XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (12 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Jij hebt echt een klap van de molen gehad hè? :loony: :hahaha:

    Die ambtenaren ook weer, wij als gewone burger zijn altijd weer minderwaardig :eyes:.

    Als ik één keer sarcastisch begin weet ik niet van ophouden:eek:.
     
    Lijkt op mijn dagelijkse ontbijt! Ik gooi er dan nog havermout bij...

    Ik doe soms ook wel een smoothie als ontbijt. Maar dan gewoon met 250gr kwark, scheutje melk, bevroren fruit mix en een banaan.
     
    Die ambtenaren ook weer, wij als gewone burger zijn altijd weer minderwaardig :eyes:.

    Als ik één keer sarcastisch begin weet ik niet van ophouden:eek:.

    Ja, dat gepeupel is soms zo hinderlijk...Komt niet veel zinnigs uit :trollfacex:

    Ik doe soms ook wel een smoothie als ontbijt. Maar dan gewoon met 250gr kwark, scheutje melk, bevroren fruit mix en een banaan.

    Dit...met kwark, whey en havermout drool:
     
    Ja, dat gepeupel is soms zo hinderlijk...Komt niet veel zinnigs uit :trollfacex:



    Dit...met kwark, whey en havermout drool:

    :fa:

    Die havermout verpest de smaak denk ik, had wel eens van die gepoederde havermout door een shake gedaan maar dat vond ik niet lekker.
     
    :fa:

    Die havermout verpest de smaak denk ik, had wel eens van die gepoederde havermout door een shake gedaan maar dat vond ik niet lekker.

    Maakt het juist lekker smeuïg en zorgt ervoor dat ik flink vol zit, tot een uur of 11 ;)
     
    Stevig ontbijtje. :)
    Tomatenpuree moet paprika zijn. Foutje in mfp.
    20170624_073001.jpg


    Screenshot_20170624-073049.jpg
     
    Homemade smeuïge tonijnsalade (fok Johma :D)

    3 of 4 eetlepels magere kwark, 1 tomaatje fijn gesneden, 2 blikken tonijn op water (uitgelekt), 2 tenen knoflook, cayennepeper, peper en beetje zout...Recept van mezelf, eerste keer gemaakt en het is echt drool::eating:

    IMG_3351.JPG
     
    Homemade smeuïge tonijnsalade (fok Johma :D)

    3 of 4 eetlepels magere kwark, 1 tomaatje fijn gesneden, 2 blikken tonijn op water (uitgelekt), 2 tenen knoflook, cayennepeper, peper en beetje zout...Recept van mezelf, eerste keer gemaakt en het is echt drool::eating:

    Bekijk bijlage 173916
    Fijngesnipperd uitje + wat augurk erdoor is ook jammie :)
     
    Ik vind die aardbeienyoghurtjes etc. veel te lekker. Kan ze ongelimiteerd eten, kost een godsvermogen. Faillissement met als oorzaak bakjes aardbeienyoghurt zie ik niet zitten. :D Net kleine anderhalf uur pittig lopen liften, daarna bij de Volendammer visboer bak gebakken scharfilet gehaald en ook stuk of 8 rijstwafels genuttigd met pindakaas en ham. Géén combinatie, als ik het zo lees. Maar mijn vader was een wijs man en ik denk maar aan wat hij altijd zei: "Waar het heen gaat, is het toch donker." :D
     
    Ik vind die aardbeienyoghurtjes etc. veel te lekker. Kan ze ongelimiteerd eten, kost een godsvermogen. Faillissement met als oorzaak bakjes aardbeienyoghurt zie ik niet zitten. :D Net kleine anderhalf uur pittig lopen liften, daarna bij de Volendammer visboer bak gebakken scharfilet gehaald en ook stuk of 8 rijstwafels genuttigd met pindakaas en ham. Géén combinatie, als ik het zo lees. Maar mijn vader was een wijs man en ik denk maar aan wat hij altijd zei: "Waar het heen gaat, is het toch donker." :D

    Waar het uitkomt is ook donker.
     
    Ben Benieuwd naar het recept en hoe je het heb gemaakt :)
    500gr zoete aardappel
    60gr grove haver vlokken
    40gr speltmeel
    2ei
    3eiwitten
    100gr honing
    1.5 theelepel bakpoeder
    40gr chocolade idolaat. Of smaak die je wil

    Dit 30min op 180°

    En dan 200ml Skyr yoghurt met 40gr isopure voor erop.
    Is 2135kcal ekv 133/242/16
    Voor mij zijn dit 3 porties.
     
    Back
    Naar boven