XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!)

Peiling Peiling Hoe bak jij je steak?

• Totaal stemmers
    169
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.161
Chicken-rice-curry met een hoop lekkere groenten en ananas!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.164
Nice man. Rooster jij je tortilla wraps? Welk apparaat gebruik je ervoor?

Af en toe rooster ik ze idd! Ik heb zo'n george foreman grill-achtig ding, dan zorg ik ervoor dat ik de wraps helemaal dichtmaak en vervolgens seal & rooster in dat apparaat. Super lekker :) Andere keren maak ik de wraps een beetje vochtig met water en magnetron ik ze even; dit vaak wanneer ik super veel vulling heb en ik al weet dat het sealen niet gaat lukken haha.

Chicken burger en gemengde tosti en Turkse karnemelk. :)

t.jpg

Laatst bewerkt:
Het zijn gewone pannenkoeken, maar op het internet heb je wel veel recepten van eiwitpannenkoeken.

Kip met paprika en ui verschillende soorten kruiden en sla in een pita broodje:

woefi.jpg

aardappelpuree met rookworst 1 paprika 1 uit en 1 potje Mexicaanse doperwten
voor het eerst gemaakt, voortaan maar weer gewoon met gehakt.

Bleh ik vind aardappels ook niks, bolletjes zetmeel die niets toevoegen aan je dieet.

Bleh ik vind aardappels ook niks, bolletjes zetmeel die niets toevoegen aan je dieet.
Ik ben ook geen aardappeleter.
Maar wat ik doe.
1. Aardappelen poffen in de magnetron. Neem 1 a 2 grote aardappelen in de schil. Wassen en rondome inprikken --> in keukenrol wikkelen en even natmaken. Dan per 250 gram 4 minuten in de magnetron op max vermogen.
2. effe laten afkoelen en in parten snijden
3. lekkere kruiden erop strooien (met of zonder olie) (hot knoflook mix van de turk is er zo lekker op)
4. effe grillen tot krokant en het smaakt zoveel beter!

disregard carbs

Ik ben ook geen aardappeleter.
Maar wat ik doe.
1. Aardappelen poffen in de magnetron. Neem 1 a 2 grote aardappelen in de schil. Wassen en rondome inprikken --> in keukenrol wikkelen en even natmaken. Dan per 250 gram 4 minuten in de magnetron op max vermogen.
2. effe laten afkoelen en in parten snijden
3. lekkere kruiden erop strooien (met of zonder olie) (hot knoflook mix van de turk is er zo lekker op)
4. effe grillen tot krokant en het smaakt zoveel beter!

Tnx voor de tip, al zie ik nog het nut van aardappels eten niet in.
Zijn zo veel producten die voedzamer zijn en beter te eten imho.

JUMMIE!!! Ayran!
niet veel mensen die ervan houden maar ben er zelf gek op. :)
Ik ook, drink het wekelijks. Zelf maken is ook heerlijk. Het is meestal zo dat wat van een ander cultuur komt je niet gelijk lekker vindt.

---------- Post toegevoegd Mon 11 Mar 2013 om 21:40 ----------

Voor de mensen die aardappels niet echt lekker of niet interessant genoeg vinden, kumpir: https://www.google.nl/search?hl=nl&...5.5.0...0.0...1ac.1.5.img.CSFLMPYhCZ4#imgrc=_

Terug
Naar boven