Fitness Seller

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
Simpele vrijdag. Maissalade
blik mais (uitlek 300gr) + pakje surimi (200gr)+ 1 groene paprika + 1 gele paprika + ui
dressing: olijfolie, azijn, honing, bruschettamix
1grb45.jpg

1e meal dat ik post, dus laten we met vandaag beginnen en laten we het simpel houden: drumsticks zonder vel en gekookte spruitjes met wortels.

2.jpg

Net wezen wokken voor mijn verjaardag met mijn matten en had een berg vlees voor de wok en mensen die er raar van op keken haha, geweldig gewoon!

Net wezen wokken voor mijn verjaardag met mijn matten en had een berg vlees voor de wok en mensen die er raar van op keken haha, geweldig gewoon!
Zo'n all you can eat woks zijn soms echt geweldig... xD Kan je hard gaan als je gewoon bij vlees houd en geen carbs neemt. xD bb zijn altijd dure klanten in all you can eats. xD

Zo'n all you can eat woks zijn soms echt geweldig... xD Kan je hard gaan als je gewoon bij vlees houd en geen carbs neemt. xD bb zijn altijd dure klanten in all you can eats. xD

Ja ging idd heel hard, maar carbs kwamen na afloop nog wel x), geweldig hoe mensen reageren op als je veel op kan.

gerookte kip.

Pre workout meal.

image.jpg

Ja ging idd heel hard, maar carbs kwamen na afloop nog wel x), geweldig hoe mensen reageren op als je veel op kan.
Wel dat is een beetje hetzelfde als mensen die staren als je op school iets eet... Er zijn altijd mensen die graag hunne neus in ander mans zaken steken en te weinig zelf genieten. =)

Mcflurry KitKat!!!!! :)

m.jpg

De "Chickza" (chicken crust pizza):

- 500 gram kipfilet gemalen en gebruikt tot een bodem.
- tomatenpuree
- 80 gram mozarella
- 100 gram ui
- 250 gram paprika
- 150 gram shoarma (was van de vorige dag van me vriendin)
- kleine topping van magere kaas

Smaakte zeer goed, zeker voor herhaling vatbaar ! High protein, redelijk laag in carb

Chickza.jpg

- tomatenpuree
- 80 gram mozarella
- 100 gram ui
- 250 gram paprika

Smaakte zeer goed, zeker voor herhaling vatbaar ! High protein, redelijk laag in carb
Ziet er goed uit. Moet ik ook's proberen.

Ric Drasin would be proud; 2 (verstopte) stukken hamburger a 280 gr + sla + paprika + kaas + ketchup

4v5zeq.jpg

- tomatenpuree
- 80 gram mozarella
- 100 gram ui
- 250 gram paprika

Hoe heb je die kipfilet dan net verwerkt tot een stevige bodem?

Terug
Naar boven