Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (3 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Na 2 weken te hebben geleefd op een Auschwitz dieet (cutting @1700 cal :() is het tijd om de tank even wat bij te vullen.

    lMJP2nd.jpg



    + Coke zero, don't wanna get fat. :trollface:

    Als ik het goed zie heb je een van die nieuwe broodjes van de domino's gehaald?

    Zo ja, hoe vind je ze? Wil ze zelf proberen over ene paar weekjes na de cut :D
     
    Als ik het goed zie heb je een van die nieuwe broodjes van de domino's gehaald?

    Zo ja, hoe vind je ze? Wil ze zelf proberen over ene paar weekjes na de cut :D

    Klopt. Ik had de pulled beef variant. Was heel droog, voor mij in ieder geval niet voor herhalingsvatbaar. Heb 'm wel gewoon opgegeten. :o
     
    Klopt. Ik had de pulled beef variant. Was heel droog, voor mij in ieder geval niet voor herhalingsvatbaar. Heb 'm wel gewoon opgegeten. :o

    Hmm dat klinkt niet goed :o

    Thanks voor het doorgeven, ga ik die in ieder geval niet proberen
     
    Omdat ik maandag voorgoed het land verlaat, hadden we weer een goed excuus voor een happie buiten de deur.
    Vooraf gewoon een rundercarpaccio met pestodressing, pestokaas, pesto, pesto en nog pesto.
    IMG_20170708_184544-2.jpg


    Onder deze berg gegrilde groenten zat parelhoen. Daarachter een slaatje en ultra chille gebakken aardappels .

    IMG_20170708_191637-2.jpg

    Ik dacht ik neem geen toetje, ik nam enkel een koffie. Echter, toen we net thuiskwamen stond de buurvrouw voor de deur met een versgebakken appeltaart:o.

    IMG_20170708_205421_819.jpg


    Doei.x
     
    Omdat ik maandag voorgoed het land verlaat, hadden we weer een goed excuus voor een happie buiten de deur.
    Vooraf gewoon een rundercarpaccio met pestodressing, pestokaas, pesto, pesto en nog pesto.
    Bekijk bijlage 360100

    Onder deze berg gegrilde groenten zat parelhoen. Daarachter een slaatje en ultra chille gebakken aardappels .

    Bekijk bijlage 360101
    Ik dacht ik neem geen toetje, ik nam enkel een koffie. Echter, toen we net thuiskwamen stond de buurvrouw voor de deur met een versgebakken appeltaart:o.

    Bekijk bijlage 360102

    Doei.x

    Dat ziet er heerlijk uit!

    Waar ga je naartoe emigreren als ik vragen mag? En blijf je nog wel hier (en in de gym) actief? Goede reis alvast en veel geluk in je nieuwe land :wave2:
     
    darude0306 Het smaakte dan ook super goed:eating:
    Ik ga naarBudapest, Hongarije! Na een Erasmus en een stageperiode daar was ik een klein beetje verkocht. En puur geluk dat ik onlangs een baan kreeg aangeboden daar, dus ik sta te springen om terug te gaan:)
    Uiteraard blijf ik hier actief, want het eten daar is zeker geen straf om te delen en daarnaast leer ik veeel op dit forum. Dus ik blijf voorlopig ook nog lekker smijten met het ijzer in de gym :D. Heb er een paar gyms uitgetest de afgelopen keren maar nog steeds niet m'n ideale gevonden. Ik kan nu weer rustig verder met m'n zoektocht:)
    En thanks!!
     
    kardemompeul ziet er echt heerlijk uit, instant trek nu!

    Erg gaaf dat je daar naartoe gaat zeg, veel plezier gewenst :) nu al jaloers op je dat je zo vaak naar de hummus bar kan gaan...
     
    darude0306 Het smaakte dan ook super goed:eating:
    Ik ga naarBudapest, Hongarije! Na een Erasmus en een stageperiode daar was ik een klein beetje verkocht. En puur geluk dat ik onlangs een baan kreeg aangeboden daar, dus ik sta te springen om terug te gaan:)
    Uiteraard blijf ik hier actief, want het eten daar is zeker geen straf om te delen en daarnaast leer ik veeel op dit forum. Dus ik blijf voorlopig ook nog lekker smijten met het ijzer in de gym :D. Heb er een paar gyms uitgetest de afgelopen keren maar nog steeds niet m'n ideale gevonden. Ik kan nu weer rustig verder met m'n zoektocht:)
    En thanks!!

