XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (9 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Ontbijtje

    Recept:
    -4eieren
    -120g havermout
    -halve banaan
    -scoopje choco whey
    -tikkeltje melk
    -afwerken met beetje bruine suiker

    img_4643-jpg.jpg
     
    Ontbijtje

    Recept:
    -4eieren
    -120g havermout
    -halve banaan
    -scoopje choco whey
    -tikkeltje melk
    -afwerken met beetje bruine suiker

    img_4643-jpg.jpg
    Net ook pannekoekjes gegeten mijn was 2 eiren, scheut volle melk, chia zaad, stevia, 5 gr suiker, havermout/amandel/witte bloem mix. Beetje boter in de pan. :) Geen topping. :)
     
    Marvin aan de instagram, dacht dat je dat niet wilde? :P

    Ik volg!
     
    Marvin aan de instagram, dacht dat je dat niet wilde? :P

    Ik volg!
    Kan ik nog meer rotzooi spammen dan ik op facebook al deed!:woot:

    En wat moet ik anders op mijn werk doen..:rolleyes:


    Zijn er hier nog mensen die ik kan volgen?:cheer:
     
    Denk dat je nog relatief ver van die 800 zit. Lijkt me zo'n 200-300 gram roze zalm en 100 gram roze garnaal. Doe daar de groenten en evt wat okie bij en ik gok +- 600 kcal
     
    Denk dat je nog relatief ver van die 800 zit. Lijkt me zo'n 200-300 gram roze zalm en 100 gram roze garnaal. Doe daar de groenten en evt wat okie bij en ik gok +- 600 kcal
    Thnx bro, dan zit ik goed voor vandaag!
     
    Hoeveel kcal is een kapsalon eigenlijk :)
     
    beetje tussen de 1500 en 2000kcal volgens mij. maar als je het echt wil weten moet je alles apart afwegen en kcal checken haha
    Dit geloof ik persoonlijk gewoon niet..1500kcals ok, maar 2000?

    Of het moet werkelijk zwemmen in de knoflooksaus. De gemiddelde kapsalon bestaat IMO uit een zeer bescheiden portie friet, matige hoeveelheid doner, beetje kaas en sla..met saus..

    Calorieën in Kapsalon (1 kapsalon) en Voedingswaarde Informatie

    Voedingswaarde Kapsalon groot | Virtuagym Voedingsadvies

    Dit zijn de 17 vetste snacks in Nederland (1800kcals ?)

    Voedingswaarde kapsalon

    Kapsalon (gerecht) - Wikipedia

    Gemiddeld lees ik hier 1200kcals..ga voor het gemak uit van 1500kcals, dan zit je save..

    Of je doet wat strafcardio:marvin:
     
    Dit geloof ik persoonlijk gewoon niet..1500kcals ok, maar 2000?

    Of het moet werkelijk zwemmen in de knoflooksaus. De gemiddelde kapsalon bestaat IMO uit een zeer bescheiden portie friet, matige hoeveelheid doner, beetje kaas en sla..met saus..

    Calorieën in Kapsalon (1 kapsalon) en Voedingswaarde Informatie

    Voedingswaarde Kapsalon groot | Virtuagym Voedingsadvies

    Dit zijn de 17 vetste snacks in Nederland (1800kcals ?)

    Voedingswaarde kapsalon

    Kapsalon (gerecht) - Wikipedia

    Gemiddeld lees ik hier 1200kcals..ga voor het gemak uit van 1500kcals, dan zit je save..

    Of je doet wat strafcardio:marvin:
    Het was een erg matige portie... zaten mss 20 frieten in 150 gr vlees en dan nog 50 gr kaas en wat groetjes... de saus was knoflooksaus en daar zat 20 gr van erin denk ik. Ik schat zo'n 900 kcal?
     
    bij ons hebben ze geen matige porties hoor haha. Flinke bak met goede portie vlees en dan de fles knoflook erlangs en zwemmen maar:brew::eating:
     
    bij ons hebben ze geen matige porties hoor haha. Flinke bak met goede portie vlees en dan de fles knoflook erlangs en zwemmen maar:brew::eating:
    Ja die zaak waar ik ga hebben ondermatige porties(voor de prijs, toch nog goed gegeten 9euries) imo. Maar men ouders wouden met me daar gaan dus me like... okay no prob.
     
    Back
    Naar boven