Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Hier had ik ff zin in.

20170628_185830.jpg

Screenshot_20170628-190150.jpg
Wat zijn jou waarden van dit geheel?

Ik deel graag m'n eats van gisteren met jullie:heart:

Een overpriced ramensoepje met een piepklein beetje kip, groenten en een ei in de foodhallen in Amsterdam.
IMG_20170701_165509.jpg

Flammkuchen met parmaham, ruccola en truffelolie:
IMG_20170701_181449.jpg

Ergens op de Overtoom Etheopisch gegeten. Een gigantische plaat met allerlei soorten stoofjes van linzen, kool, aardappels, lamsvlees, rund, kip, spinazie en een ei erbij. Daaronder liggen allemaal superluchtige pannekoekjes en we kregen er nog manden met van die pannekoeken als een soort van bestek erbij, want je eet dit dus met je handen:D. Ongelofelijk lekker was dit zeg!
IMG_20170702_115645_923.jpg

Groetjes van Peul

Ik deel graag m'n eats van gisteren met jullie:heart:

Een overpriced ramensoepje met een piepklein beetje kip, groenten en een ei in de foodhallen in Amsterdam.
IMG_20170701_165509.jpg

Flammkuchen met parmaham, ruccola en truffelolie:
IMG_20170701_181449.jpg

Ergens op de Overtoom Etheopisch gegeten. Een gigantische plaat met allerlei soorten stoofjes van linzen, kool, aardappels, lamsvlees, rund, kip, spinazie en een ei erbij. Daaronder liggen allemaal superluchtige pannekoekjes en we kregen er nog manden met van die pannekoeken als een soort van bestek erbij, want je eet dit dus met je handen:D. Ongelofelijk lekker was dit zeg!
IMG_20170702_115645_923.jpg

Groetjes van Peul
Die ethiopier is echt goed! :D
lekker met de handjes eten!
Heb je nog echte ethiopische koffie na genomen? Duurt ongeveer 30 min om te maken maar zooooo lekker!

Die ethiopier is echt goed! :D
lekker met de handjes eten!
Heb je nog echte ethiopische koffie na genomen? Duurt ongeveer 30 min om te maken maar zooooo lekker!

Ik had wel ethiopische kaneelthee, een vriendin die had de koffie. Dat werd ook geserveerd met wierook en alles:)

Een van mijn favoriete maaltijden tijdens cutten: Protein Mug cakes. Daarnaast nog wat extra pecannoten.
Voedingswaarde Cake: 25 g E/ 4,9 g K / 2,6 g V (145 kcal).
Het 'sausje' wat je in het midden ziet is Whey Choco White Crunchy van B&F. Dit is optioneel en wissel ik ook wel eens af met bijvoorbeeld pindakaas of Nutella. Voedingswaarde 20 g van 'sausje': 4,8 g E/ 6,8 g K / 7,8 g V (106 kcal).

IMG_2357[1].JPG

Een van mijn favoriete maaltijden tijdens cutten: Protein Mug cakes. Daarnaast nog wat extra pecannoten.
Voedingswaarde Cake: 25 g E/ 4,9 g K / 2,6 g V (145 kcal).
Het 'sausje' wat je in het midden ziet is Whey Choco White Crunchy van B&F. Dit is optioneel en wissel ik ook wel eens af met bijvoorbeeld pindakaas of Nutella. Voedingswaarde 20 g van 'sausje': 4,8 g E/ 6,8 g K / 7,8 g V (106 kcal).

IMG_2357[1].JPG

Recept van de mug cake?

28 Gram whey (Chocolade of Vanille)
10 gram Cacoapoeder
Halve theelepel bakpoeder
60 ml Melk
Theelepel Stevia (optioneel)

Goed doorroeren in een schaaltje. Halve minuut tot 40 seconden in magnetron. Daarna weer doorroeren. Op dat moment stop je de vulling erin als je dat wilt. Dan weer halve minuut tot 40 seconden in magnetron. Dit moet je een beetje op gevoel doen, aangezien dit verschilt per magnetron en persoonlijke voorkeur. Daarna zet je het schaaltje op zijn kop op een bord en als het goed is valt die dan zo op je bord :)

Moet ik nog wel het eindresultaat posten natuurlijk...Duh! :duh:

Heb 4 avocado's gemaakt in de airfryer...met zoete aardappelfrietjes. Zelf uiteindelijk een omelet met zalm op donkerbruin brood gegeten, want het was niet genoeg voor 4 personen :D Alles voor de dames...

IMG_3706.JPG

Even voor mijn beeldvorming: Heb je al die wraps in je eentje op?? :eek:

Terug
Naar boven