    Mooie ervaring! Ik hoop dat je het daar erg naar je zin krijgt en dat wij van heerlijke gerechten mogen genieten. Succes ook met je nieuwe baan en met een nieuwe gym! May the iron be with you! :flexbiceps: :wave:
     
    kardemompeul ziet er echt heerlijk uit, instant trek nu!

    Erg gaaf dat je daar naartoe gaat zeg, veel plezier gewenst :) nu al jaloers op je dat je zo vaak naar de hummus bar kan gaan...
    Joaaa dat gaat wel een staple in m'n diet worden vrees ik. Anders wel de Padthai wokbar:o

    Mooie ervaring! Ik hoop dat je het daar erg naar je zin krijgt en dat wij van heerlijke gerechten mogen genieten. Succes ook met je nieuwe baan en met een nieuwe gym! May the iron be with you! :flexbiceps: :wave:
    We gaan er wat moois van maken daar, bedankt nogmaals!:lifter:
     
    Gisteravond zelf een soort van kapsalon gemaakt voor avondeten, was echt heerlijk.

    IMG-20170711-WA0001.jpeg

    20170711_192330_HDR.jpg


    Daarna nog ijs proberen te maken. Heb het alleen te kort in de vriezer gezet (half uur), waardoor het nog vrij vloeibaar was.

    De smaken zorgde er echt voor dat ik het gevoel had vet veel kcals te eten. Maar was maar 490.

    20170711_221043_HDR.jpg
     
    darude0306 Het smaakte dan ook super goed:eating:
    Ik ga naarBudapest, Hongarije! Na een Erasmus en een stageperiode daar was ik een klein beetje verkocht. En puur geluk dat ik onlangs een baan kreeg aangeboden daar, dus ik sta te springen om terug te gaan:)
    Uiteraard blijf ik hier actief, want het eten daar is zeker geen straf om te delen en daarnaast leer ik veeel op dit forum. Dus ik blijf voorlopig ook nog lekker smijten met het ijzer in de gym :D. Heb er een paar gyms uitgetest de afgelopen keren maar nog steeds niet m'n ideale gevonden. Ik kan nu weer rustig verder met m'n zoektocht:)
    En thanks!!
    Flex Gym of Cutler's Gold Gym zijn goede gyms. Liggen alleen beide niet echt in de binnenstad. Weet niet waar je ergens gaat wonen maar in de binnenstad (pest) zelf is niet heel veel soeps te vinden (niet eens vergelijkbaar met bijvoorbeeld FFF of BF in Nederland).
     
    Flex Gym of Cutler's Gold Gym zijn goede gyms. Liggen alleen beide niet echt in de binnenstad. Weet niet waar je ergens gaat wonen maar in de binnenstad (pest) zelf is niet heel veel soeps te vinden (niet eens vergelijkbaar met bijvoorbeeld FFF of BF in Nederland).

    Klopt helemaal Ik heb er met mijn vorige verblijven meegerekend, zo'n 5 in de binnenstad geprobeerd en het is maar zozo.

    Nu ben ik ook weer in de binnenstad gaan wonen, ik heb mij nu voor het gemak (het zit letterlijk om de hoek van mijn huisje :D) ingeschreven bij een gym die Westfit heet. Het is klein, maar best oke.
     
    Klopt helemaal Ik heb er met mijn vorige verblijven meegerekend, zo'n 5 in de binnenstad geprobeerd en het is maar zozo.

    Nu ben ik ook weer in de binnenstad gaan wonen, ik heb mij nu voor het gemak (het zit letterlijk om de hoek van mijn huisje :D) ingeschreven bij een gym die Westfit heet. Het is klein, maar best oke.
    Ging even checken waar het was maar is zo te zien een nieuwe gym. Ziet er wel degelijk uit. Jammer dat ie er nog niet was toen ik er woonde want woonde er ook om de hoek haha. Gyms zijn op zich relatief best duur daar per maand abo vergeleken met Nederland.
     
    Back
    Naar boven