetdreamss en @Uniqua mogen de groentjes hebben :D
Ik had iets van McDonald's verwacht beetje jammer dit :P

Tijd om weer ff te posten hier!
image.jpeg

Oats met bevroren bosbessen, goji bessen, muesli met rozijnen en noten. Wel soja melk en bruine rijst proteïne voor mij natuurlijk(; Samen met koffie is dit het leven.

image.jpeg

Gezond? Naaaah maar veel te lekker om niet te delen!^^ Chocoladecake met walnoten. Banaan en alpro margarine ipv ei en roomboter. Ook de niet-vegans vonden m lekker gisteren op de verjaardag van m'n neef(:

Oh wow. Je bent niet alleen vegan, maar ook een persoon die haar smileys omgekeerd typt. Doe je ook aan crossfit?

#TrueVegan
24.jpg

of melk in de koffie?

Bro, ik ga zo nuchter mogelijk typen, maar eerlijk gezegd ziet dat er fcking zielig en smerig uit vergeleken met mijn maaltijd. en ik ben gewoon honderd procent serieus. Sorry dat wij geen shit koken uit blik. Je bent een Fuking grap bro en ik ben dood fucking serieus. Krijg een echte familie die goed eten kookt, bier drinkt en wijn en wijnkoelers en een goede Fuking tijd heeft, en een miljoen euro huis op het strand, ik ben serieus .. post nooit meer die Fuking armoede meal van je op deze forums ooit fuk bro, en met bro bedoel ik nooit mijn bro, fuking phaggot.

Mijn maaltijd:
KK9bU4O.png

IMG_20161015_115034.jpg

Lunch: drool::eating:
200g Muscle Meat kippendijen
200g Muscle Meat sperziebonen
beetje gember
25g Thai green curry paste (Jumbo)

E 50g, K 15g, V 9g

Cutmeal inderdaad... geen rijst vandaag. :treuren:

Kokosmelk was op helaas. De curry pasta was nog over van de vorige keer. Normaal gesproken moeten er nog verse pepers, paprika, koriander, en zoete aardappelblokjes in.

Cutmeal inderdaad... geen rijst vandaag. :treuren:

Kokosmelk was op helaas. De curry pasta was nog over van de vorige keer. Normaal gesproken moeten er nog verse pepers, paprika, koriander, en zoete aardappelblokjes in.
Klinkt lekker! Moet ik ook maar eens maken... als het eten weer wat lukt *griep en niet echt kunnen eten is K*T *

Y9UPd5a.png

witte bonen in tomatensaus, eieren, komkommer, verse basilicum en kruiden

macro's:

H77E1nD.png

wel veel zout (+ wat zout over eieren) :marvin:

Laatst bewerkt:
:marvin: De Marvin emoticon gaat hier ook zeker goed tot z'n recht komen :D

Terug
Naar boven