XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Garnalen, volkorenrijst, kwark, gegrilde courgette en aubergine.

3.jpg

Rosbief, fricandeau & ham gebruikt als vleeswraps voor wortel&zoete aardappel friet. Appelkruimeltaart met kwark, bessen, wat chocolade & karamelstroop als toetje (gewoon standaard appeltaart mix gekocht, maar 75% van de boter vervangen met kwark - werkt ok!)

[Pics]
Gast, die gerechten van jou....awesome! ;)

Sunday morning cooking.

image.jpg

Champi's over je broccoli?

jum lekker!
alleen niet als ontbijt. :D

Nice man... helaas zal ik die boursin moeten laten staan als ik straks door ga cutten... :(
Je kan het ook anders doen. Je hebt van Duyvis van die zakjes dipsaus mixen. Kan je een beetje van door j eten doen. Je hebt hier ook kruidenbotermix en ailolie mix van. Is zalig door groentes maar ook door rijst en pasta etc. Je kan ook gewoon je aardappelen ermee bestrooien en dan in de oven doen.
oplossingen zijn er wel hoor. en ook lekker!

En mijn middageten.
Basic, maar erg lekker.

image.jpg

OMNOM! 400 gram bloemkool met wat salade, 3 grote kipdrumsticks met 100 gram tagliatelle (ongekookt gewogen) en champignons.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2013-03-10 16.28.25.jpg

Bedankt Jumbo, ik kwam binnen lopen en het eerste wat wat er stond was kilo kip in de aanbieding plus een Aviko pret pakket, niceeee

Zoals deze:
SDC10239.jpg

Pannenkoeken gemaakt bij een vriend, laten we kijken of we een nieuwe record kunnen breken. :)

p.jpg

Mijn maaltijd daarnet. Om nog eens wat friet te hebben gesmuld. Zowat 6 maanden of langer geleden maar goed. Nog eens gedaan.

Normaal pak friet met mamoet-saus en stoofvleessaus, cola zero en sitostick. xD Heerlijk :)

Gevulde pannekoeken deel 1: met roerbak groentes, ham, gember, knoflook en pastasaus
2ezhj5y.jpg

Deel 2: met roerbakmix, mager rundergehakt, gember, knoflook en pastasaus
33cx8n7.jpg

Terug
Naar boven