AndroidHealthClinic

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Het was een erg matige portie... zaten mss 20 frieten in 150 gr vlees en dan nog 50 gr kaas en wat groetjes... de saus was knoflooksaus en daar zat 20 gr van erin denk ik. Ik schat zo'n 900 kcal?
Dat was vast het kinder menutje :D
Even a la Mac.... Wat voor speeltje zat erbij? :roflol:

Ga je hier nu een beetje een vrouw bedreigen mafkees?
Ja maak er maar wat van wat jij denkt. Dat is wat jij zegt. Sta jij altijd klaar om op iemand te springen die zeg verzet tegen zulke uitspraken.

Als het een kindermenu was had ik dat er zelf wel expliciet bijgezet. Verder wil ik hier geen discussie over houden. Dramaschool is al lang voorbij en gesloten. Maar voor jouw wil ik hem gerust nog eens opendoen hoor. Je weet wel hoe dat dan afloopt voor je. Misschien kan je nog een paar puntjes winnen maar zou er niet op hopen.

Vind je dat nu zelf niet een beetje provocerend en indringend? Zou ik niet aanraden bij een persoon met mijn karakter.

Ga je hier nu een beetje een vrouw bedreigen mafkees?

Ja maak er maar wat van wat jij denkt. Dat is wat jij zegt. Sta jij altijd klaar om op iemand te springen die zeg verzet tegen zulke uitspraken.

Als het een kindermenu was had ik dat er zelf wel expliciet bijgezet. Verder wil ik hier geen discussie over houden. Dramaschool is al lang voorbij.
:roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

wtf is dit:roflol:, het was wss een grapje

Als het een kindermenu was had ik dat er zelf wel expliciet bijgezet. Verder wil ik hier geen discussie over houden. Dramaschool is al lang voorbij en gesloten. Maar voor jouw wil ik hem gerust nog eens opendoen hoor. Je weet wel hoe dat dan afloopt voor je. Misschien kan je nog een paar puntjes winnen maar zou er niet op hopen.

:roflol:!!!

Lekker uiteten geweest met je ouders bij de lokale donertent?

Pfff... Wat een geintje al niet teweeg kan brengen :o
Sarcasme?? ;)

Ho ho...rustaahg...hoeveel bloed zit er nog in je tren?:roflol:

Zullen we de rel lekker nog een paar dagen uitstellen? En dan in het topic waar het hoort!! :trollface:

GE ZIJT NE WOUT JONGE DAAROM WOUDEN WIJ U KAPOTMAKEN :trollface:

Oh, deze man komt uit Maaskantje? Zeg dat dan...

tumblr_m0j5qfRdmc1rqgfoio1_400.gif

Vreemde vorm van humor. Verre weg van wat ik en mijn vriendengroep humoritisch vind. Blijkbaar zit er hier wel een klik die dat soort humor geweeeeeeeldig vind. Grappen over jezelf maken dat doen ze nooit. Vind ik dus weer humor ipv ff wat mensen gaan kleineren als vorm van humor.

Anyhow... Over smaak valt niet te twisten. Geniet er maar van!

:popcorn:

Dbb begint weer beetje tot leven te komen

Terug
Naar boven