Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Magic bullet idd. Zit niet echt een idee achter vind hem gewoon lekker zo. :)

Screenshot_20170623-223008.jpg

Lijkt op mijn dagelijkse ontbijt! Ik gooi er dan nog havermout bij...

Die ambtenaren ook weer, wij als gewone burger zijn altijd weer minderwaardig :eyes:.

Als ik één keer sarcastisch begin weet ik niet van ophouden:eek:.

Ja, dat gepeupel is soms zo hinderlijk...Komt niet veel zinnigs uit :trollfacex:

Ik doe soms ook wel een smoothie als ontbijt. Maar dan gewoon met 250gr kwark, scheutje melk, bevroren fruit mix en een banaan.

Dit...met kwark, whey en havermout drool:

Homemade smeuïge tonijnsalade (fok Johma :D)

3 of 4 eetlepels magere kwark, 1 tomaatje fijn gesneden, 2 blikken tonijn op water (uitgelekt), 2 tenen knoflook, cayennepeper, peper en beetje zout...Recept van mezelf, eerste keer gemaakt en het is echt drool::eating:

IMG_3351.JPG

Homemade smeuïge tonijnsalade (fok Johma :D)

3 of 4 eetlepels magere kwark, 1 tomaatje fijn gesneden, 2 blikken tonijn op water (uitgelekt), 2 tenen knoflook, cayennepeper, peper en beetje zout...Recept van mezelf, eerste keer gemaakt en het is echt drool::eating:

IMG_3351.JPG
Fijngesnipperd uitje + wat augurk erdoor is ook jammie :)

Ik vind die aardbeienyoghurtjes etc. veel te lekker. Kan ze ongelimiteerd eten, kost een godsvermogen. Faillissement met als oorzaak bakjes aardbeienyoghurt zie ik niet zitten. :D Net kleine anderhalf uur pittig lopen liften, daarna bij de Volendammer visboer bak gebakken scharfilet gehaald en ook stuk of 8 rijstwafels genuttigd met pindakaas en ham. Géén combinatie, als ik het zo lees. Maar mijn vader was een wijs man en ik denk maar aan wat hij altijd zei: "Waar het heen gaat, is het toch donker." :D

Ik vind die aardbeienyoghurtjes etc. veel te lekker. Kan ze ongelimiteerd eten, kost een godsvermogen. Faillissement met als oorzaak bakjes aardbeienyoghurt zie ik niet zitten. :D Net kleine anderhalf uur pittig lopen liften, daarna bij de Volendammer visboer bak gebakken scharfilet gehaald en ook stuk of 8 rijstwafels genuttigd met pindakaas en ham. Géén combinatie, als ik het zo lees. Maar mijn vader was een wijs man en ik denk maar aan wat hij altijd zei: "Waar het heen gaat, is het toch donker." :D

Waar het uitkomt is ook donker.

Ben Benieuwd naar het recept en hoe je het heb gemaakt :)
500gr zoete aardappel
60gr grove haver vlokken
40gr speltmeel
2ei
3eiwitten
100gr honing
1.5 theelepel bakpoeder
40gr chocolade idolaat. Of smaak die je wil

Dit 30min op 180°

En dan 200ml Skyr yoghurt met 40gr isopure voor erop.
Is 2135kcal ekv 133/242/16
Voor mij zijn dit 3 porties.

Terug
Naar boven