AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169

Je kunt het zo bijzonder maken als je wilt maar ik maak ze op gevoel.
Tot nu toe haal ik uit 5 eieren waarvan 1 a 2 heel ei zo'n 10 wafels.
Verder dan aanmengen met brinta of quaker en water tot het gietbaar is.
Dan naar gelang Whey poeder toevoegen. ik gebruik vanilla Whey Perfection van B&F shop.
Als laatste prak ik er 2 banaantjes door om extra smaak aan te brengen, goed met de garde roeren en maken maar!

zelfgemaakte maaltijdsalade!
2 eieren, 100gr zilvervliesrijst, 130gram bruine linzen, 25 gram walnoten, wat krulslamelange, 170gr champignons en wat kruiden (witte peper, koriander en kaneel)
hnng
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2013-03-04 17.16.33.jpg

:o zou me niks verbazen :P Die koppen elke dag weer als die bak m'n tas uit komt... Of leraren die je aanstaren alsof je gek bent.

Is ook heel lekker :D

Mooi dat Guess en ik Voeding en Dietetiek studeren en je daar raar aangekeken wordt als iemand wat uit de kantine eet. Halve klas neemt zn eigen voer mee.

zelfgemaakte maaltijdsalade!
2 eieren, 100gr zilvervliesrijst, 130gram bruine linzen, 25 gram walnoten, wat krulslamelange, 170gr champignons en wat kruiden (witte peper, koriander en kaneel)
hnng
Ziet er lekker uit... heerlijk zelfs. Hoe is je kwarktaart nauw gegaan?

Ziet er lekker uit... heerlijk zelfs. Hoe is je kwarktaart nauw gegaan?

helaas niet meer kunnen maken! wilde hem zaterdagavond even in elkaar gaan zetten en kwam erachter dat ik geen gelatine in huis had haha, ga hem komende zaterdag voor de zondag maken! I'll let you know!

Lekkere pannenkoeken als dessert. Vult enorm goed.
Recept van Victor Mooren.

image.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.110
Rosbief, fricandeau & ham gebruikt als vleeswraps voor wortel&zoete aardappel friet. Appelkruimeltaart met kwark, bessen, wat chocolade & karamelstroop als toetje (gewoon standaard appeltaart mix gekocht, maar 75% van de boter vervangen met kwark - werkt ok!)

Wat zelf-getopte high-protein&carb, moderate fat pizza's :D ChickenBBQ / Beef Teriyaki / Kalkoen Sweetsour > en een mix van die 3. En als toetje mini-pannekoeken, framboos ijs & banaanschuimpjes.

Rosbief, fricandeau & ham gebruikt als vleeswraps voor wortel&zoete aardappel friet. Appelkruimeltaart met kwark, bessen, wat chocolade & karamelstroop als toetje (gewoon standaard appeltaart mix gekocht, maar 75% van de boter vervangen met kwark - werkt ok!)

[Link niet meer beschikbaar]

Wat zelf-getopte high-protein&carb, moderate fat pizza's :D ChickenBBQ / Beef Teriyaki / Kalkoen Sweetsour > en een mix van die 3. En als toetje mini-pannekoeken, framboos ijs & banaanschuimpjes.
[Link niet meer beschikbaar]

Sooow, jij geniet wel van je leangains zie ik haha.
Hoeveel kcal pak je op rust en op trainingsdagen?

Tricky is moet eigenlijk een kook programma krijgen op tv. :D

Vraagje, heb vandaag voor het eerst maaltijd de dag van te voren gemaakt ivm werk, rijst + kip + groente + beetje sambal en chilisaus.
Als ik die morgen op het werk wil opeten, dan gewoon in de magnetron doen of van te voren een beetje water toevoegen want dat las ik hier een keer voorbij komen?

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.114
Sooow, jij geniet wel van je leangains zie ik haha.
Hoeveel kcal pak je op rust en op trainingsdagen?

Hehe, zeker.

Het verschilt; ik heb ondertussen een vrij goed gevoel ontdekt voor de "sweet spot" qua calorische inname, en track dagelijks ook gewoon. Momenteel bulk ik en hanteer ik ong +20% op trainingsdagen, en onderhoud of een kleine surplus op rustdagen. Alhoewel ik regelmatig het gevoel heb dat ik "undereat" voor mijn werk.

Ik doe fysiek werk (niet heel veel tillen/sjouwen maar constant in beweging etc) en fiets dagelijks ook vrij veel, en op een dergelijke "rustdag" eet ik ~2800-3200 kcal (hangt af van veel variabelen op werk, ene keer is t zwaarder als andere keren). Op een dag waar ik niet werk en en enkel kracht-train, ong 3200-3500 kcal. Werkdag + trainingsdag is 3800-4200 kcal. Complete rustdagen heb ik eigenlijk niet haha, maar dan zou ik ~2500-2600 kcal eten I guess - rond onderhoud.

Begin April langzaam naar een cut protocol switchen :)

Vraagje, heb vandaag voor het eerst maaltijd de dag van te voren gemaakt ivm werk, rijst + kip + groente + beetje sambal en chilisaus.
Als ik die morgen op het werk wil opeten, dan gewoon in de magnetron doen of van te voren een beetje water toevoegen want dat las ik hier een keer voorbij komen?

Gewoon koud opeten, gaat prima hoor.

Re: Post je meals! (pics!)

Salade met krokante kip, gevulde olijven en zonnebloempitten.

Onvoorbereid, dus had verder weinig saladevulling in huis.

uploadfromtaptalk1362572215067.jpg

Kritharakia (Griekse pasta)
met rundvlees, paprika, ui, courgette en veel knoflook.
daarna.. bak kwark met walnoten.

nqvj2r.jpg

Even met haast wat in elkaar geknutseld
2py7vcy.jpg

Oh mijn god.
Do want

Omnomnom, oud maaltijdtje.

2va1k5g.jpg

Terug
Naar boven