gieljaam
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 23
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 10%
Wat zijn jou waarden van dit geheel?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat zijn jou waarden van dit geheel?
Dit bedoel je?

. Ongelofelijk lekker was dit zeg!
Die ethiopier is echt goed!Ik deel graag m'n eats van gisteren met jullie
Een overpriced ramensoepje met een piepklein beetje kip, groenten en een ei in de foodhallen in Amsterdam.
![]()
Flammkuchen met parmaham, ruccola en truffelolie:
![]()
Ergens op de Overtoom Etheopisch gegeten. Een gigantische plaat met allerlei soorten stoofjes van linzen, kool, aardappels, lamsvlees, rund, kip, spinazie en een ei erbij. Daaronder liggen allemaal superluchtige pannekoekjes en we kregen er nog manden met van die pannekoeken als een soort van bestek erbij, want je eet dit dus met je handen. Ongelofelijk lekker was dit zeg!
![]()
Groetjes van Peul

Die ethiopier is echt goed!
lekker met de handjes eten!
Heb je nog echte ethiopische koffie na genomen? Duurt ongeveer 30 min om te maken maar zooooo lekker!

Een van mijn favoriete maaltijden tijdens cutten: Protein Mug cakes. Daarnaast nog wat extra pecannoten.
Voedingswaarde Cake: 25 g E/ 4,9 g K / 2,6 g V (145 kcal).
Het 'sausje' wat je in het midden ziet is Whey Choco White Crunchy van B&F. Dit is optioneel en wissel ik ook wel eens af met bijvoorbeeld pindakaas of Nutella. Voedingswaarde 20 g van 'sausje': 4,8 g E/ 6,8 g K / 7,8 g V (106 kcal).
![]()
28 Gram whey (Chocolade of Vanille)